En ik doe nog niet eens ietsquote:
terugquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:23 schreef willem-jozef het volgende:
hoi lobasterdsuiker, hoe kun je terug naar een oude sc?
Mierzoet me...weet het niet, regel nou eens PM, ik heb je zoveel te...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:23 schreef willem-jozef het volgende:
Maak jij de volgende, maar dan wil ik wel een ijzersterke OPquote:
Gewoon in je posthistory?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:23 schreef willem-jozef het volgende:
Moet je horen wie het zegtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maak jij de volgende, maar dan wil ik wel een ijzerstrerke OP![]()
Ik doe geen OP's meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maak jij de volgende, maar dan wil ik wel een ijzersterke OP![]()
Ik word een beetje jaloers op al die aandacht die hij van jou krijgt...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
speciaal voor scofield, de ex van brian, die zeker meelurkt![]()
ga zo kijken, anders morgeh geregeld, moet straks weer aan de slagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mierzoet me...weet het niet, regel nou eens PM, ik heb je zoveel te...
Mijn OP's zijn toch altijd ijzersterkquote:
okay, ga ff kieken, sanx!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon in je posthistory?
En anders op de main page van DGK index onderaan even wat oudere topics selecteren?
Jahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn OP's zijn toch altijd ijzersterk![]()
![]()
Kort en bondig!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn OP's zijn toch altijd ijzersterk![]()
![]()
Ik hou jou niet bij hoorquote:
Je bent een gevoeling mensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6tQB3z4Wn-8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |