Allicht! We zijn lekker uit eten geweest bij 'Parola' te Langeraar. Heerlijk! En je krijgt echt veel en waar voor je geld daar. Allebei een bord eten en dan nog een bakje sla ( sla, tomaat, komkommer), bakje friet en gebakken krieltjes en nog een bakje met bloemkool- en broccoliroosjes. Kendahl heeft gesmuld! Dat was een mooie afsluiter van een pechdagje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef Suzanna het volgende:
Da's wel even schrikken PV! Gelukkig geen buikpijn. Vond hij de junkfood lekker?![]()
De peuterspeelzaal waar onze voorkeur naar uit ging was zelfs duurder dan een extra dag KDV. Als het zo zou lopen dat Ronja maar een dag KDV zou hebben dan zou ik denk ik eerder geneigd zijn om er een halve dag KDV bij te regelen, ter vervanging van de peuterzaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:13 schreef Vicky het volgende:
Fuente, ik wens jullie alvast een hele leuke 2e verjaardag van Saartje!!
wij gaan mrogen op vakantie, dus kan het niet zaterdag doen
Ik weet nog niet of Amber naar de psz gaat.Er zit er hier in de straat eentje maar daar kunnen ze alleen 's ochtends terecht en ik vind het persoonlijk best wel duur...
Ja nee, dat is duidelijke taalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef YPPY het volgende:
Wanneer Anna niet naar het kdv zou gaan, was ze nu al aangemeld voor een psz, zal ik het zo zeggen?![]()
Oh nee, wat mij betreft was het in ieder geval niet zo bedoeldquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef nebelung het volgende:
Voor mij (thuisblijfmoeder met maar 1 kind) is het een uitkomst, de psz. Ik heb het idee dat jullie er wat laatdunkend over doen (ik kan me vergissen hoor)??
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:21 schreef nebelung het volgende:
Mijn dochter heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen.
Nu heb ik barstende hoofdpijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |