klopt, heeft nog geen rijbewijs, als ik het goed gelezen heb, rijdt Nevland hem nu rond enzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is volgens mij ook vreemd als je uit een ander land komt. Bovendien is een fiets best handig in de stad, al heb ik altijd een grafhekel aan fietsen gehad.![]()
Hij heeft toch zo'n lekker klein race opeltje van de club gekregen? of heeft ie nog geen rijbewijs.![]()
Twee van die vikingen in een karretje de stad onveilig maken...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
klopt, heeft nog geen rijbewijs, als ik het goed gelezen heb, rijdt Nevland hem nu rond enzo
Ah, Nevland en Berg zijn dat dus die zo door de stad rijden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:12 schreef Prosac het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIRH!!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ah, Nevland en Berg zijn dat dus die zo door de stad rijden.
NAC Breda:quote:Van Loo
Matthijs Sankoh Kruiswijk Stenman
Meerdink Lindgren Lovre Levtsjenko
Berg Nevland
quote:Zoetebier
Elshot Penders Loran Mitliga
Stam Gilissen De Graaf
Sikora Lurling Kolkka
Niveau is het tochquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:14 schreef Garudo het volgende:
Matthijs![]()
Waarom geen Svejdik of Silva![]()
Meerdink inplaats van Van de Laak is een risico, maar ik ben een beetje een Meerdink-Fan dus hopelijk krijgt hij z'n oudenivo
gauw terug
![]()
Berg en Nevland samen in de spits was te verwachten en is top.
Ik denk een 0-2 overwinning van Groningen. 1x Nevland en 1x Berg!
afgezien van mijn keeper heb ik iedereen van mijn manager in de basis zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:04 schreef Slilen het volgende:
Dit zijn de opstellingen van vanavond volgens het DVHN:
FC Groningen:
[..]
NAC Breda:
[..]
Wat maakt het nou uit of je het schrijft als nivo nifo niveau nivoo nievooo, je weet wat degene bedoeltquote:
Ik heb ook het halve team erin staan..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
afgezien van mijn keeper heb ik iedereen van mijn manager in de basis zitten
Mijn teamquote:Brian van Loo FC Groningen
Arnold Kruiswijk FC Groningen
Gibril Sankoh FC Groningen
Bruno Silva FC Groningen
Frederik Stenman FC Groningen
Martijn Meerdink FC Groningen
Rasmus Lindgren FC Groningen
Evgeniy Levchenko FC Groningen
Goran Lovre FC Groningen
Marcus Berg FC Groningen
Jason Oost VVV-Venlo
Ik wil zelf ook niet liggen met al die regeltjes, want de taal is zo verbasterd geraakt, dit doe ik normaalgesproken niet op forums maar als ik zelf correspondeer schrijf ik de woorden op zoals je ze uitspreekt. In dit geval wordt dat dus niivoo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of je het schrijft als nivo nifo niveau nivoo nievooo, je weet wat degene bedoelt![]()
Net te laatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:11 schreef Garudo het volgende:
Koen van de Laak eruit met een blessure aan de hoofd. Meerdink komt erin waarschijnlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |