Allicht! We zijn lekker uit eten geweest bij 'Parola' te Langeraar. Heerlijk! En je krijgt echt veel en waar voor je geld daar. Allebei een bord eten en dan nog een bakje sla ( sla, tomaat, komkommer), bakje friet en gebakken krieltjes en nog een bakje met bloemkool- en broccoliroosjes. Kendahl heeft gesmuld! Dat was een mooie afsluiter van een pechdagje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef Suzanna het volgende:
Da's wel even schrikken PV! Gelukkig geen buikpijn. Vond hij de junkfood lekker?![]()
De peuterspeelzaal waar onze voorkeur naar uit ging was zelfs duurder dan een extra dag KDV. Als het zo zou lopen dat Ronja maar een dag KDV zou hebben dan zou ik denk ik eerder geneigd zijn om er een halve dag KDV bij te regelen, ter vervanging van de peuterzaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:13 schreef Vicky het volgende:
Fuente, ik wens jullie alvast een hele leuke 2e verjaardag van Saartje!!
wij gaan mrogen op vakantie, dus kan het niet zaterdag doen
Ik weet nog niet of Amber naar de psz gaat.Er zit er hier in de straat eentje maar daar kunnen ze alleen 's ochtends terecht en ik vind het persoonlijk best wel duur...
Ja nee, dat is duidelijke taalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef YPPY het volgende:
Wanneer Anna niet naar het kdv zou gaan, was ze nu al aangemeld voor een psz, zal ik het zo zeggen?![]()
Oh nee, wat mij betreft was het in ieder geval niet zo bedoeldquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef nebelung het volgende:
Voor mij (thuisblijfmoeder met maar 1 kind) is het een uitkomst, de psz. Ik heb het idee dat jullie er wat laatdunkend over doen (ik kan me vergissen hoor)??
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:21 schreef nebelung het volgende:
Mijn dochter heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen.
Nu heb ik barstende hoofdpijn![]()
* Komt even uit lurkstand gekropen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:52 schreef Randa_v het volgende:
...
We hebben nu ook definitief de keuze gemaakt om Merlijn niet in België naar school telaten gaan maar gewoon in Nederland. Anders zou hij met 2,5 minstens al met halve dagen naar school gaan.
...
Weet ik, maar als hij gaat met 2,5 naar België dan wel net als de rest van zijn klas en dan blijft hij ook in België. Die keus maak ik niet pas als hij 4 is en hier in Nederland mag gaan. Het voordeel is juist dat hij met 2,5 naar school mag daar, maar dan wel met regelmaat. Ik hou er niet van om hem uit een bepaald ritme te halen als hij er eenmaal inzit. We wonen in Nederland dus hij hoeft hier met 5 verplicht,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Moi.com het volgende:
[..]
* Komt even uit lurkstand gekropen...
Wil me zeker niet mengen in jullie beslissing maar in België hoef je je kind niet verplicht met 2,5 naar school te sturen hoor..
Kinderen hebben hier pas leerplicht vanaf het schooljaar dat ze 6 jaar worden en zelfs dan is er nog geen schoolplicht... (op http://www.ond.vlaanderen.be/leerplicht/ kan je nog meer informatie vinden moest je dat wensen)
* Kruipt terug in lurkstand
We zijn alledrie erg trots!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef Sugar het volgende:
Wat goed van Ive, Cattie!
Ben je trots?
En hijzelf?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |