De autosave staat niet in de standaard folder, maar in de submap Autosave binnen de Single Player folder. Daar staan altijd de laatste (5?) autosaves.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:19 schreef Dynia het volgende:
Ik was gisteren begonnen met een nieuw spel, uurtje spelen, Gaat mijn computer ineens uit (ander programma dat normaal snachts draait zet de computer uit als ie klaar is....) aahhhhhhhhhhhhhhh...niet gesaved, maar wel zag ik steeds een "autosave" maar toen ik weer verder wilde gaan kon ik die autosave nergens vinden.....
Epic móet inderdaad. Ik heb een maal een sneller spel gespeeld, maar dat is echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:37 schreef JedaiNait het volgende:
Een fok GOTM doe ik ook wel aan mee! Ongeacht de specs, al heb ik een erg grote voorkeur voor BtS en speed epic (anders zijn mijn units al verouderd als ze mijn grens bereikt hebben).
Oh ja: Met 70% kans op een great artist, toch de laatste 3 great persons 2 profeten en een engineer resp.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:57 schreef pfaf het volgende:
Alexander die Montie-truukjes bezigt, waar gaat het heen?
Ik ben weer eens voor een culturele victorie gegaan. Lodewijk was m'n naam en wonderen bouwen m'n faam. Tot 1800 ging het voortvarend en cultureel ben ik superieur aan iedereen. Omdat ik echter geen goede bouwstad heb lukt het wonderen bouwen daarna steeds minder en zowel militair als wetenschappelijk begon de meute mij voorbij te streven. Daardoor zijn zowel broadway als rock 'n roll vlak voor m'n neus weggekaapt. M'n 3 topsteden zijn nu non-stop culture aan het uitpoepen en de andere steden maar vol op de wetenschap. Nog 100 beurten tot m'n 3e stad legendarische status zal bereiken en tot die tijd is het hopen dat niemand van de grote beschavingen mij de oorlog verklaard en elke beurt bidden dat er geen SS- onderdelen gebouwd gaan worden.
Nog 100 beurten saai klikken dus...
Ik heb de defence nu redelijk op orde. En als er oorlog uitbreekt kan ik beter met Parijs in een paar beurten wat troepen trainen dan in de andere steden erg lanzaam (wellicht overbodige) troepen trainen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:39 schreef JedaiNait het volgende:
Als je bang bent voor oorlog, is het dan geen idee om wat steden units te laten bouwen in plaats van science?
Het betekent 'Game of the Month' en is verzonnen door www.civfanatics.comquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:38 schreef Meekoh het volgende:
wist niet dat er over civ 4 een topic was, ben zelf al sinds civ 2 fan van de serie
Maar zo'n GOTM wat is dat?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:53 schreef Montov het volgende:
De 'GOTM' speelvariant betekent dat er een nieuw single player potje wordt gemaakt, en de savegame in 4000 BC wordt vervolgens aan alle geinteresseerden gestuurd, en vervolgens gaat iedereen dus apart zo'n potje spelen. Je speelt dus gewoon tegen de computer, alleen is degene die het eerst een victory behaald de winnaar. Gelijke omstandigheden waar de beste speler gaat winnen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:41 schreef Luutgaert het volgende:
Ben gisteren begonnen met Beyond the Sword als de Nederlanders.Die random events zijn een leuke toevoeging.
Ik zit naast Shaka Zulu, in drie turns werd ik compleet overrompeld. Die hond nam Amsterdam, Den Haag en Rotterdam achter elkaar over. Utrecht was het laatste bastion van de Hollandse natie. Telkens z'n aanvallen afslaan met m'n archers achter de stadsmuren, drie generaals derbij, veel promoties, de Inca's mijn vriendje maken en nu na 1000 jaar heb ik Amsterdam weer in handen. Hij krijgt last van 'blowback'.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren keihard genaaid, had nog geen 4 steden, oorlog word verklaard en verlies er 3
Gelijk maar gestopt
aaaaah duidelijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het betekent 'Game of the Month' en is verzonnen door www.civfanatics.com
[..]
Weinig keus zonder steden, niet?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren keihard genaaid, had nog geen 4 steden, oorlog word verklaard en verlies er 3
Gelijk maar gestopt
Ik vind het prima, mijn pc heeft er geen problemen mee.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:45 schreef Monidique het volgende:
Zou Epic niet smane moeten gaan met ten minste Large?
Geef mij maar huge mapquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:44 schreef pfaf het volgende:
Wat doen we nu?
Ik zeg:Beyond The Sword Prince Epic World en Leader: alles @ random/shuffle, Standard World Size Raging Barbs Aggresive AI Geen Time Victory
Wie is tegen?
Ik speel ook bijna nooit met Agressive AI, maar het stond in Monidique's aanvankelijke lijstje en het leek me wel eens interessant.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef mij maar huge map![]()
En agressive hoeft van mij niet echt
Wat is er beter aan die patch? Want volgens mij heb ik wel BTS ingestalleerd maar niet die patch...?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:11 schreef Frollo het volgende:
O ja, nog een probleem. Met de keuze voor BtS ben ik het uiteraard eens, maar pakken we dan de laatste officiële patch, of de onofficiële (maar wel betere) patch van civfanatics?
Of zijn de savegames gewoon uitwisselbaar tussen die twee patches, weet iemand dat?
Bron: http://civilization4.net/quote:The initial discussions for a new Team Democracy Game have started in our forums, so if you`re interested in playing a DG, join in now to be involved from the start. This game will be a Pitboss-based Team Democracy Game for Civilization IV: Beyond the Sword and the game is planned to start shortly after the next patch for BtS is released. In case you`re new to Democracy Games, a FAQ is provided by Rob Worham:
Die vriend van je is niet goed wijs, Civilization4 verkopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:56 schreef Whooz het volgende:
Net Civ 4 + Warlords + Beyond the Sword overgekocht van een vriend van me.
Let the empire building begin!
Ik zei precies hetzelfdequote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Die vriend van je is niet goed wijs, Civilization4 verkopen.![]()
Culture boosten in die stadquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:04 schreef Whooz het volgende:
[..]
Ik zei precies hetzelfde
Klein vraagje: ik krijg soms dat een paar steden van mij willen aansluiten bij andere civ's, enig idee hoe ik dat tegen kan gaan. Word beetje irritant, hele tijd klikken op nee.
Die snap ik ook niet helemaal: vaak zijn die steden 100% brevolkt door mijn beschaving met vollop cultuur.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:04 schreef Whooz het volgende:
[..]
Ik zei precies hetzelfde
Klein vraagje: ik krijg soms dat een paar steden van mij willen aansluiten bij andere civ's, enig idee hoe ik dat tegen kan gaan. Word beetje irritant, hele tijd klikken op nee.
Met 100% bedoel je het balkje linksonder, boven de cultuurbalk? Waar hier dus 17% staat?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet helemaal: vaak zijn die steden 100% brevolkt door mijn beschaving met vollop cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |