Echte mannen zijn niet bang voor bacteriën en ziektekiemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:55 schreef freddygonzales het volgende:
Serieus, nu is al bekend dat het een bron is van bacteriën en ziektekiemen als je het steeds hervult; het staat ook gewoon gay![]()
Echte mannen drinken liters zwarte extra sterke koffie op het werk en niet van die nichterige flesjes water die ze steeds hervullen.
![]()
Dat staat tenminste nog een beetje stoerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:56 schreef PainDivine het volgende:
ik neem gewoon 2 1.5 liter flessen water mee
Daar is ook wat voor te zeggen maar het gaat in primaire zin om het steeds hervullen van die vervloekte flesjes........quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:57 schreef ErikN het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet bang voor bacteriën en ziektekiemen.
Ik drink gewoon uit de kraan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:56 schreef PainDivine het volgende:
ik neem gewoon 2 1.5 liter flessen water mee
Tja. Verschil moet er zijn. Bij Porsche in Zuffenhausen kun je in de pauzehoek als werknemer gewoon bier uit de automaat halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:57 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Dat staat tenminste nog een beetje stoer![]()
Beter is het als het 2 1.5 liter flessen bier zijn![]()
Allevier tegelijk. Maar iets minder macho.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een klein flesje, drink koffie en eet brood met komkommer-tomaat-ham-feta op het werk. Ben ik nu gay, macho, health-freak of gewoon een kantoorkneus?
godverquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:16 schreef rood_verzet het volgende:
Wees blij dat je niet eerst 10 km hoeft te lopen voor je het water uit een cholera rivier haalt waar iedereen in heeft lopen te schijten
En die hervul je dan met kraanwater?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:57 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Beter is het als het 2 1.5 liter flessen bier zijn![]()
Nonargumentquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:16 schreef rood_verzet het volgende:
Wees blij dat je niet eerst 10 km hoeft te lopen voor je het water uit een cholera rivier haalt waar iedereen in heeft lopen te schijten
Boeien, 's avonds flesje omspoelen met heet water en zeep en geregeld een 'vers' flesje nemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:55 schreef freddygonzales het volgende:
Serieus, nu is al bekend dat het een bron is van bacteriën en ziektekiemen als je het steeds hervult;
Heel goed argument.quote:
dat slaat als kut op dirkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:16 schreef rood_verzet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |