abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52475457
Amber knuffelt juist vaker met mij dan met Michel. Ik krijg af en toe ook nog wel eens een kusje, Michel niet. Mijn schoonouders krijgen ook een kus, maar mijn ouders juist weer niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52477274
Bij deze Sara's blauwe oog, de zwelling zakt nu iets lager, eerst zat 't precies onder haar oog

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52477451
Aah zielig zeg.
Variety is the spice of life
pi_52478356
Dat het zakt is een goed teken Dat doet het, wanneer het geneest. Wel zielig hoor.... brokkenpilootje.

Om even terug te komen op die Pikler pedagoge. Ik haalde het uit de Ouders van Nu. Daar deden ze er wel 'wereldschokkend over. Maar ik denk nu dat het gewoon was om het artikel wat op te pimpen. En verder: we zijn bezig Kendahl te verhuizen naar een grotere kamer en die Ken-proof te maken zodat hij daar ook kan spelen. Dan kan ik er ook bij zitten en andere kleintjes kunnen ook komen spelen Box houden we gewoon beneden. En hij doet trouwens ook wel leuke dingen in de box hoor: teletubbies leunend kijken Zelf even een knabbeltje eten of iets drinken.

edit: Wat gebruiken jullie voor sloten om jullie kleintjes uit de kasten te houden? Of dingen die ervoor zorgen dat er geen handjes en vingers tussenkomen? ik zie bij Ikea 'Patrull', maar hoe dat werkt??
En belsen heeft nog iets van magneetjes...

[ Bericht 7% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 18-08-2007 15:48:58 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52486432
PV, die patrull dingen van de ikea hebben wij ook. Werken hier goed bij het gootsteenkastje. En bij de laatjes van de commode. Al kan ze die nog wel een klein stukje open krijgen en een paar rompers te pakken krijgen.

Slapen is hier op het moment bagger. De hele week al. 's Avonds slapen doet Kim niet meer aan, soms voor een half uurtje. En gisteren ging ze om 2.00 pas slapen. Misschien toch door een tandje dat bezig is. Iets anders kunnen we niet bedenken.
pi_52494435
Oeh Ingrid, ik voel met je mee!
Ik ben blij dat Sara nu iig de nachten weer doorslaapt, en redelijk op tijd gaat slapen. Hopelijk slaapt Kim weer snel lekker de nachten!

PV, wij hebben geen sloten op de kasten, alleen op de schoonmaakmiddel-kastjes (van ikea, die slotjes die zorgen dat de deur maar 2 cm openkan).
De andere kasten proberen we haar te leren dat ze er met d'r tengeltjes uit moet blijven. Lukt niet altijd even goed, maar begint wel te komen nu
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 19 augustus 2007 @ 10:00:28 #107
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52494908
Dát zal vermoeiend zijn Ingrid....
pi_52496413
Ja, is wel vermoeiend. Ben nu wel blij dat ik niet werk. Vannacht ging het redelijk.

Gelukkig is ze nog steeds wel erg lief!
Ze is denk ik gewoon een pittige tante. (handenbindertje wordt ze genoemd, vind ik zo negatief klinken)

Als ze 's morgens wakker is, roept ze zo lief ja!JA!Mamaaaa!JAHA! Dan kom je en krijg je een big smile en een knuffel.

Fuente wij proberen Kim ook te leren dat ze niet in alle kasten mag komen. Gaat eik best goed. We hebben een Billy, van de ikea, die heeft onderin 2 deurtjes. Daar hebben we nu postbode elastiek om gedaan. Nu krijgt ze hem niet open. De "dvd toren" is ook erg interessant. Maar gelukkig heeft ze aardig door dat ze niet alle dvds eruit mag halen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:57:06 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52498999
En ervaringen met fornuisrekjes?
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:08:53 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_52499412
saartje toch!! meiske voorzichtig doen hoor

max eet weer! er is een kies+tand door. misschien lag het daar aan?
hij eet zelfs weer een paar happen warm spaghetti en nasi heeft ie van de week op. jeeeej!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 19 augustus 2007 @ 17:04:12 #111
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52504453
Yeey! Kan heel goed, hoor pinquit. Ken heeft dat ook wel eens... overal op bijten en dan niet willen eten. Dan krijgt hij gewoon pap hier, hoor! En dan soms wat door de pap: fruit of zelfs groenten.
pi_52511754
Anna mag hier nu voor het echt meedoen. Ze staat al in het lijstje zie ik. Dank je Lois. Ze heeft een erg leuke verjaardag gehad, maar is veel te schandelijk verwend. We gaan wat van de cadeautjes op zolder zetten, het is echt te veel om nu mee te gaan spelen. Ze heeft zich heel goed gehouden. Was wel moe na het feestgebeuren, maar is toch best goed gaan slapen. Nu hopen dat het zo blijft.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:55:33 #113
108648 cattie
lieve moeder
pi_52512164
Hallo Anna en YPPY, welkom hier!
En nog gefeliciteerd natuurlijk.
pi_52512438
Ik moet er bijna van omdat ze al 1 is. Een heel jaar al voorbij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52513632
Hoi Anna!
Nu zijn echt bijna alle kindjes van 'ronja's generatie' over naar dit topic, leuk!
pi_52517994
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef YPPY het volgende:
Ik moet er bijna van omdat ze al 1 is. Een heel jaar al voorbij.
Welkom Anna en Yppy! Wat gaat het akelig hard he... en wat vergeet je veel te veel.

Wij waren dit weekend op verjaardagsvisite bij een vriendje die 4 jaar werd. En Tinka liet weer even haar karakter zien. Er stond een Bert-en-Ernie-bankje, iets waar zowel zij als haar grote broer Randy op het moment erg gek van zijn. Zodra die leeg was, ging Tinka er breeduit op zitten. Randy ging naast haar zitten maar die werd er vakkundig even snel weer afgeduwd door mevrouw! Vervolgens zat ze rond te kijken alsof ze wou zeggen: "Wie waagt het nog?"! En jawel hoor... het 4jarige feestvarken ging naast haar zitten! Je had moeten zien hoe ze het joch bij de arm greep en probeerde hem eraf te werken! Kan nog wat worden in de toekomst!
Vanmiddag haalde papa haar van bed af. Meestal doe ik dat, dus ze moet gedacht hebben dat ik er niet was ofzo, want toen papa haar beneden zette en vervolgens zelf weer naar boven verdween om Randy te halen, keek ze eerst eens verdwaasd rond. Ze zag me buiten staan en rende echt op me af, armpies wijd en met lippen getuit, stortte ze echt in mijn armen! Pfff... smelttttttt... wat is ze toch leuk...
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:26:52 #117
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52533572
Ik heb hier een dreumesje dat:
* heel snel huilt om van alles
* moe is
* veel drinkt
* veel valt
* driftbuien krijgt als iets niet mag
sprongetje..?
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:35:19 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52533791
PV sprongetje kan goed hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_52533824
Dan geeft deze slechte moeder de andere slechte moeder een hand
hier helpt het om wat strikter te zijn in de slaapjes, ze slaapt soms wel vier keer op een dag de laatste paar dagen. Soms hoor ik dat ze na een half uurtje al weer wakker is maar dan speelt ze nog even in bed.
Verder is het weer even doorbijten, denk ik. De draagdoek helpt hier ook goed, net als vaker op schoot nemen en even knuffelen. Het lijkt wel alsof ze geen rust kan vinden en alles wil ontdekken en doen maar daar eigenlijk nog niet de energie voor heeft. Je zou het denk ik als een sprongetje kunnen omschrijven.
Veel 'gedwongen' rust helpt bij ons in ieder geval goed.
En sowieso: faaaaaaaaase!
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:32:03 #120
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52535147
Ja, het is een faaaaaaaaaaaaaaase... dat wilde ik even horen. Het is nogal opvallend, dus het zal wel weer overgaan. bedankt...
pi_52536949
lampje gaat aan! Emma is ook van slag, luistert slecht en lijkt expres tegen mij in te gaan.

Daarnaast, Emma heeft al een week veel dunnere poep dan ze normaal heeft, tegen de diarree aan. Eten gaat iets minder dan normaal drinken gaat normaal. Hoe snel staan jullie bij de dokter op de stoep bij zoiets? ow en geen koorts, geen ziek kind.
ow en het zijn niet meer dan 3 luiers op een dag.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:39:09 #122
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52537173
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:32 schreef Jelief het volgende:
lampje gaat aan! Emma is ook van slag, luistert slecht en lijkt expres tegen mij in te gaan.

Daarnaast, Emma heeft al een week veel dunnere poep dan ze normaal heeft, tegen de diarree aan. Eten gaat iets minder dan normaal drinken gaat normaal. Hoe snel staan jullie bij de dokter op de stoep bij zoiets? ow en geen koorts, geen ziek kind.
ow en het zijn niet meer dan 3 luiers op een dag.
Kendahl heeft ook een tijdje diarree gehad, maar ik heb geen dokter gebeld. Ik zou het even aankijken. Faaase?

edit: pms?
pi_52537222
MIke stelde voor dat ik de dokter zou bellen maar omdat ze verder niet ziek is wil ik het nog even aankijken. Ik denk dat ik donderdag even bel als het nog steeds zo dun is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:42:18 #124
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52537263
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef Jelief het volgende:
MIke stelde voor dat ik de dokter zou bellen maar omdat ze verder niet ziek is wil ik het nog even aankijken. Ik denk dat ik donderdag even bel als het nog steeds zo dun is.
Misschien kan ze ergens niet zo goed tegen. Geen allergie ofzo... meer intolerantie denk ik.
Eerder buikgriep...
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:51:36 #125
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52537575
Klinkt zoals Finn de laatste dagen doet PV, msschien heerst het Ik gokte ook al op een sprongetje trouwens

Welkom YPPY en Anna

Als ze verder niet ziek/hangerig is zou ik het ook nog even aankijken Jelief. Zolang ze goed drinkt kan het weinig kwaad lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')