We hadden weer een discussie over het niet bijwerken van de OPquote:
Ik ben je secretaresse niet hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ER leg jij dat even uit?
ERquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
DIT IS DE CORRECTE STAND!!!
Stand deel 940
Terpentin07 2 (1 punt voor openen correct topic)
ElizabethR 8
Cobra4 2
flitspaal 2
Yurithemaster 2
ColdFeet 2
qonmann 2
erkel 1
Dat weet ik, maar het lijkt me zo stug dat te dat je dat zomaar weet... Ik zag het een keer staan in een cd-boekje.quote:
Welwaar man!! Je had Italie goed!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
ER![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik heb ondanks verwoede pogingen nog geen punt verdiend. laat staan 2..![]()
Je zal nog verbijsterd zijn wat mensen hier allemaal wetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:10 schreef ColdFeet het volgende:
Dat weet ik, maar het lijkt me zo stug dat te dat je dat zomaar weet... Ik zag het een keer staan in een cd-boekje.
En precies zo weet je zoiets ' zomaar' . Door het toevallig een keer te zien staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het lijkt me zo stug dat te dat je dat zomaar weet... Ik zag het een keer staan in een cd-boekje.
Haha ik was er blind vanuit gegaan dat Argentinie goed was.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welwaar man!! Je had Italie goed!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil dan ook bonuspunten voor het topic dat ik vanmiddag heb geopend (incl. de punten van het vorige topic), de vraag die ik vanmorgen heb gejureerd én de vraag dei ik daarna, geheel belangeloos, stelde ter genot/amusering van de Fok! AKQ gemeeschap...
Nou dag hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:12 schreef ColdFeet het volgende:Zeg, ik ga slapen. Fok wordt mij te traag....
Bijgelezen en ik vind het totale onzin.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
We hadden weer een discussie over het niet bijwerken van de OP
En lees verder de eerste paar posts maar even.
Goed voorstel van flits!!!! En meteen ingevoerd
ja laten we de discussie weer oprakelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bijgelezen en ik vind het totale onzin.
Lijkt me niet meer dan normaal dat ik daar ook mijn zegje over doe, al was ik er op het moment niet bij. Dat zal lekker wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
ja laten we de discussie weer oprakelen.
Dat je dat weet, of we lezen dezelfde krant dat kan ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Stratego
Heb je ook gelijk in, maar ik ben het een beetje zat, was niet persoonlijk bedoeld uiteraard. Waarom is het dan onzin??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal dat ik daar ook mijn zegje over doe, al was ik er op het moment niet bij. Dat zal lekker worden![]()
My ideaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik vind het goed... Want op die manier vinden mensen het niet erg om de OP te doen en ook niet om als laatste te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |