Bovendien heeft Sportweek een rechtstreekse quote van Fontein. Dat kan je van VI en Marca niet zeggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Daarom kun je ook maar beter Sportweek en De Telegraaf geloven, die hebben het altijd wel goed.
Bellequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:24 schreef Omega het volgende:
En over Perez, ik vind de belgische perez (belle) beter
Perez heeft best een aantal kansen gehad om vanaf het begin op 10 te beginnen, maar vond het daar nu juist niet zo goed spelen.
Hij was zeker erg waardevol, maar ik zag in hem nu niet gelijk de opvoolger van SNeijder, al had hij dat misschien met wat meer spelen op die plek wel kon worden.
Is het ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:24 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er echt geen hoop meer op dat die transfer afketst. Dit is gewoon een kwestie van tijd.
quote:'Ajax en Club Brugge in bespreking over samenwerkingsverband'
Ajax en Club Brugge zijn in bespreking over een samenwerkingsverband. Dat meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Ajax wil niet-Europese talenten bij de Belgische topclub stallen en zo de Nederlandse wetgeving omzeilen. Die bepaalt dat spelers ouder dan 22 jaar van buiten de Europese Unie minimaal 341.000 euro per jaar moeten verdienen.
Club Brugge zou eventueel een bepaald percentage van een transfersom kunnen krijgen als een speler later wordt doorverkocht. Tot twee seizoenen geleden had Ajax een akkoord met Germinal Beerschot. (MA)
Daarom. NOS is ook altijd wel ok, zou er niets op tegen hebben om later voor een van beiden te werken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bovendien heeft Sportweek een rechtstreekse quote van Fontein. Dat kan je van VI en Marca niet zeggen.
Ik denk idd dat de transfer van Sneijder door zal gaan, ook voor Madrid begint de tijd te dringen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:24 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er echt geen hoop meer op dat die transfer afketst. Dit is gewoon een kwestie van tijd.
Wel gek dat er in die periode van jouw zogenaamde tweespalt de allerbeste seizoenshelft sinds jaren werd gespeeld. Mede dankzij Perez, die in zijn ondankbare invalbeurtjes keer op keer Ajax' aars redde. En behalve de woorden van Ten Cate (en die had daar belang bij) heb ik nooit echt veel gehoord over die sfeerverzieking. Papagaaiengedrag. Perez zal best lastig zijn, maar blijkbaar niet in die mate dat het de prestaties schaadt. En in dat geval laat je het sportieve boven het persoonlijke wegen, behalve als je Henk ten Cate heet dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Perez was absoluut niet geliefd, lastig mannetje die voor tweespalt zorgde in de selectie... zo iemand kan dan wel aardig een bal trappen maar dat weegt niet op tegen de verziekende sfeer... ben blij dat ie opgedonderd is, het wachten is tot bij PSV de bom barst onder Koeman, die al helemaal niet met dit soort types kan werken, hij vond Van der Vaart al lastig
Die tweespalt is uiteindelijk wel gesust, mede door de inbreng van Davids en Stam, maar met het karakter van Perez is het gewoon wachten op de volgende uitbarsting, die jongen wil gewoon niet op de bank zitten en wordt dan erg lastig...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:29 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wel gek dat er in die periode van jouw zogenaamde tweespalt de allerbeste seizoenshelft sinds jaren werd gespeeld. Mede dankzij Perez, die in zijn ondankbare invalbeurtjes keer op keer Ajax' aars redde. En behalve de woorden van Ten Cate (en die had daar belang bij) heb ik nooit echt veel gehoord over die sfeerverzieking. Papagaaiengedrag. Perez zal best lastig zijn, maar blijkbaar niet in die mate dat het de prestaties schaadt. En in dat geval laat je het sportieve boven het persoonlijke wegen, behalve als je Henk ten Cate heet dan.
Je doet alsof Henk ten Cate heb weg wilde hebben. Wat Ten Cate betreft, bleef Perez gewoon dit seizoen, Kenneth wilde zelf weg omdat hij nou eenmaal tweede keus is achter Sneijder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:29 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wel gek dat er in die periode van jouw zogenaamde tweespalt de allerbeste seizoenshelft sinds jaren werd gespeeld. Mede dankzij Perez, die in zijn ondankbare invalbeurtjes keer op keer Ajax' aars redde. En behalve de woorden van Ten Cate (en die had daar belang bij) heb ik nooit echt veel gehoord over die sfeerverzieking. Papagaaiengedrag. Perez zal best lastig zijn, maar blijkbaar niet in die mate dat het de prestaties schaadt. En in dat geval laat je het sportieve boven het persoonlijke wegen, behalve als je Henk ten Cate heet dan.
Ik ben ook zeer benieuwd. Ik lees geruchten over Aissati en/of Affelay, maar die zie ik dus echt niet komen. Bovendien lees ik berichten dat Ajax zijn pijlen vooral richt op het buitenland. Maar ik laat me verrassen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:31 schreef TheVulture het volgende:
27 miljoen kan ik wel mee leven als dat het wordt... en dan ben ik heel nieuwsgierig waar ze mee op de proppen komen als vervanging
Nee, valt toch weer in herhaling. Maar als je de 2 beste aanvallende middenvelders van Nederland in je selectie hebt, en straks speelt de een in Madrid en de ander bij je concurrent, dan vind ik dat niet zo slim.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je doet alsof Henk ten Cate heb weg wilde hebben. Wat Ten Cate betreft, bleef Perez gewoon dit seizoen, Kenneth wilde zelf weg omdat hij nou eenmaal tweede keus is achter Sneijder.
Ik heb helemaal geen zin om deze discussie weer te voeren trouwens.![]()
Sowieso 35.000 seizoenkaarthouders...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Aissati zou ik nog wel willen, Affelay hoeft niet van mij... maar PSV gaat echt niet hun twee groeibriljanten aan de concurrent verkopen... alhoewel het met het bedenkelijke aan- en verkoopbeleid van Koeman niets me verbaasd. Maar ik neem aan dat er wel mensen bij PSV rondlopen die dat niet toestaan
Heb je gelijk in. De verwachting was alleen dat Sneijder zou blijven. En je kan moeilijk tegen Perez zeggen: 'We willen je graag houden, want je wordt misschien eerste keus als Sneijder deze zomer weggaat.'quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:38 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, valt toch weer in herhaling. Maar als je de 2 beste aanvallende middenvelders van Nederland in je selectie hebt, en straks speelt de een in Madrid en de ander bij je concurrent, dan vind ik dat niet zo slim.
Uiteraard, binnen enkele dagen worden er een middenvelder en aanvaller gepresenteerd. We wachten af wie het zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:40 schreef Scorpie het volgende:
Voor 27 miljoen moeten we toch wel IETS kunnen kopen??
Dat weet je zeker? ik heb inmiddels de hoop een beetje verloren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Uiteraard, binnen enkele dagen worden er een middenvelder en aanvaller gepresenteerd. We wachten af wie het zijn.
Telegraaf, en die heb ik wat Ajax-nieuws betreft altijd wel hoog zitten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat weet je zeker? ik heb inmiddels de hoop een beetje verloren.![]()
Die seizoenkaarthouders konden bij Ajax ook niet voorkomen dat Zlatan op de laatste transferdag werd verkochtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sowieso 35.000 seizoenkaarthouders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |