abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52283063
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:58 schreef thewishmaster het volgende:
Met Suarez hebben we hetzelfde meegemaakt en nu zijn er toch nog personen die denken dat Sneijder blijft. Alleen een beetje jammer dat ze een van die Marokkanen van PSV willen halen.
Aissati mag zo komen. Geen enkel probleem.

Ik hoop dat Real nu achter Van de Vaart aangaat. Sneijder mag volgend jaar weg.
pi_52283075
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar die uitspraak is er nooit voor woensdag, en hij dus niet meer interessant is voor real.
Dan stellen ze in de CL wedstrijden Guti wel op.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52283086
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Precies, al verwacht ik eigenlijk nog wel dat Madrid uiteindelijk met een bod van 27 miljoen komt. Die kijken echt niet op een paar miljoen meer of minder
Blijkbaar wel met hun ultimatum
pi_52283095
Maar hoe zit het dan met die twee aangekondigde speler. cancellen ze die nou ook
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52283115
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoe zit het dan met die twee aangekondigde speler. cancellen ze die nou ook
Er zijn geen twee spelers aangekondigd, al zal het me niet verbazen wanneer er nog 1 zal komen voor de transferdeadline.
pi_52283155
Wel frappant dat Madrid ineens afhaakt... zouden ze dan toch zowel op VDV als Sneijder in hebben gezet en de goedkoopste optie nemen
pi_52283159
Haal dan Van der Vaart, Real.

Ik ga nog niet te vroeg juichen iig...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52283167
En nu gaan ze dan voor VDV? volgens spaanse kranten moest die maar 15 miljoen kosten wat me erg sterk lijkt. En ik denk zelf dat HSV hun spelmaker en aanvoerder niet zo maar 1,2,3 zal laten gaan.

Real zal nog wel terugkomen met een bod
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:08:43 #284
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52283227
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:05 schreef Terrorbita het volgende:
En nu gaan ze dan voor VDV? volgens spaanse kranten moest die maar 15 miljoen kosten wat me erg sterk lijkt. En ik denk zelf dat HSV hun spelmaker en aanvoerder niet zo maar 1,2,3 zal laten gaan.

Real zal nog wel terugkomen met een bod
Heeft iets in zijn contract waardoor hij volgend jaar voor 2 miljoen de deur uit kan lopen. De kans dat ze akkoord gaan met 15 miljoen is dus best groot. Bovendien speelt die zogenaamde spelmaker en aanvoerder maar 1/3 van de wedstrijden.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:11:17 #285
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52283282
ik juich nog niet te vroeg...
Jawel, je keek.
pi_52283331
Ik vind het echt vaag van Madrid, een bod neerleggen van 'take it or leave it'

Kan niet anders of die hebben iemand anders op het oog, zoniet is het maar raar onderhandelen...

Maar ik geloof pas dat Sneijder blijft als ie woensdag op het veld staat
pi_52283399
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:48 schreef Urquhart het volgende:
Mooi, je moet je niet laten afschepen met 24 miljoen.
Inderdaad, alsof het een eer is om zo'n bod te ontvangen en dan vervolgens niet willen onderhandelen, vage gasten bij Madrid.. vraag me alleen toch wel af wat dit met Sneijder doet...
pi_52283401
er is nog hoop mja idd je weet het nooit in de voetbal wereld...
pi_52283429
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Inderdaad, alsof het een eer is om zo'n bod te ontvangen en dan vervolgens niet willen onderhandelen, vage gasten bij Madrid.. vraag me alleen toch wel af wat dit met Sneijder doet...
Idd, ze gaan er echt van uit dat het een zo'n bod moet worden opgevat als een eer
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:17:51 #290
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52283432
In ieder geval prima gedaan van Ajax, niet akkoord gaan met een schijntje van 24 miljoen.

Of Wesley gaat voor 27 miljoen, wat ik wel denk, of hij blijft. Ik hoop het laatste!
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:23:01 #291
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52283541
doet van geel wel nietjes niet onder druk laten zetten door Real
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:27:37 #292
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52283651
Het is wel een beetje vreemd dat Real die 3 miljoen extra niet wil betalen. Als ze Sneijder echt willen hebben, dan kunnen ze dat echt wel opbrengen. Waarschijnlijk proberen ze nog even blufpoker te spelen om voor woensdag alsnog met die 27 miljoen over de brug te komen. Ajax moet gewoon lekker zijn poot stijf houden. Laat ze maar lekker schuiven daar in Madrid.
pi_52283691
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:27 schreef Adidah het volgende:
Het is wel een beetje vreemd dat Real die 3 miljoen extra niet wil betalen. Als ze Sneijder echt willen hebben, dan kunnen ze dat echt wel opbrengen. Waarschijnlijk proberen zo nog even blufpoker te spelen om voor woensdag alsnog met die 27 miljoen over de brug te komen. Ajax moet gewoon lekker zijn poot stijf houden. Laat ze maar lekker schuiven daar in Madrid.
Het nadeel is wel dat Ajax echt krap in de tijd komt te zitten om nieuwe aankopen te doen... als ze slim zijn halen ze sowieso een van die twee beoogde versterkingen sowieso al naar Amsterdam
pi_52283717
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het nadeel is wel dat Ajax echt krap in de tijd komt te zitten om nieuwe aankopen te doen... als ze slim zijn halen ze sowieso een van die twee beoogde versterkingen sowieso al naar Amsterdam
Maar ik denk dat ze die versterkingen die ze op het oog hadden met de transfersom van Sneijder in hun gedachte. Ik denk niet dat die Slop het goed vind, om spelers van dat kaliber te halen zonder dat het zeker is dat Sneijder vertrekt.
pi_52283879
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Idd liever nu verkopen dan op 31 augustus ofzo
Nu heb je nog de tijd om een eventuele vervanger te halen
Of je moet nu al een een vervanger halen
Maarja..
pi_52283965
Dat we krap in de tijd komen te zitten, lijkt mij geen reden om ons af te laten schepen met 24 miljoen wat onder onze vraagprijs ligt. Gewoon je poot stijf houden.
pi_52283981
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:27 schreef Adidah het volgende:
Het is wel een beetje vreemd dat Real die 3 miljoen extra niet wil betalen. Als ze Sneijder echt willen hebben, dan kunnen ze dat echt wel opbrengen. Waarschijnlijk proberen ze nog even blufpoker te spelen om voor woensdag alsnog met die 27 miljoen over de brug te komen. Ajax moet gewoon lekker zijn poot stijf houden. Laat ze maar lekker schuiven daar in Madrid.
Snap er ook niets van. Begin dan niet met een bod van 24 miljoen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52284043
Ik juich pas op 1 september, maar ik zou een vertrek van Sneijder niet erg vinden als er 2 spelers voor terugkomen, waarvan 1 goede vervanger voor Sneijder
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52284067
Mocht Real Van der Vaart gaan halen, krijgen wij dan ook nog een leuk percentage?
pi_52284104
Dat percentage voor opleidingskosten zou zo'n 5% moeten zijn, dus als die 15 miljoen waar blijkt te zijn is dat een fooi van 750k. Tenzij de TD destijds heeft bedongen dat we nog een percentage krijgen bij doorverkoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')