abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52281615
Telegraaf ben ik niet zo zeker van, sportweek meer iig. VI is zolang JD daar eindredacteur of werkt is toch een blaadje zonder geloofwaardigheid
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:48:57 #227
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52281628
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:47 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Kan iemand Van Geel duidelijk maken dat joden niet gewenst zijn in Brugge ...
Joden? het gaat om voetballers van buiten de EU toch? Dat is niet per definitie iemand uit Israel.
pi_52281690
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:24 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Bovendien heeft Sportweek een rechtstreekse quote van Fontein. Dat kan je van VI en Marca niet zeggen.
VI brengt het tussen haakjes en vermeld dat het van Marca komt. Niks mis mee dus.
lollig
pi_52281691
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Joden? het gaat om voetballers van buiten de EU toch? Dat is niet per definitie iemand uit Israel.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52281736
Ik heb in ieder geval nog alle vertrouwen in komend seizoen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52281834
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb in ieder geval nog alle vertrouwen in komend seizoen
Ik ook hoor, het is vervelend dat Sneijder weggaat. Maar als ze met een leuke vervanger komen, en dan nog eens een extra speler, dan heb ik er alle vertrouwen in.
pi_52281888
Hopelijk vanavond het pisvee vernederen
pi_52282030
Ik denk dat we aan 2 kwalitatief goede spelers (en dan heb ik het over aankopen van rond de 10 miljoen) meer hebben dan aan 1 Sneijder.
pi_52282056
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:01 schreef Jnk18 het volgende:
Hopelijk vanavond het pisvee vernederen
Met de Sneijder transfer en de wedstrijd van woensdag in het achterhoofd interesseert met de wedstrijd van vanavond eigenlijk geen drol.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52282068
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:08 schreef Chivu het volgende:
Ik denk dat we aan 2 kwalitatief goede spelers (en dan heb ik het over aankopen van rond de 10 miljoen) meer hebben dan aan 1 Sneijder.
Yup, als je bekijkt vorig seizoen hij scoort dan wel zoveel, maar hij heeft ons ook genaaid bv bij sparta... met zn rare acties als hij zn zin niet krijgt, heb liever 2 voor de prijs van 1
Moeten het wel goede spelers zijn die vervangen komen en geen kaliber Delorge,Colin...

@BB-boy.. ik ook niet ,maar altijd leuk om van het pisvee te winnen.
pi_52282079
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die seizoenkaarthouders konden bij Ajax ook niet voorkomen dat Zlatan op de laatste transferdag werd verkocht
Een gekochte Zlatan verkopen aan een grotere ploeg uit een grotere competitie is nét even wat anders dan twee opgeleide grote talenten verkopen aan een (grotere) ploeg uit dezelfde competitie.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52282081
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:08 schreef Chivu het volgende:
Waarom moeten die aankopen persé rond de 10 miljoen kosten om kwalitatief goed te zijn?
pi_52282147
Elke spelers is vervangbaar, Sneijder is goed, heel goed. Maar we heb vorig seizoen ook goede wedtsrijden zonder hem gespeeld.

Stel dat we hem niet verkopen en hij breekt de eerste wedstrijd zijn been, dan heb je ook een probleem. Het is al met al een moeilijke keuze voor van Geel en de technische staf.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:14:15 #239
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52282151
Zonder Sneijder zie ik het somber in dit jaar, je levert alleen al 18 doelpunten in, die koop je nog voor geen 30 miljoen terug.
Wat een hufters toch ook, een paar weken nadat je met je hand op de Qur’ān beloofd te blijven al vertrekken.
pi_52282277
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:14 schreef pfaf het volgende:
Zonder Sneijder zie ik het somber in dit jaar, je levert alleen al 18 doelpunten in, die koop je nog voor geen 30 miljoen terug.
Wat een hufters toch ook, een paar weken nadat je met je hand op de Qur’ān beloofd te blijven al vertrekken.
Noem je Sneijder nou een hufter? Lekker ondankbaar

Hij heeft beloofd bij Ajax te blijven om zo duidelijkheid te verschaffen voor de club. Als diezelfde club zegt dat hij alsnog mag gaan naar 1 van de grootste clubs van de wereld, moet hij dan weigeren?
pi_52282309
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:10 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Waarom moeten die aankopen persé rond de 10 miljoen kosten om kwalitatief goed te zijn?
Dat hoeft natuurlijk niet, maar een goede aankoop is meestal duur.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:24:23 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52282330
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:21 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Noem je Sneijder nou een hufter? Lekker ondankbaar

Hij heeft beloofd bij Ajax te blijven om zo duidelijkheid te verschaffen voor de club. Als diezelfde club zegt dat hij alsnog mag gaan naar 1 van de grootste clubs van de wereld, moet hij dan weigeren?
Ja

En waar moet ik hem dankbaar voor zijn? Al die kampioenschappen en CL-finales de afgelopen paar jaar?
pi_52282350
Nog mensen dalijk @ Rembrandtplein? Ben er pas rond 17:45 denk ik. Moet nog ff langs het ziekenhuis in Leidschendam aangezien m'n pa er al voor de 3e keer dit jaar inligt. Dus daarom duurt het wat langer.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52282381
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52282383
quote:
Mja zo kun je het bij elke speler bekijken... als je daar al zorgen om moet maken... Sneijder gun ik het wel, vooral Real Madrid.. Valencia vond ik het beetje raar, want die zijn niet zo groot, maar Real is toch de echte top. Er zitten ook nog eens een paar NLers, lijkt me wel leuk.

En je gaat naar een leuk land. Spanje is echt chill.
Je kunt het de speler en club niet blamen vind ik, tis gewoon niet normaal dat er met zoveel geld wordt gesmeten.
pi_52282430
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:27 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Mja zo kun je het bij elke speler bekijken... als je daar al zorgen om moet maken... Sneijder gun ik het wel, vooral Real Madrid.. Valencia vond ik het beetje raar, want die zijn niet zo groot, maar Real is toch de echte top. Er zitten ook nog eens een paar NLers, lijkt me wel leuk.

En je gaat naar een leuk land. Spanje is echt chill.
Je kunt het de speler en club niet blamen vind ik, tis gewoon niet normaal dat er met zoveel geld wordt gesmeten.
Dit zijn gewoon bedragen die je als club niet kan weigeren, al kan je natuurlijk proberen voor de 30 mio te gaan..

[ Bericht 1% gewijzigd door MrDoegewoon op 11-08-2007 13:44:48 ]
pi_52282474
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ja

En waar moet ik hem dankbaar voor zijn? Al die kampioenschappen en CL-finales de afgelopen paar jaar? [afbeelding]
Kom op zeg...
pi_52282516
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon bedragen die je als club niet kan wijgeren, al kan je natuurlijk proberen voor de 30 mio te gaan..
Wijgeren
pi_52282548
quote:
Nouja, dat is wel heel somber. Hij heeft veel doelpunten gemaakt, maar zijn aanwezigheid zorgt er ook voor dat andere spelers misschien minder aan scoren toekomen omdat hij Sneijder sneller voor het schot dan voor de pass gaat.
pi_52282651
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ja

En waar moet ik hem dankbaar voor zijn? Al die kampioenschappen en CL-finales de afgelopen paar jaar? [afbeelding]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')