abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:34:42 #201
137949 Disana
pi_52288199
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
Ik heb sinds 24 juli weer streams maar ik geloof dat er al dagen zijn geweest (buiten vorige week om) dat ik helemaal niet gekeken heb... soms even 5 minuten, en dan zie ik alweer dat het nix is, dus dan kunnen ze weer uit
En ik hoor meer dan ik zie, en vaak heb ik het geluid ook zelfs niet eens aan. Het is niet alleen dat ik dan werk aan andere dingen op de computer, het is ook dat het zo enorm geestdodend saai is - vooral door de 4 setjes (inclusief Amanda - Nadia).
pi_52288239
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Disana het volgende:

[..]

En ik hoor meer dan ik zie, en vaak heb ik het geluid ook zelfs niet eens aan. Het is niet alleen dat ik dan werk aan andere dingen op de computer, het is ook dat het zo enorm geestdodend saai is - vooral door de 4 setjes (inclusief Amanda - Nadia).
Je bent super fanatiek..(Dag en nacht)Zou je in een gat vallen als dit programma stopt. ?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:39:23 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52288289
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind saai niet eens een probleem, zoals het de eerste maanden was vind ik eigenlijk prima: ± 1 COS per dag, niet te veel bagger erin en makkelijk bij te lezen.
Gewoon mensen die met elkaar samenleven in 1 huis... dat is ook niet altijd drama en romantiek.

Ik vind de ontwikkeling van mensen in die situatie alleen al interessant genoeg, daar hoeft van mij helemaal geen terror en duidelijke sturing bij plaats te vinden, dat verpest die onderlinge ontwikkeling alleen maar.
Maar ik weet: dat is te saai, het gros van de (huidige) kijkers heeft er kennelijk behoefte aan om 24/7 iets te kunnen zien wat ze nooit meemaken...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52288352
Tis toch wel een beetje een verslaving. Ik merk dat als ik in de avond werk toch regelmatig de Cos lees. En soms voor een weekie (stiekum) streams sms
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:44:48 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52288412
Ik ben meer verslaafd aan FOK! dan aan DGK
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52288494
Ja maar ik zou de bekende koppen wel missen als DGK stopt.. Ik ben ook Eastenders fan en daar is hier ook een forum voor. Maar als ik dat bekijk is het meer verslaggeving dan een beetje dollen. Zal de bedoeling wel zijn maar een beetje discussie is wel leuk
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:49:16 #207
137949 Disana
pi_52288495
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Je bent super fanatiek..(Dag en nacht)Zou je in een gat vallen als dit programma stopt. ?
Nee hoor Misschien lijk ik fanatiek, maar het kan ook komen omdat ik bijna altijd iets anders op de computer aan het doen ben en het er dan makkelijk tussendoor doe.
pi_52288592
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee hoor Misschien lijk ik fanatiek, maar het kan ook komen omdat ik bijna altijd iets anders op de computer aan het doen ben en het er dan makkelijk tussendoor doe.
Das mooi ... Maar wat ik al hierboven zei dat ik best wel gasten zou gaan missen.
Is het grafische je beroep?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:53:18 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52288593
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:49 schreef Soury het volgende:
Ja maar ik zou de bekende koppen wel missen als DGK stopt.. Ik ben ook Eastenders fan en daar is hier ook een forum voor. Maar als ik dat bekijk is het meer verslaggeving dan een beetje dollen. Zal de bedoeling wel zijn maar een beetje discussie is wel leuk
Eastenders heeft geen eigen subforum, maar alleen in eigen topic-serie (in TV neem ik aan) dat maakt dat er sowieso minder ruimte is voor een dolletje.

DGK heeft wel een eigen subforum en dus een eigen SC en tig andere (nutteloze) DGK topics, dat maakt de mogelijkheden wat groter
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:54:27 #210
137949 Disana
pi_52288616
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind saai niet eens een probleem, zoals het de eerste maanden was vind ik eigenlijk prima: ± 1 COS per dag, niet te veel bagger erin en makkelijk bij te lezen.
Gewoon mensen die met elkaar samenleven in 1 huis... dat is ook niet altijd drama en romantiek.

Ik vind de ontwikkeling van mensen in die situatie alleen al interessant genoeg, daar hoeft van mij helemaal geen terror en duidelijke sturing bij plaats te vinden, dat verpest die onderlinge ontwikkeling alleen maar.
Maar ik weet: dat is te saai, het gros van de (huidige) kijkers heeft er kennelijk behoefte aan om 24/7 iets te kunnen zien wat ze nooit meemaken...
Maar ik schreef niet zomaar 'saai', ik schreef 'geestdodend saai'. Er is wel een grens aan wat ik kan aanhoren, en Amanda - Nadia en Dennis - Nadia vind ik vrijwel niet te harden... en die zijn meestentijds in beeld helaas.

En het aantal COSsen... tja soms vind ik het net een wedstrijd lijken, wie het populairst is, of de meest interessante dingen zegt. Waar ik ook niet warm van word is hele COSsen waarin vrijwel niemand reageert op anderen... van die COSsen met alleen maar observaties.
pi_52288638
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eastenders heeft geen eigen subforum, maar alleen in eigen topic-serie (in TV neem ik aan) dat maakt dat er sowieso minder ruimte is voor een dolletje.

DGK heeft wel een eigen subforum en dus een eigen SC en tig andere (nutteloze) DGK topics, dat maakt de mogelijkheden wat groter
Dus ... Ik hou me er maar buiten. En ik heb een sms service met mijn Welshman die net zo verslaafd is als ik
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:57:07 #212
137949 Disana
pi_52288675
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Das mooi ... Maar wat ik al hierboven zei dat ik best wel gasten zou gaan missen.
Is het grafische je beroep?
Ja okee... ik ben net als jij en zal zeker een weekje moeten wennen als ze er niet meer zijn... dat heb ik ook met BB altijd gehad. Maar een gat is het nou ook weer niet.

Beroep en leeftijd zijn diep geheim... het laatste vooral omdat Leandra het zo graag wil weten
pi_52288689
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar ik schreef niet zomaar 'saai', ik schreef 'geestdodend saai'. Er is wel een grens aan wat ik kan aanhoren, en Amanda - Nadia en Dennis - Nadia vind ik vrijwel niet te harden... en die zijn meestentijds in beeld helaas.

En het aantal COSsen... tja soms vind ik het net een wedstrijd lijken, wie het populairst is, of de meest interessante dingen zegt. Waar ik ook niet warm van word is hele COSsen waarin vrijwel niemand reageert op anderen... van die COSsen met alleen maar observaties.
Observaties ? daar is de cos toch juist voor...
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:58:58 #214
137949 Disana
pi_52288702
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Dus ... Ik hou me er maar buiten. En ik heb een sms service met mijn Welshman die net zo verslaafd is als ik
Hoe lang loopt Eastenders nu eigenlijk al? Toch alweer heel wat jaartjes. Ik kijk onderhand al zo'n 14 jaar naar een Duitse soap op de zondag, Lindenstrasse.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:00:01 #215
137949 Disana
pi_52288724
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Observaties ? daar is de cos toch juist voor...
Mja, ligt eraan wat je eronder verstaat. Commentaren, dan vind je er wat van, observaties, da's meer van 'Dennis zit weer aan zijn haar te plukken'. Ja, dat zie ik dan zelf ook wel he
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:00:20 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52288733
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja okee... ik ben net als jij en zal zeker een weekje moeten wennen als ze er niet meer zijn... dat heb ik ook met BB altijd gehad. Maar een gat is het nou ook weer niet.

Beroep en leeftijd zijn diep geheim... het laatste vooral omdat Leandra het zo graag wil weten
LOL... en dat heb je aan jezelf te danken
Zowel door die Paard opmerking als door die andere post die ik even niet aan zal halen maar waarvan jij gelijk weet welke ik bedoel

De opties zijn daardoor nou eenmaal uitermate beperkt
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52288799
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe lang loopt Eastenders nu eigenlijk al? Toch alweer heel wat jaartjes. Ik kijk onderhand al zo'n 14 jaar naar een Duitse soap op de zondag, Lindenstrasse.
Oei al richting 20 jaar denk ik maar zou lang volg ik het niet hoor...
Het prettige van de BBC is dat ze het op zondag middag in een ruk uitzenden. Ik kan dus wat missen.
Hahaha ik heb wel es i.v.m. vakantie uren opgenomen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:04:19 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52288809
Een COS met alleen maar observaties is idd ook redelijk saai, hoewel uitstekend bij te lezen

Van mij mogen er ook best wat bewoner analyses en andere discussies doorheen... echter, dat onderlinge gezeik of 20 wasikweer's en truste's zit ik niet op te wachten, dat doe je maar in de SC.
Ook ander off-topic geouwehoer wat helemaal niets met DGK te maken heeft hoort hier gewoon.

En soms hoort het off-topic geouwehoer simpelweg in een ander DGK topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52288838
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Mja, ligt eraan wat je eronder verstaat. Commentaren, dan vind je er wat van, observaties, da's meer van 'Dennis zit weer aan zijn haar te plukken'. Ja, dat zie ik dan zelf ook wel he
Maar mensen zonder streams weer niet. Ik heb weken zonder de streams gedaan en dan wardeer ik de COS zeker wel
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:10:19 #220
137949 Disana
pi_52288934
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

LOL... en dat heb je aan jezelf te danken
Zowel door die Paard opmerking als door die andere post die ik even niet aan zal halen maar waarvan jij gelijk weet welke ik bedoel

De opties zijn daardoor nou eenmaal uitermate beperkt
Al sla je me dood, ik weet het echt niet Maar het is ook niet belangrijk... ik ben gewoon 85 en een lichtend voorbeeld voor jou dat het best meevalt, dat ouder worden
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:11:00 #221
137949 Disana
pi_52288946
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Oei al richting 20 jaar denk ik maar zou lang volg ik het niet hoor...
Het prettige van de BBC is dat ze het op zondag middag in een ruk uitzenden. Ik kan dus wat missen.
Hahaha ik heb wel es i.v.m. vakantie uren opgenomen
Wow, een echte fan.

Toevoeging: op de officiele site zie ik niet eens wanneer ze zijn begonnen. Ergens anders lijkt 't erop dat het in '85 begon.

[ Bericht 11% gewijzigd door Disana op 11-08-2007 19:17:36 ]
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:11:39 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52288965
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik weet het echt niet Maar het is ook niet belangrijk... ik ben gewoon 85 en een lichtend voorbeeld voor jou dat het best meevalt, dat ouder worden
Dan ben je geen paard
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:14:27 #223
137949 Disana
pi_52289040
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:04 schreef Leandra het volgende:
Een COS met alleen maar observaties is idd ook redelijk saai, hoewel uitstekend bij te lezen

Van mij mogen er ook best wat bewoner analyses en andere discussies doorheen... echter, dat onderlinge gezeik of 20 wasikweer's en truste's zit ik niet op te wachten, dat doe je maar in de SC.
Ook ander off-topic geouwehoer wat helemaal niets met DGK te maken heeft hoort hier gewoon.

En soms hoort het off-topic geouwehoer simpelweg in een ander DGK topic.
Ja, van mij ook.

Het is dat 'off-topic geouwehoer' wat ik bedoel met dat het soms zo met populariteit heeft te maken... als je je incrowd waant, dan mag dat kennelijk, over de was lullen die nog gedaan moet worden en zwaaien enzo. Ik ben niet zo op incrowd en het hoeft niet allemaal zo buddy-buddy te zijn; laat maar lekker open, die COS.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:15:27 #224
137949 Disana
pi_52289061
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan ben je geen paard
Oeps!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:17:31 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52289115
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, van mij ook.

Het is dat 'off-topic geouwehoer' wat ik bedoel met dat het soms zo met populariteit heeft te maken... als je je incrowd waant, dan mag dat kennelijk, over de was lullen die nog gedaan moet worden en zwaaien enzo. Ik ben niet zo op incrowd en het hoeft niet allemaal zo buddy-buddy te zijn; laat maar lekker open, die COS.
Neuh... een keer een zinnetje tussendoor maakt me niet zoveel uit, maar het lijken altijd dezelfden te zijn.

Overigens, nu we het toch over het huishouden en dergelijke hebben....... ik moest nog naar de AH
Daarna ff bij een dinnetje op de koffie die net terug is van vakantie, dus ik ga jullie weer verlaten

Tot laters
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52289261
Ik moet ook nog shoppen maar ik ga lekker niet
pi_52289283
Avond, stelletje rockers van me!!!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52289317
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
Ik moet ook nog shoppen maar ik ga lekker niet
Ik zit ook al een half uur, zal ik wel, zal ik niet...wordt 'm niet....

Heb ik morgen spijt van...
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:54:40 #229
137949 Disana
pi_52290008
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ga NU shoppen, en beloof jezelf ook iets lekkers mee te nemen, dat motiveert
pi_52290012
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik moet morgen ... Ik kan het nu niet opbrengen.
Weet dat er een supermarkt in purmerend open is .. En zo niet de avondwinkel
pi_52290194
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik moet morgen ... Ik kan het nu niet opbrengen.
Weet dat er een supermarkt in purmerend open is .. En zo niet de avondwinkel
Puremend? Is dat nog een beetje leuk wonen?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52290543
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:02 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Puremend? Is dat nog een beetje leuk wonen?
Ik ben er geboren maar ik zou er niet dood gevonden willen worden. Ik woon al ruim 20 jaar in A'dam met veel plezier
pi_52290706
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben er geboren maar ik zou er niet dood gevonden willen worden. Ik woon al ruim 20 jaar in A'dam met veel plezier
In A'dam zelf zijn er toch wel winkels op zondag open?
Maakt ook niet uit, als jij morgen maar wat te nassen hebt.

Duurt misschien een beetje lang voordat ik reageer, maar ben ondertussen ook met klusjes in en om het huis bezig...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52290784
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:

[..]

In A'dam zelf zijn er toch wel winkels op zondag open?
Maakt ook niet uit, als jij morgen maar wat te nassen hebt.

Duurt misschien een beetje lang voordat ik reageer, maar ben ondertussen ook met klusjes in en om het huis bezig...
Nee maakt niet uit .. Das het maffe ik weet dat op het koningsplein een super open is maar zeer beperkt. En buiten de stad is het blijkbaar mogenlijk op een grote open te gooien. Plus een grote parkeerplaats. Super dus
pi_52290989
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee maakt niet uit .. Das het maffe ik weet dat op het koningsplein een super open is maar zeer beperkt. En buiten de stad is het blijkbaar mogenlijk op een grote open te gooien. Plus een grote parkeerplaats. Super dus
Nu gaat ik douchen dus... 'till later
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:42:43 #236
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52291061
Navond
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_52291155
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:42 schreef Veulen het volgende:
Navond
Hoi... Gaat ie
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:10:44 #238
60586 Veulen
pi_52291653
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
Hoi... Gaat ie
Goed,

Maar me fok doet raar. Krijg elke keer als ik F5 een vage mededeling dat de pagina niet goed kan worden geladen en of ik wil afbreken. En vervolgens doe ik dat en dan mis ik soms linkjes zoals die van reply. En dan moet ik opnieuw laden en dan hopen dat het wel lukt.

Duurt eeuwen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:14:16 #239
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52291735
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:42 schreef Veulen het volgende:
Navond
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_52291745
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:10 schreef Veulen het volgende:

[..]

Goed,

Maar me fok doet raar. Krijg elke keer als ik F5 een vage mededeling dat de pagina niet goed kan worden geladen en of ik wil afbreken. En vervolgens doe ik dat en dan mis ik soms linkjes zoals die van reply. En dan moet ik opnieuw laden en dan hopen dat het wel lukt.

Duurt eeuwen.
Sjesus trut dacht dat je met iets zat
Fok is een beetje traag. Zoms type ik iets en de letters komen pas later
pi_52291755
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:14 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

Hee polo !!!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:34:44 #242
60586 Veulen
pi_52292225
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Sjesus trut dacht dat je met iets zat
Fok is een beetje traag. Zoms type ik iets en de letters komen pas later
Nee hoor, ik word gewoon kriegel van fok. Geen zin om te wachten tot er uren er een reactie verschijnt. Af en toe heb ik pauze van me andere programma en dan kijk ik even Maar dan moet het ook in 1x lukken
pi_52292305
Nou mooi dan ik ging me al zorgen maken door je ies
Je bent me veulst te dierbaar
  FOK!Babe zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:42:49 #244
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52292448
[_] tVp

[_] TvP

[X] TVP

[_] tvp
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:45:29 #245
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52292542
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Hee polo !!!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:46:10 #246
60586 Veulen
pi_52292559
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:37 schreef Soury het volgende:
Nou mooi dan ik ging me al zorgen maken door je ies
Je bent me veulst te dierbaar
Jij mij ook
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:46:36 #247
60586 Veulen
pi_52292568
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[_] tVp

[_] TvP

[X] TVP

[_] tvp
Ianneman
  FOK!Babe zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:48:25 #248
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52292616
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:46 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ianneman [afbeelding]
Oi Veulerst.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:48:57 #249
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52292631
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[_] tVp

[_] TvP

[X] TVP

[_] tvp
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:57:44 #250
60586 Veulen
pi_52292877
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Veulerst.
Ik mis je als je er zo weinig bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties