Mocht Amanda willen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kim heeft nog gelijk ook vind ik, Nena is ook niet veel anders dan een kloontje van Amanda..
Hou toch op man (heel subjectief, ik weet het, maar dat is jouw uitspraak ook.) Het is de mooiste vrouw die ooit in de kooi is geweest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kim heeft nog gelijk ook vind ik, Nena is ook niet veel anders dan een kloontje van Amanda..
Ik wou dat Nena er nog wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Minder mooi dan Lieke, en minder agressief dan Amandaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou toch op man (heel subjectief, ik weet het, maar dat is jouw uitspraak ook.) Het is de mooiste vrouw die ooit in de kooi is geweest.
[afbeelding]
Ik had het niet over uiterlijk Ruud. Nena vond ik een typisch (mooi) dom blondje en nogmaals, niet voor niets een vriendinnetje van Amanda. Ze weten elkaar wel te vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou toch op man (heel subjectief, ik weet het, maar dat is jouw uitspraak ook.) Het is de mooiste vrouw die ooit in de kooi is geweest.
[afbeelding]
Vergeleken met dit zootje is nena zeer slimquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het niet over uiterlijk Ruud. Nena vond ik een typisch (mooi) dom blondje en nogmaals, niet voor niets een vriendinnetje van Amanda. Ze weten elkaar wel te vinden.
Toen Nena eruit ging, ben ik gestopt met kijken... sinds 2-3 weken kijk ik weer zo nu en dan, maar niet zo intensief als toen. Nena was zeker wel mijn favoriet toen!quote:
Zeker niet mooier, maar met Lieke is ook niks mis (behalve dat ze soms een beetje zeurt)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Minder mooi dan Lieke, en minder agressief dan Amanda![]()
Tjongejonge wat een sneu planquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Kailany het volgende:
[..]
B zei net dat hij het door had, omdat de laatste brief die hij van zn ma had ontvangen voornamelijk over H en L ging.
L vertelde gister aan haar vriendin, dat ze samen met Huub van plan is om 10 andere meisjes uit te gaan nodigen op de dag dat de bikinicontest is... en dat ze inplaats van serieus te gaan jureren... alles uit willen gaan jouwen...
iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tjongejonge wat een sneu plan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |