Krampachtig idd vanwege de camera's waar ze zich enorm bewust van wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond haar "krampachtig preuts"
Ja ik ook, ik vind het erg jammer dat ze weg is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet nogsteeds van haar trapje tegen Brian en baal van haar exit. Kijk wat er allemaal voorgevallen is daarna.
nog wat meer overeenkomsten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Puur op haar extensions na![]()
Maar ze lijken wel degelijk op elkaar, in ieder geval delen ze beiden hun obsessie voor merkkleding om maar een kleine dwarsstraat te noemen, en ze zullen vast nog meer overeenkomsten hebben die wij niet weten omdat wij ze niet kennen
Ja, in heel veel opzichten doen ze niet veel voor elkaar onder. Nogmaals, ze zijn ook niet voor niets elkaars vriendinnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En dan vind jij haar op Amanda lijken![]()
![]()
Dan heb je de real ervaringsdeskundig Para Brain vanmiddag zeker niet gehoord...!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef Py het volgende:
Huub zit weer in zijn 'ik heb altijd gelijk modus'. De rest van de avond zal hij zich profileren als ervaringsdeskundige en alles beter weten. Lieke kan dit meestal niet hebben en de spanning zal oplopen hopelijk. Wij wachten af.![]()
Ik vind het geweldig van haarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Krampachtig idd vanwege de camera's waar ze zich enorm bewust van was![]()
Nena kan nog een normale vrouw worden, bij Amanda is dat uitgesloten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, in heel veel opzichten doen ze niet veel voor elkaar onder. Nogmaals, ze zijn ook niet voor niets elkaars vriendinnen.
Dat zal de wrijving geven. Geen van 2en toe willen geven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Lieke heeft zelf ook vaak last van die modus
Ja ze zaten er idd mooier in dan bij Amanda....quote:
Amanda kan nog heel veel leren van Nena in ieder geval!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, in heel veel opzichten doen ze niet veel voor elkaar onder. Nogmaals, ze zijn ook niet voor niets elkaars vriendinnen.
Jij kunt in één zin zeggen wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Nena kan nog een normale vrouw worden, bij Amanda is dat uitgesloten.![]()
Ik ook , maar dat mag volgens mij niet qua rechten enzo .quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mogen wij ook een stream ik wil hem ook wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |