1. Zie de disclaimer. "Er kunnen meerdere variaties zijn"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:24 schreef Trusten het volgende:
[..]
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/3972
Je vergeet de kaas en de sambal![]()
Het is ook echt iets voor Limburgersquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan vragen ze welke saus. Ze gooien er niet ongewenst een kwak ranzig vlees op
jij bent nog niet zo vaak in limburg geweest of welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is ook echt iets voor Limburgers
"Mag ik er wat saus bij?"
-*kwak*
"Maar dit is vlees"
-Gij vrudde toch um saus?
1 keer maar sta me een beetje dichterlijke vrijheid toe, wil jequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij bent nog niet zo vaak in limburg geweest of wel![]()
graag!quote:
Ik dacht dat het een lemming wasquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef Pietklaaso het volgende:
:' wat een kutnamen sjiiit
Kijk, dat kennen we tenminste.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zuurvlees is de Limburgse benaming voor stoofvlees...
Wat ongelooflijk kortzichtig, de 'mocro' tenten hier in Nijmegen daar is iedereen vriendelijk en verstaanbaar. Zelfs op een kenkerdrukke donderdag of zaterdag nacht blijven ze vriendelijk en leveren ze goed werk af. Tss.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:01 schreef Perico het volgende:
Kapsalon, wat een debiele naam zeg.. sowieso, die mocro snackbars bevallen me allerminst, klantvriendelijkheid is er uitgestorven.
Ik ga liever bij de Vietnamees op de hoek, altijd duidelijk en vriendelijk
Ik ken 2 soorten patatjes duikbootquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:43 schreef Firenzo het volgende:
frietje super = friet met daaronder 1 frikandel
frietje waterfiets = friet met daaronder 2 frikandellen
saus op bestelling met,speciaal,etc
toch?
en is duikboot dan een waterfiets met kroketten ipv frikandellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |