Joden? het gaat om voetballers van buiten de EU toch? Dat is niet per definitie iemand uit Israel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:47 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Kan iemand Van Geel duidelijk maken dat joden niet gewenst zijn in Brugge ...
VI brengt het tussen haakjes en vermeld dat het van Marca komt. Niks mis mee dus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bovendien heeft Sportweek een rechtstreekse quote van Fontein. Dat kan je van VI en Marca niet zeggen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joden? het gaat om voetballers van buiten de EU toch? Dat is niet per definitie iemand uit Israel.
Ik ook hoor, het is vervelend dat Sneijder weggaat. Maar als ze met een leuke vervanger komen, en dan nog eens een extra speler, dan heb ik er alle vertrouwen in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb in ieder geval nog alle vertrouwen in komend seizoen
Met de Sneijder transfer en de wedstrijd van woensdag in het achterhoofd interesseert met de wedstrijd van vanavond eigenlijk geen drol.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:01 schreef Jnk18 het volgende:
Hopelijk vanavond het pisvee vernederen
Yup, als je bekijkt vorig seizoen hij scoort dan wel zoveel, maar hij heeft ons ook genaaid bv bij sparta... met zn rare acties als hij zn zin niet krijgt, heb liever 2 voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:08 schreef Chivu het volgende:
Ik denk dat we aan 2 kwalitatief goede spelers (en dan heb ik het over aankopen van rond de 10 miljoen) meer hebben dan aan 1 Sneijder.
Een gekochte Zlatan verkopen aan een grotere ploeg uit een grotere competitie is nét even wat anders dan twee opgeleide grote talenten verkopen aan een (grotere) ploeg uit dezelfde competitie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die seizoenkaarthouders konden bij Ajax ook niet voorkomen dat Zlatan op de laatste transferdag werd verkocht
Waarom moeten die aankopen persé rond de 10 miljoen kosten om kwalitatief goed te zijn?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:08 schreef Chivu het volgende:
Ik denk dat we aan 2 kwalitatief goede spelers (en dan heb ik het over aankopen van rond de 10 miljoen) meer hebben dan aan 1 Sneijder.
Noem je Sneijder nou een hufter? Lekker ondankbaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:14 schreef pfaf het volgende:
Zonder Sneijder zie ik het somber in dit jaar, je levert alleen al 18 doelpunten in, die koop je nog voor geen 30 miljoen terug.
Wat een hufters toch ook, een paar weken nadat je met je hand op de Qur’ān beloofd te blijven al vertrekken.
Dat hoeft natuurlijk niet, maar een goede aankoop is meestal duur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:10 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Waarom moeten die aankopen persé rond de 10 miljoen kosten om kwalitatief goed te zijn?
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Noem je Sneijder nou een hufter? Lekker ondankbaar![]()
Hij heeft beloofd bij Ajax te blijven om zo duidelijkheid te verschaffen voor de club. Als diezelfde club zegt dat hij alsnog mag gaan naar 1 van de grootste clubs van de wereld, moet hij dan weigeren?
Mja zo kun je het bij elke speler bekijken... als je daar al zorgen om moet maken... Sneijder gun ik het wel, vooral Real Madrid.. Valencia vond ik het beetje raar, want die zijn niet zo groot, maar Real is toch de echte top. Er zitten ook nog eens een paar NLers, lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:14 schreef pfaf het volgende:
Zonder Sneijder zie ik het somber in dit jaar, je levert alleen al 18 doelpunten in, die koop je nog voor geen 30 miljoen terug.
Wat een hufters toch ook, een paar weken nadat je met je hand op de Qur’ān beloofd te blijven al vertrekken.
Dit zijn gewoon bedragen die je als club niet kan weigeren, al kan je natuurlijk proberen voor de 30 mio te gaan..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:27 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Mja zo kun je het bij elke speler bekijken... als je daar al zorgen om moet maken... Sneijder gun ik het wel, vooral Real Madrid.. Valencia vond ik het beetje raar, want die zijn niet zo groot, maar Real is toch de echte top. Er zitten ook nog eens een paar NLers, lijkt me wel leuk.![]()
En je gaat naar een leuk land. Spanje is echt chill.![]()
![]()
Je kunt het de speler en club niet blamen vind ik, tis gewoon niet normaal dat er met zoveel geld wordt gesmeten.![]()
Kom op zeg...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja
En waar moet ik hem dankbaar voor zijn? Al die kampioenschappen en CL-finales de afgelopen paar jaar? [afbeelding]
Wijgerenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon bedragen die je als club niet kan wijgeren, al kan je natuurlijk proberen voor de 30 mio te gaan..
Nouja, dat is wel heel somber. Hij heeft veel doelpunten gemaakt, maar zijn aanwezigheid zorgt er ook voor dat andere spelers misschien minder aan scoren toekomen omdat hij Sneijder sneller voor het schot dan voor de pass gaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:14 schreef pfaf het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja
En waar moet ik hem dankbaar voor zijn? Al die kampioenschappen en CL-finales de afgelopen paar jaar? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |