heb woensdag inderdaad gemist....maar dus weer zn ouwe para zelf??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:03 schreef Desii het volgende:
[..]
dan heb je afgelopen woensdagavond niet gekeken.... hij was toen walgelijk bezig tegen Amanda
Ach beter dan brian met Amanda. Die laat zich alles zeggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:56 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zal de wrijving geven. Geen van 2en toe willen geven.
Huub: ik weet alles goed en daarom ben ik beter.
Lieke: ik doe alles goed daarom ben ik beter.
![]()
Ik denk niet dat dat mag ivm eventuele minderjarigequote:
volgens mij laten ze ons ook maar alleen de ergste zienquote:
Nena heeft een keer gezegd hoeveel ze er had, dat was echt enorm veel en enorm duurquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
bijkleuren zegt nog niets over extensions... haar groeit,dus ook al heb je extensions,moet dat bijgekleurd worden op de hoofdhuid.....![]()
ja mij staat ook bij dat ze extensions had hoor....maar in elk geval zegt bijkleuren niets over gewoon haar of extensions,hahahaha dat weet ik wel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nena heeft een keer gezegd hoeveel ze er had, dat was echt enorm veel en enorm duur
Inderdaad. Huub en Lieke zijn redelijk gelijkwaardig. Ik prijs ook in Lieke dat ze Huub door heeft. Nu nog de juiste woorden vinden om hem rustig en kalm op z'n plaats te zetten, zoals Nicolaas dat een keer deed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach beter dan brian met Amanda. Die laat zich alles zeggen
Dan blijft het toch raar! (in mijn ogen dan). Naast Nena te mogen lopen zie ik als een voorrecht, naast Amanda als een straf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schreef "Als ik moest kiezen". Wees er van overtuigd dat ik nooit van mijn leven naast één van beide zou willen lopen.
Klopt, maar het was bij haar ook echt een twijfelgeval, het is dat ze het zelf een keer zei anders zou ik het niet hebben geweten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja mij staat ook bij dat ze extensions had hoor....maar in elk geval zegt bijkleuren niets over gewoon haar of extensions,hahahaha dat weet ik wel!![]()
Klopt. En dat kwam voort uit het gebrek aan angermanagement. Hij komt geregeld niet goed uit zijn woorden. Brian is een enorm gevoelsmens met een niet bijster hoge verbale intelligentie. Als iemand er dan tegen in basht en hij zijn punt niet kan maken slaan de stoppen door. Hier moet hij nog aan werken maar dat zie ik nog wel gebeuren hoor want hij weet het ban zichzelf (hier zit zijn ego hem niet in de weg, waar anderen niet zullen leren en vinden dat ze al goed zijn)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:03 schreef Desii het volgende:
[..]
dan heb je afgelopen woensdagavond niet gekeken.... hij was toen walgelijk bezig tegen Amanda
Een klein probleem hier. Net als Brian heeft Huubje heel erg veel moeite een vrouw als gelijkwaardig te zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad. Huub en Lieke zijn redelijk gelijkwaardig. Ik prijs ook in Lieke dat ze Huub door heeft. Nu nog de juiste woorden vinden om hem rustig en kalm op z'n plaats te zetten, zoals Nicolaas dat een keer deed.
Nou wat heb ik gelachen...volgens mij noemen ze dit nou onderbroekenlolquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef T-lex het volgende:
Iedereen die Jigsaw wel kan waarderen moet even mijn "signature" kijken..ff lachen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |