En nu ben je zwanger?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:48 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
ik voelde me zwaar verkracht eigenlijk
Nee, verse voorraad shakesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wilde je die glazen hebben om er een verse voorraad Lactacyd in te bewaren?
Het zit je ook niet mee...eerst je punany in brand en vervolgens aankomenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:50 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
Nee nu ga ik vast aankomen.![]()
En ze hadden geen gedroogde peterselie in de supermarkt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:51 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee...eerst je punany in brand en vervolgens aankomen
Mens, stel je niet aan. Ga gewoon een paar glazen halen bij de Blokker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:54 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
Ik ben een emotionele eter....of nou ja....die glazen hadden voor mij een emotionele waarde.
Dat zijn dan wel andere glazen jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mens, stel je niet aan. Ga gewoon een paar glazen halen bij de Blokker.
Van een crimineel bedrijf die vroeger cocaine in hun drankjes verwerkte zodat men verslaafd raakt en vervolgens uitgroede tot een van de meest machtigste en grote corporaties ter wereld...dat je het effe weetquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:54 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
Ik ben een emotionele eter....of nou ja....die glazen hadden voor mij een emotionele waarde.
Glazen zijn glazen. En uit de fles drinkt het toch gemakkelijker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:56 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel andere glazen ja![]()
Spot er niet mee.![]()
Aldus Marx rood_verzetquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:58 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Van een crimineel bedrijf die vroeger cocaine in hun drankjes verwerkte zodat men verslaafd raakt en vervolgens uitgroede tot een van de meest machtigste en grote corporaties ter wereld...dat je het effe weet
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:55 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Ik wilde die roze en die blauwe hebben....en toen ik daar die dingen door mijn strot zat te douwen had iedereen net die kleuren die ik wilde hebben..
Wat knap met één kleur per week.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:55 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Ik wilde die roze en die blauwe hebben....en toen ik daar die dingen door mijn strot zat te douwen had iedereen net die kleuren die ik wilde hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |