quote:
Je kan ze wel wassen, maar er zijn geen papiertjes om ze te drogen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:41 schreef Brentmeister het volgende:
Waar kan ik de handen wassen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef crossover het volgende:
Die OP hè, daar moet je even wat aan doen. Daar word ik niet vrolijk van. Zie je die rubbertjes? Eventjes vervangen hè. Word ik niet vrolijk van. Geen sticker voor dit topic dus.
zijn er t-shirts van?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik wil ook zo'n T-shirt met de tekst: 'Hier wordt Rob niet vrolijk van!'
die worden uitgedeeld als iemand heeel slecht is.quote:
Jij bent Gerard Joling?quote:
Frituren jullie regelmatig?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:56 schreef Biels het volgende:
[..]. Mijn huisgenoten. Het zijn schatjes.
Nooit. En die oven gebruiken we ook niet, we hebben namelijk een grote oven zo'n 50 cm verderop. Maar die filmen ze natuurlijk nietquote:
Mijn god je bent er nog trots op ook ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:56 schreef Biels het volgende:
[..]. Mijn huisgenoten. Het zijn schatjes.
Mwoah, trots. Meer totale desinteresse. Het kan me oprecht niet zo heel veel schelen wat er op de grond ligt. Ik heb er geen last van, we koken uitstekend en ik ben nooit ziek. Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god je bent er nog trots op ook ?
té schoon zoals Robbie het wil is ook niet goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 02:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Mwoah, trots. Meer totale desinteresse. Het kan me oprecht niet zo heel veel schelen wat er op de grond ligt. Ik heb er geen last van, we koken uitstekend en ik ben nooit ziek. Niks mis mee.
Daar gaat het programma ook niet over.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh, en er woont ook een lekker wijf in huis, maar die knippen ze er ook uit. Onbegrijpelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |