Vind er niets mis mee dat iemand zich laat kennen door voor iemand in de bres te springenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, maar voorlopig zit Amanda er nog wel. Ik schat ook in dat Amanda zeker niet slimmer is, maar wel meer bij haar gevoel blijft waardoor ze beter scoort. Zowel binnen als buiten DGK. Het is niet erg als je niet veel weet, geen schande. Maar pretendeer dan niet dat je wel meer weet. Nena had een soort van attitude die ik nogal misplaatst vond. Amanda is gewoon Amanda, in al haar "eenvoud".
Afijn, boeie. De één vind dit, de ander weer dat. Ik wilde niet echt een tik geven richting Nena. Huub liet zich door de rust en kalmte van Kimmie nogal opfokken en liet zich kennen, dat was mijn punt.
Hoi Beequeenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Bon soir , net terug uit La douce France en alles is hetzelfde![]()
En tieten die we nooit gezien hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
[..]
En Nena had toch wel iets meer intelligentie dan die sloerie.
Niet dat dat veel zegt![]()
Ze lijken in nix op elkaar, uiterlijk en karakter niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Who's on first base, who? Ze lijken op elkaar, ze zijn niet voor niets elkaars vriendinnen......
vooral op dat avondje van wel of geen sex tegen t muurtje aan. die avond waren haar uitspraken zeer zeker van een hoger niveau.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Nena had echt wel een hoger nivo.... zeker qua klasse en uitspraken
...
Precies!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
[..]
En Nena had toch wel iets meer intelligentie dan die sloerie.
Niet dat dat veel zegt![]()
In aantal CP's.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:49 schreef Mearloow het volgende:
5 minuten bellen is 1/3 van iemand uitnodigen haha yeah right amanda.
5 minuten kost toch 50 cp's en uitnodigen kost toch 150cp's?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:49 schreef Mearloow het volgende:
5 minuten bellen is 1/3 van iemand uitnodigen haha yeah right amanda.
Ik vond haar "krampachtig preuts"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze lijken in nix op elkaar, uiterlijk en karakter niet.
Amanda is een snolletje die met haar neptieten rond paradeert, alles is nep aan haar.
Nena is puur en er is geen enkele cap van haar naakt hier op FOK te vinden!!
Puur op haar extensions naquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda is een snolletje die met haar neptieten rond paradeert, alles is nep aan haar.
En dan vind jij haar op Amanda lijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond haar "krampachtig preuts"
Kan best wel met je meegaan, maar de opmerking "voorlopig zit Amanda er nog wel" staat in schril contrast met: Nena zit er niet meer vanwege een onbenullig schopje, door de elastieken (elastische?) regels.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, maar voorlopig zit Amanda er nog wel. Ik schat ook in dat Amanda zeker niet slimmer is, maar wel meer bij haar gevoel blijft waardoor ze beter scoort. Zowel binnen als buiten DGK. Het is niet erg als je niet veel weet, geen schande. Maar pretendeer dan niet dat je wel meer weet. Nena had een soort van attitude die ik nogal misplaatst vond. Amanda is gewoon Amanda, in al haar "eenvoud".
Afijn, boeie. De één vind dit, de ander weer dat. Ik wilde niet echt een tik geven richting Nena. Huub liet zich door de rust en kalmte van Kimmie nogal opfokken en liet zich kennen, dat was mijn punt.
Ik geniet nogsteeds van haar trapje tegen Brian en baal van haar exit. Kijk wat er allemaal voorgevallen is daarna.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieke heeft zelf ook vaak last van die modusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef Py het volgende:
Huub zit weer in zijn 'ik heb altijd gelijk modus'. De rest van de avond zal hij zich profileren als ervaringsdeskundige en alles beter weten. Lieke kan dit meestal niet hebben en de spanning zal oplopen hopelijk. Wij wachten af.![]()
nena heeft geen extensionsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Puur op haar extensions na![]()
Maar ze lijken wel degelijk op elkaar, in ieder geval delen ze beiden hun obsessie voor merkkleding om maar een kleine dwarsstraat te noemen, en ze zullen vast nog meer overeenkomsten hebben die wij niet weten omdat wij ze niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |