Het is idd niet prettig..En er is momenteel ook geen familie waar ik naar toe kan gaan (iedereen is op vakantiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ai, klinkt niet prettig maar misschien heeft hun netwerk gewoon geen bereik in die gebieden (wat ook kan natuurlijk). Succes! (en verkapte TVT)
Hmm..De reis zou ongeveer 2-3 dagen moeten duren..dus als ze morgen avond nog steeds spoorloos zijn bel ik de ANWB wel..Ik hoop dat ze er morgen zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Je kunt contact opnemen met de ANWB. Die hebben geloof ik een service voor thuisblijvers die hun familieleden niet kunnen bereiken.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat je gewoon even rustig aan moet doen en het morgen weer opnieuw moet proberen.
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:23 schreef Aasgier het volgende:
''is een echte vent''....
Meestal als je het ergste verwacht is het niet zo.
Ze moeten allebie hun mobiel gewoon aanpassen ofzo op ander netwerk is my guess.
Je kan je wel nu druk maken maar heeft toch geen zin.
Ze zijn weg- op vakantie- ze redden zich wel.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:25 schreef simmu het volgende:
heb je geen gegevens van waar ze zouden verblijven?
quote:vanuit Istanbul naar Nederland
Ik kan ze al 2 dagen niet bereikenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
Maar nogmaals. Misschien hebben ze gewoon gedurende een paar honderd kilometer geen bereik want dat heb je hier al praktisch wanneer je de randstad verlaat..
1 dag toch? Want ze zijn gisteravond begonnen, of kon je ze daarvoor ook al niet bereiken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik kan ze al 2 dagen niet bereiken
Ow dat is wel langquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
en z'n telefoon staat zeker ook altijd uit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:32 schreef Agiath het volgende:
Zo'n gevoel heb ik ook altijd als me hond em weer eens peert.
Dan weet ik wel dat hij terug komt, maar als het lang duurt zit je toch met zo'n kutgevoel
Doe eens niet zo panisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |