Welkom Anna en Yppy!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef YPPY het volgende:
Ik moet er bijna vanomdat ze al 1 is. Een heel jaar al voorbij.
![]()
Kendahl heeft ook een tijdje diarree gehad, maar ik heb geen dokter gebeld. Ik zou het even aankijken. Faaase?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:32 schreef Jelief het volgende:
lampje gaat aan! Emma is ook van slag, luistert slecht en lijkt expres tegen mij in te gaan.
Daarnaast, Emma heeft al een week veel dunnere poep dan ze normaal heeft, tegen de diarree aan. Eten gaat iets minder dan normaal drinken gaat normaal. Hoe snel staan jullie bij de dokter op de stoep bij zoiets? ow en geen koorts, geen ziek kind.
ow en het zijn niet meer dan 3 luiers op een dag.
Misschien kan ze ergens niet zo goed tegen. Geen allergie ofzo... meer intolerantie denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef Jelief het volgende:
MIke stelde voor dat ik de dokter zou bellen maar omdat ze verder niet ziek is wil ik het nog even aankijken. Ik denk dat ik donderdag even bel als het nog steeds zo dun is.
neejoh, is volgende week weer overquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Misschien hier ook wel leuk ideetje... even in de overleg gooien met bels.
Kendahl heeft trouwens ook last van verlatingsangst en wil continue dat je iets met hem doet. Maar op schoot kruipt/rolt/kronkelt hij steeds weg. En als ik heel eventjes wegloop, begint hij te gillen. En hij is ook onwijs de grenzen aan het verkennen. Hij krijgt echt een eigen willetje. Vanmiddag geen scene, maar een compleet toneelstuk omdat iets niet mocht. Bijten in voorwerpen, maaien met z'n armen, huilen, boos brabbelen. Dit zal nog wel even duren, hé? ...
Hihi, Mila doet dat ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:13 schreef Fuente het volgende:
Sara vanmorgen: Saja bohuram op!
(Sara boterham op)![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:53 schreef Jo0Lz het volgende:
(Terwijl ze het broodje in haar hand houdt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |