Dat ik de vorige volmaakte. Dus moest ik weer een nieuwe openen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:45 schreef sjimz het volgende:
Wat is er?
Moest je maar niet over Bergkamp beginnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat ik de vorige volmaakte. Dus moest ik weer een nieuwe openen.
Die zit al op het terras in Madrid man, samen met Drenthequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sneijder gaat heul nergens heen!
Kan Roystone Wesley uberhaupt danwel zien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die zit al op het terras in Madrid man, samen met Drenthe
Wil vast naar Ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:56 schreef toma het volgende:
Diego halen voor 20 miljoentoch nog 10 miljoen winst
en maar volhouden dat ie niet voor Ajax isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=InC4VlhnGMEOmdat we het in het vorige topic over Jack van Gelder hadden
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=InC4VlhnGMEOmdat we het in het vorige topic over Jack van Gelder hadden
Hij lag in de uitverkoop bakken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Was het nog even vergeten te zeggen, maar ik kwam Kluivert vorige week tegen bij de H&M in Almere![]()
![]()
quote:
Is je vrouw styliste en dan koop je je kleren bij de H&Mquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Was het nog even vergeten te zeggen, maar ik kwam Kluivert vorige week tegen bij de H&M in Almere![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:03 schreef jna het volgende:
[..]
Is je vrouw styliste en dan koop je je kleren bij de H&M![]()
Beetje meer respect voor Kluivert aub.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope, bij de dumpstore in de kelder.
Yes sir.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Kluivert aub.
Oh jawel, die wordt gewoon verkocht voor een goede prijs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sneijder gaat heul nergens heen!
Oh leuk, dus we krijgen sowieso enkele miljoenen euro's uit Madrid!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:07 schreef DouweEgbert het volgende:
Was in het vorig topic al voorbij gekomen dat wanneer de transfer met Sneijder mislukt, Real zijn pijlen richt op VdV?
Ik hoorde het inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:07 schreef DouweEgbert het volgende:
Was in het vorig topic al voorbij gekomen dat wanneer de transfer met Sneijder mislukt, Real zijn pijlen richt op VdV?
Niet zolang hij een linea recta een geniale vervanger presenteerd, maar als het vertrek van Sneijder ook maar binnenshuis moet worden opgevangen mag van Geel weg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:08 schreef stefmans het volgende:
Als Sneijder voor minder dan 28 miljoen word verkocht, staat van Geel ontzettend voor lul. En mischien kan hij dan maar beter na dit seizoen stoppen.
Je verwacht dat Van Geel die 30 miljoen gewoon opspaart en tot de winter eventueel kijkt voor een vervanger?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet zolang hij een linea recta een geniale vervanger presenteerd, maar als het vertrek van Sneijder ook maar binnenshuis moet worden opgevangen mag van Geel weg.
Hoezo, we zijn Ajax verdomme. Eigen jeugd rendeert beter dan aankopen. Geef die gastjes de kans.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet zolang hij een linea recta een geniale vervanger presenteerd, maar als het vertrek van Sneijder ook maar binnenshuis moet worden opgevangen mag van Geel weg.
In een goedlopend team kun je spelers inpassen, daar is Ajax nu nog n iet aan toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoezo, we zijn Ajax verdomme. Eigen jeugd rendeert beter dan aankopen. Geef die gastjes de kans.
Ja maar denk je dat Anita of Sarpong er nu al klaar voor zijn om op de belangrijkste positie in het 4-4-2 van Ajax te spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:29 schreef Fides het volgende:
Je kan jeugdspelers altijd inpassen. Het is nog nooit gebewezen dat dat per se in een goedlopend team moet. Ze moeten gewoon genoeg talent en mentale weerbaarheid hebben.
Je zal ze toch een keer voor de leeuwen moeten gooien. Bovendien heeft Sarpong al een keer tegen Feyenoord in de Kuip gespeeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja maar denk je dat Anita of Sarpong er nu al klaar voor zijn om op de belangrijkste positie in het 4-4-2 van Ajax te spelen.
Daar ben ik ook al bang voor, normaal staat er een wijffie wat me altijd aan kaartjes helpt maar wie weet nu die oude kerel die met z'n parkinson alles drie dubbel aanklikt en bovendien alles in zo'n kut multomap moet opzoeken..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:48 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd wat er nu weer voor een kut-vakantiekracht die kaart voor De Graafschap-uit mag regelen.
sneijder moet blijvenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:00 schreef MaxC het volgende:
Sneijder blijft gewoon, dat weet ik zeker
dat hoop ik tenminste![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:00 schreef MaxC het volgende:
Sneijder blijft gewoon, dat weet ik zeker
dat hoop ik tenminste![]()
Nee. Woensdag zal hij naar alle waarschijnlijkheid zijn debuut maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:32 schreef Nashje het volgende:
Kan Suarez morgen al spelen?
Ja precies, tis net een loterij. Hopelijk heeft mijn maatje morgen ook geluk, hij haalt voor mijquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef Silenus het volgende:
Ik ben vaak nog zenuwachtiger of die kaartjes eruit rollen dan tijdens de eigenlijke wedstrijd.
zal me niet verbazen als hij morgen misschien al wat minuutje meepakt..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Woensdag zal hij naar alle waarschijnlijkheid zijn debuut maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |