quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
Jij zit nu lekker aan de koffie?
Had gelukkig nog een beetjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O o 0, das rtoch ook niet lekker wakker worden..
Fjieeeuw....quote:
Weltruste, slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fjieeeuw....![]()
Maar ik duik mijn mandje in brother, fijne nacht, 'till later![]()
![]()
Konnie slapen, koppijn, dus er maar uit en lekker aan de koffie.quote:
ik moet straks 6 euro meer gaan betalen of nu teruggaan naar een familie abboquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Konnie slapen, koppijn, dus er maar uit en lekker aan de koffie.
En wat schetst mijn verbazing, snelheid van mijn internetverbinding is verhoogd, zelfs clipser kan ik zonder haperen kijken.![]()
Ik heb nu fam abo, had entree, die had een snelheid van 196.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik moet straks 6 euro meer gaan betalen of nu teruggaan naar een familie abbo![]()
het power abbo wordt 12MB ipv 8MB en ze gaan 49 ipv 43 euro vragen. maar je kunt nu wel tijdelijk gratis verlagen. maar ik weet niet hoe snel familie abbo is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nu fam abo, had entree, die had een snelheid van 196.
En waarom moet jij meer gaan betalen?
En weet je al wat je gaat doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
het power abbo wordt 12MB ipv 8MB en ze gaan 49 ipv 43 euro vragen. maar je kunt nu wel tijdelijk gratis verlagen. maar ik weet niet hoe snel familie abbo is.
edit: familie = dus 4MB voor 30 euro
4MB is de helft van wat ik nu hebquote:
Ik heb dat 3 in 1 pakket.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
4MB is de helft van wat ik nu heb![]()
lastig, ik kan er nog tot 1 sep over nadenken.![]()
en ik betaal ook nog 15,56 voor tv, dus misschien neem ik wel een familie of power 3 in 1 pakket![]()
ja, ik denk dat jij deze hebtquote:
erg he, heb ik het toch nog knap volgehouden,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, ik denk dat jij deze hebt![]()
Internet af en toe![]()
![]()
Downloadsnelheid :256 Kbit/s
Uploadsnelheid :128 Kbit/s
Voor jou is 4 misschien weinig, voor mij gaat er een wereld openquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:49 schreef HiDiHo het volgende:
Maar 4 is eigenlijk net te weinig en ik was/ben erg blij met 8
waarom meteen van 4 naar 12![]()
Als je een leuke ziet, pm de link evenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
erg he, heb ik het toch nog knap volgehouden,
Ben nu wel meteen de schade aan het inhalen, allemaal fimpjes aan het bekijken.
tot nu toe ben ik alleen filmpjes van dgk aan het kijken, die heb jij vast allemaal al gezien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een leuke ziet, pm de link even![]()
Ik kijk weinig filmpjes meer de laatste tijd, dus kom je een leuke tegen ...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tot nu toe ben ik alleen filmpjes van dgk aan het kijken, die heb jij vast allemaal al gezien?
Ja baas!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kijk weinig filmpjes meer de laatste tijd, dus kom je een leuke tegen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |