Op je topic.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:18 schreef rood_verzet het volgende:
Waar?
in haar ogen ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:18 schreef rood_verzet het volgende:
Waar?
wat moet je met die zooi daar ?quote:
Smeren. Daar word je lekker warm van zegt ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat moet je met die zooi daar ?
Doe jij dat nooit dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja, dat is dus dom....quote:
Om de broccoli te verwijderen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou dan moet ze eens dampo proberen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Smeren. Daar word je lekker warm van zegt ze.
dat is toch niet nodig?quote:
Ik vermoed dat zhe-devilll iets vaker dan enkel maar met kerstmis in bad gaat....quote:
*zucht*quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
Anders smeer jij het even op je pielemiel! De beste stuurlui staan weer aan wal.![]()
Daar heb je dan weer Vicks voor. Da's beter voor jouw keeltje...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
Anders smeer jij het even op je pielemiel! De beste stuurlui staan weer aan wal.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zhe-devilll iets vaker dan enkel maar met kerstmis in bad gaat....
Nou slinger die webcam dan maar aan dan !quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
*zucht*
Ik wil het wel even voordoen....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |