De vele onzinnige ruzies zijn daar een bewijs van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Een klein probleem hier. Net als Brian heeft Huubje heel erg veel moeite een vrouw als gelijkwaardig te zien.
SAW IIIquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:11 schreef miesy het volgende:
weet iemand naar welke film ze zitten te kijken?
Ik geef me over. Ruud, je hebt wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan blijft het toch raar! (in mijn ogen dan). Naast Nena te mogen lopen zie ik als een voorrecht, naast Amanda als een straf.![]()
saw 3quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:11 schreef miesy het volgende:
Saw 3 trailerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:11 schreef miesy het volgende:
quote:
Dank!quote:
Naast Lieke wil ik ook wel gezien worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik geef me over. Ruud, je hebt wel een beetje gelijk.![]()
mmmm moet ie dan doen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De vele onzinnige ruzies zijn daar een bewijs van.
Amanda er uit lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:13 schreef Py het volgende:
3 stelletjes en Jaap. Hoe lang zou dit nog zo op slot blijven zitten?
In de blind denk ik dat jij beter bij Lieke past dan Huubje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naast Lieke wil ik ook wel gezien worden.![]()
tja maar die tangde een stuk minder als amanda en nadia!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klopt, maar het was bij haar ook echt een twijfelgeval, het is dat ze het zelf een keer zei anders zou ik het niet hebben geweten.
Kun je wel nagaan hoeveel beter het eruit zag dan bij Amanda.
mij ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Amanda er uit lijkt me een goed plan![]()
Af en toe wat meer water bij de wijn doen en redelijk blijven. Hij tript te vaak op zijn eigen ego. Maar begrijp me niet verkeerd, Hij maakt het spel wel sappig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:15 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mmmm moet ie dan doen dan?
ja en amen zeggen?
in elke relatie heb je discussies, in dgk heb je een probvleem en moet je alles tot in den treure uitpraten.
dat loopt wat sneller op een ruzie uit ja en daarin willen ze BEIDE winnen
Ik brand een kaarsje als het zover is, en dan champagne...quote:
tja t probleem bij lieke is alleen dat ze door blijft knagen aan die ene vinger die die haar dan geeft tot ze bij de elleboog isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Af en toe wat meer water bij de wijn doen en redelijk blijven. Hij tript te vaak op zijn eigen ego. Maar begrijp me niet verkeerd, Hij maakt het spel wel sappig.
Het is maar goed dat we allemaal op verschillende types vallen Ruud. Zou anders een gevecht worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan blijft het toch raar! (in mijn ogen dan). Naast Nena te mogen lopen zie ik als een voorrecht, naast Amanda als een straf.![]()
Misschien mag de andere sexe zelf beslissen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we allemaal op verschillende types vallen Ruud. Zou anders een gevecht worden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Bon soir , net terug uit La douce France en alles is hetzelfde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |