Aissati mag zo komen. Geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:58 schreef thewishmaster het volgende:
Met Suarez hebben we hetzelfde meegemaakt en nu zijn er toch nog personen die denken dat Sneijder blijft. Alleen een beetje jammer dat ze een van die Marokkanen van PSV willen halen.
Dan stellen ze in de CL wedstrijden Guti wel op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar die uitspraak is er nooit voor woensdag, en hij dus niet meer interessant is voor real.
Blijkbaar wel met hun ultimatumquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, al verwacht ik eigenlijk nog wel dat Madrid uiteindelijk met een bod van 27 miljoen komt. Die kijken echt niet op een paar miljoen meer of minder
Er zijn geen twee spelers aangekondigd, al zal het me niet verbazen wanneer er nog 1 zal komen voor de transferdeadline.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoe zit het dan met die twee aangekondigde speler. cancellen ze die nou ook
Heeft iets in zijn contract waardoor hij volgend jaar voor 2 miljoen de deur uit kan lopen. De kans dat ze akkoord gaan met 15 miljoen is dus best groot. Bovendien speelt die zogenaamde spelmaker en aanvoerder maar 1/3 van de wedstrijden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:05 schreef Terrorbita het volgende:
En nu gaan ze dan voor VDV? volgens spaanse kranten moest die maar 15 miljoen kosten wat me erg sterk lijkt. En ik denk zelf dat HSV hun spelmaker en aanvoerder niet zo maar 1,2,3 zal laten gaan.
Real zal nog wel terugkomen met een bod
Inderdaad, alsof het een eer is om zo'n bod te ontvangen en dan vervolgens niet willen onderhandelen, vage gasten bij Madrid.. vraag me alleen toch wel af wat dit met Sneijder doet...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:48 schreef Urquhart het volgende:
Mooi, je moet je niet laten afschepen met 24 miljoen.
Idd, ze gaan er echt van uit dat het een zo'n bod moet worden opgevat als een eerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof het een eer is om zo'n bod te ontvangen en dan vervolgens niet willen onderhandelen, vage gasten bij Madrid.. vraag me alleen toch wel af wat dit met Sneijder doet...
Het nadeel is wel dat Ajax echt krap in de tijd komt te zitten om nieuwe aankopen te doen... als ze slim zijn halen ze sowieso een van die twee beoogde versterkingen sowieso al naar Amsterdamquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:27 schreef Adidah het volgende:
Het is wel een beetje vreemd dat Real die 3 miljoen extra niet wil betalen. Als ze Sneijder echt willen hebben, dan kunnen ze dat echt wel opbrengen. Waarschijnlijk proberen zo nog even blufpoker te spelen om voor woensdag alsnog met die 27 miljoen over de brug te komen. Ajax moet gewoon lekker zijn poot stijf houden. Laat ze maar lekker schuiven daar in Madrid.
Maar ik denk dat ze die versterkingen die ze op het oog hadden met de transfersom van Sneijder in hun gedachte. Ik denk niet dat die Slop het goed vind, om spelers van dat kaliber te halen zonder dat het zeker is dat Sneijder vertrekt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het nadeel is wel dat Ajax echt krap in de tijd komt te zitten om nieuwe aankopen te doen... als ze slim zijn halen ze sowieso een van die twee beoogde versterkingen sowieso al naar Amsterdam
Idd liever nu verkopen dan op 31 augustus ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het nadeel is wel dat Ajax echt krap in de tijd komt te zitten om nieuwe aankopen te doen... als ze slim zijn halen ze sowieso een van die twee beoogde versterkingen sowieso al naar Amsterdam
Snap er ook niets van. Begin dan niet met een bod van 24 miljoen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:27 schreef Adidah het volgende:
Het is wel een beetje vreemd dat Real die 3 miljoen extra niet wil betalen. Als ze Sneijder echt willen hebben, dan kunnen ze dat echt wel opbrengen. Waarschijnlijk proberen ze nog even blufpoker te spelen om voor woensdag alsnog met die 27 miljoen over de brug te komen. Ajax moet gewoon lekker zijn poot stijf houden. Laat ze maar lekker schuiven daar in Madrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |