Komt goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:25 schreef OA het volgende:
Tof. 14.gif.
Veel plezier dan en doe ze de groeten!![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
Kerel, leer nou eens een beetje begrijpbaar Nederlands schrijven...![]()
Bah, mensen waarbij je meteen in de smaak valt...Dan heeft de dochter het straks gedaan als jullie elkaar niet meer zien....
![]()
Vans ? Baggerschoenen ^^ , ze zijn wel ontzettend mooi ,helaas deugd de kwaliteit niet en slijt de onderkant te snel weg.quote:
niet helemaal. Hij zal zijn naam willen houden als kwaliteitswinkel. Als je dan relatief dure schoenen verkoopt die snel kapot gaan, kan je klanten kwijtraken. De kostprijs van die dingen zullen waarschijnlijk ook vrij hoog zijn, dus hij kan ze ook niet goedkoop (= naar de lage kwaliteit) verkopen. Dus koopt hij ze niet in, en behoudt zo zijn naam dat hij kwaliteitspul verkoopt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vans ? Baggerschoenen ^^ , ze zijn wel ontzettend mooi ,helaas deugd de kwaliteit niet en slijt de onderkant te snel weg.;)( een verkoper in den haag haal de vans uit de winkel om die reden , hij was niet zo dol op vans omdat ze sleten en snel stuk waren) Enigzins snap ik dat niet;)dan verkoop je toch meer:Y?
Ik loop al dik 10 jaar op Vans. Nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Vans ? Baggerschoenen ^^ , ze zijn wel ontzettend mooi ,helaas deugd de kwaliteit niet en slijt de onderkant te snel weg.( een verkoper in den haag haal de vans uit de winkel om die reden , hij was niet zo dol op vans omdat ze sleten en snel stuk waren) Enigzins snap ik dat niet
dan verkoop je toch meer
?
Dude, je zit er echt helemaal naast.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vans ? Baggerschoenen ^^ , ze zijn wel ontzettend mooi ,helaas deugd de kwaliteit niet en slijt de onderkant te snel weg.( een verkoper in den haag haal de vans uit de winkel om die reden , hij was niet zo dol op vans omdat ze sleten en snel stuk waren) Enigzins snap ik dat niet
dan verkoop je toch meer
?
Niet al 10 jaar op hetzelfde paar overigens.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik loop al dik 10 jaar op Vans. Nooit problemen mee gehad.
Hier schijnt de zon niet hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:25 schreef crossover het volgende:
Hai
Ik denk dat ik vandaag veel in de zon ga liggen.
Rancid - Life Won't Wait
quote:
Netjes Kreta is zeker goed te doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:25 schreef Houniet het volgende:
wtf dat is niet goed
hier alles goed. eindelijk vakantie! donderdag richting Kreta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |