nog ff ingelogt na easy lovert, wat zal ik lekker slapenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 04:29 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=npoGEM1BbrY
Je hebt het lang volgehouwen! Doe voorzichtig strax!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 04:49 schreef willem-jozef het volgende:
was gezellig, joling rules, tot de volgende!!!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 04:52 schreef StallionJack het volgende:
Dit vindt ik een leuke nummer.
http://video.google.nl/videoplay?docid=3909453751913072048&q=orchestra+baobab&total=18&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4
Mwoahh... wel met een trui aan dan...quote:
Wat tis er nou toch met jouquote:
Hoe weet jij dat <kijkt hoopvol>quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:
Ach... alle kleine beetjes helpen, en zo te zien hebben we een geweldig september tegoed![]()
Mag het hopen dan ben ik vrijquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:
Ach... alle kleine beetjes helpen, en zo te zien hebben we een geweldig september tegoed![]()
Wishful thinking...quote:
Iets met alcohol ofzo??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:55 schreef Soury het volgende:
Ola ladies... Was een zwaar (brak)daggie voor me![]()
Op zich viel dat nog wel mee, maar het was wel 05.30quote:
Aha....... dat 05.30 valt op onze leeftijd niet meer mee hèquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zich viel dat nog wel mee, maar het was wel 05.30![]()
Wel poepie gezellig
Dat dacht ik in juni en juli ook al, dus... ik help het je hopen. Heb je ook een dag voor me?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wishful thinking...![]()
Ik heb graag een zonnige verjaardag, en als de zon nu niet schijnt... dan moet het dan toch wel gebeuren?
Ik heb zin om nog veel meer af te zeiken daar, maar ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:00 schreef Leandra het volgende:
Okay...... ik zit me hier wel ff in te houden om niet de volgende kutnewbie af te zeiken...
Lekker weertje hè
Nee en maandag wederom een jaartje erbijquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aha....... dat 05.30 valt op onze leeftijd niet meer mee hè
Je wou koffie met gebak komen doen??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik in juni en juli ook al, dus... ik help het je hopen. Heb je ook een dag voor me?
Oeh..... dan moeten we maandag dus al een onbewolkt zonnetje hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en maandag wederom een jaartje erbij![]()
Liever wat bewolking dan zien ze het stof niet zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh..... dan moeten we maandag dus al een onbewolkt zonnetje hebben![]()
Nee, ik wou je op die dag feliciteren met je hoge leeftijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wou koffie met gebak komen doen??
De 12de
Volgens mij komen die kutnewbies in vlagen (hoewel ik niet snap waarom er nu weer zo'n blik losgetrokken is) en het is altijd even afwegen.... sommigen vallen mee, sommigen mogen wat mij betreft gelijk weer vertrekken...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zin om nog veel meer af te zeiken daar, maar ja.
Tsja... dan wordt het echt erg hèquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik wou je op die dag feliciteren met je hoge leeftijd![]()
![]()
Oepsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Liever wat bewolking dan zien ze het stof niet zo![]()
Ik meen dat er sowieso 2 waren weggelopen van VOL. Maar goed, afgezien van de newbies heb ik nog wel meer te verzuchten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij komen die kutnewbies in vlagen (hoewel ik niet snap waarom er nu weer zo'n blik losgetrokken is) en het is altijd even afwegen.... sommigen vallen mee, sommigen mogen wat mij betreft gelijk weer vertrekken...
Het vreemde is dat je bij de "het valt wel mee" types amper doorhebt dat ze nieuw zijn
Het zal de vakantie in combinatie met het weer wel zijn ofzo...
Het kan altijd erger, en misschien valt het dan achteraf toch wel meequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... dan wordt het echt erg hè![]()
Maar mocht je het vergeten: het staat gewoon in m'n profiel
Tis soms ook wel ff wennen en begrijpen op een forum.. Ik zelf ging ook regelmatig de fout in met offtopic zijn. Daaromquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij komen die kutnewbies in vlagen (hoewel ik niet snap waarom er nu weer zo'n blik losgetrokken is) en het is altijd even afwegen.... sommigen vallen mee, sommigen mogen wat mij betreft gelijk weer vertrekken...
Het vreemde is dat je bij de "het valt wel mee" types amper doorhebt dat ze nieuw zijn
Het zal de vakantie in combinatie met het weer wel zijn ofzo...
Eerlijk gezegd zal het me een zorg wezen, ik kom nog leuk weg voor m'n leeftijd, dus ik heb ook niets om me druk over te makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, en misschien valt het dan achteraf toch wel mee![]()
Ach ja... newbies oldbies alle bies kunnen wel eens irritant zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen dat er sowieso 2 waren weggelopen van VOL. Maar goed, afgezien van de newbies heb ik nog wel meer te verzuchten.
Ik moet zeggen dat je, sinds je regelmatig in de SC zit, ook stukken beter tot je recht komt, ook in de COS.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis soms ook wel ff wennen en begrijpen op een forum.. Ik zelf ging ook regelmatig de fout in met offtopic zijn. Daaromvoel ik me hier nu meer thuis. Ik heb vanacht echt een leuke tijd gehad met allerlij onzin en clipjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |