Op je topic.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:18 schreef rood_verzet het volgende:
Waar?
in haar ogen ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:18 schreef rood_verzet het volgende:
Waar?
wat moet je met die zooi daar ?quote:
Smeren. Daar word je lekker warm van zegt ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat moet je met die zooi daar ?
Doe jij dat nooit dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja, dat is dus dom....quote:
Om de broccoli te verwijderen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou dan moet ze eens dampo proberen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Smeren. Daar word je lekker warm van zegt ze.
dat is toch niet nodig?quote:
Ik vermoed dat zhe-devilll iets vaker dan enkel maar met kerstmis in bad gaat....quote:
*zucht*quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
Anders smeer jij het even op je pielemiel! De beste stuurlui staan weer aan wal.![]()
Daar heb je dan weer Vicks voor. Da's beter voor jouw keeltje...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
Anders smeer jij het even op je pielemiel! De beste stuurlui staan weer aan wal.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zhe-devilll iets vaker dan enkel maar met kerstmis in bad gaat....
Nou slinger die webcam dan maar aan dan !quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
*zucht*
Ik wil het wel even voordoen....![]()
wat nou keel , dit is een serieus probleem hoor!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer Vicks voor. Da's beter voor jouw keeltje...
smeer je parfum op je kut?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:27 schreef Five_Horizons het volgende:
*smeert....
Niks aan de hand!
Gewoon "hier" gedaan i.p.v. "daar".
Het is maar net wat je nodig hebt...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
smeer je parfum op je kut?
JOH????![]()
ik spray die eikels altijd met wc spray rozengeur ge weet wel waaromquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is maar net wat je nodig hebt...
Doop ze altijd in een pot potpourriequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik spray die eikels altijd met wc spray rozengeur ge weet wel waarom
voor den romantiek
Je zou eens mannen kunnen proberen die niet op een bankje in het park slapenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik spray die eikels altijd met wc spray rozengeur ge weet wel waarom
voor den romantiek
Ja, een hond ook, maar volgens mij is TS niet zo lenig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef rood_verzet het volgende:
Mijn poes likt haar eigen 'daar' schoon, die heeft geen lactacyd nodig
Vandaar "rood_verzet"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef rood_verzet het volgende:
Mijn poes likt haar eigen 'daar' schoon, die heeft geen lactacyd nodig
Die kennen wij zowiezo nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je zou eens mannen kunnen proberen die niet op een bankje in het park slapen
Nouja je zou natuurlijk iemand kunnen vragen....oh wacht dit gaat te verquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, een hond ook, maar volgens mij is TS niet zo lenig.
En als je het door een hond laat doen ben je wel lenig?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, een hond ook, maar volgens mij is TS niet zo lenig.
Ligt eraan wat voor hond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:33 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
En als je het door een hond laat doen ben je wel lenig?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:34 schreef Elixabete het volgende:
Lactacyd is een middel voor vrouwen die hun kut niet goed kunnen onderhouden.
Of dat ze teveel geneuqt worden en dat die aangekoekte sperma gaat stinken.
Dus jij hebt sowieso een lekker fris kutje?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef freecell het volgende:
Volgens mijn huisarts is dat spul vragen om problemen.
Je vagina kan zichzelf prima onderhouden en schoonhouden en heeft van zichzelf ook een goede zuurgraad.
Tip van mijn huisarts: elke keer als je onder de douche staat de douchekop er even op is genoeg. Geen gekut met zeep of "intiemzeep".
Ik begrijp het nietquote:
Ik heb ooit foto's gezien (niet van haar kutje) en ik kan me niet voorstellen dat er iets fris is aan deze user...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:05 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dus jij hebt sowieso een lekker fris kutje?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef freecell het volgende:
Je vagina kan zichzelf prima onderhouden en schoonhouden en heeft van zichzelf ook een goede zuurgraad.
Tip van mijn huisarts: elke keer als je onder de douche staat de douchekop er even op is genoeg. Geen gekut met zeep of "intiemzeep".
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb ooit foto's gezien (niet van haar kutje) en ik kan me niet voorstellen dat er iets fris is aan deze user...
Ik geloof niet dat ik jou kenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb ooit foto's gezien (niet van haar kutje) en ik kan me niet voorstellen dat er iets fris is aan deze user...
Flauwquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef freecell het volgende:
Ik weet het wel zeker, maar dat wil niet zeggen dat ik geen foto's van je gezien kan hebben.quote:
De combinatie krullend pluishaar en vet haar is erg moeilijk te bereikenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, maar dat wil niet zeggen dat ik geen foto's van je gezien kan hebben.
Je had een broek aan die het meest aan een tentzeil doet denken en je haar was zo vet dat menig snackbareigenaar er jaloers op zou zijn, ring a bell?
kutjepisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef Faxie het volgende:
Hoe ging dat 'kuttefris' rijmpje ook alweer?
quote:Lactacyd is ook een smerige naam..waarom noemen ze het niet gewoon Kuttefris?
Ik start alvast de reclame campagne:
"Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |