B zei net dat hij het door had, omdat de laatste brief die hij van zn ma had ontvangen voornamelijk over H en L ging.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow dat is wel alert van Brian dan...
Wat zijn Hupert & Lieke van plan?
TT moet zijn ''verdedigt''quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef schatje het volgende:
Dat was niet nodig Huub.
Amanda meer een kloontje van nena . of keek je toen niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kim heeft nog gelijk ook vind ik, Nena is ook niet veel anders dan een kloontje van Amanda..
Nena kon wel beschaafder zijn dan Amanda.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kim heeft nog gelijk ook vind ik, Nena is ook niet veel anders dan een kloontje van Amanda..
andersom dan want Nena was er eerder dan AmanDellekequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ikneemjemaarnietserieusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Who's on first base, who? Ze lijken op elkaar, ze zijn niet voor niets elkaars vriendinnen......quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Amanda meer een kloontje van nena . of keek je toen niet?
Amanda doet alles na wat nena doet.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef Giggio het volgende:
HET praat!!!!
Kennix mijn HELD!!!
HET praat!!!!
Mocht Amanda willen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hou toch op man (heel subjectief, ik weet het, maar dat is jouw uitspraak ook.) Het is de mooiste vrouw die ooit in de kooi is geweest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wou dat Nena er nog wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |