2 jaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:53 schreef Stansfield het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article1576556.ece
Goed nieuws. Hoeveel jaar loopt het contract van sneijder eigenlijk nog?
Ik hoop toch niet die van Mitchell Piqué dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:35 schreef Adidah het volgende:
Ik geloof dat hij bij de wonderdokter is geweest, want de blessure schijnt nu ineens weer mee te vallen.
Ze zijn ook nog met die gast van anderlecht (ben zijn naam ff kwijt) bezig volgens mij... 2 keer speler van het jaar geweest in belgiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kom jij eens op MSN... Dat is dus één van de twee spelers die Ajax wilde aantrekken, wie is de andere? Of circuleren er meerdere namen
?
Die 3 miljoen is natuurlijk peanuts. Dat is net zoiets als dat Ajax moeilijk had gedaan over 9,5 miljoen voor Suarez nadat ze 8,75 miljoen hadden geboden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:43 schreef venomsnake het volgende:
Ten Cate denkt dat Sneijder alsnog naar Madrid gaat.
Hans Kraay Juniorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens Hans Kraay Junior gaat Sneijder waarschijnlijk weg
(net in dat interview)
Want een mongool is het toch eigenlijk, kan hij niet voorgoed homevideo's presteren ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
(net in dat interview)
Het eerste bod van Real op Drenthe was 7 miljoen, uiteindelijk was 'ie 13 miljoen. Het eerste bod van Real op Robben was 18 miljoen, inmiddels zijn er geruchten van 25-36 miljoen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
(net in dat interview)
Omdat ie 'slecht' nieuws brengt is ie een mongool?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Want een mongool is het toch eigenlijk, kan hij niet voorgoed homevideo's presteren ofzo?
Dat zegt ie toch ook helemaal nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ie 'slecht' nieuws brengt is ie een mongool?![]()
Genoeg andere reden dat ik het een mongool is hoor, maar niet omdat ie aan jullie clubje komt, dat is juist een verademing in de Nederlandse sportwereld.
Dat Sneijder waarschijnlijk vertrekt? Ten Cate zei het toch ook, is dat dan ook een mongool? (of.. ow jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook helemaal niet
Makkelijk he selectief lezen
Jij zegt dat er hier wordt gezegd dat Kraay jr een mongool is omdat hij slecht nieuws brengt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat Sneijder waarschijnlijk vertrekt? Ten Cate zei het toch ook, is dat dan ook een mongool? (of.. ow ja![]()
)
Voor jullie slecht nieuws jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij zegt dat er hier wordt gezegd dat Kraay jr een mongool is omdat hij slecht nieuws brengt.
Dit is volledig je eigen conclusie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |