Ingrid... als je zo'n stukkie al lang noemt... als ik in telegramstijl schrijf, is mijn gemiddelde post al langer!
Dusss.. ga er maar voor zitten, hier komt mijn post!
Tinka propt alle vormpjes altijd door het rondje heen... tot de sterren aan de beurt zijn, want die blijven kennelijk altijd klem zitten!
PV, ik hanteer vaste tijdstippen voor de box. Zo weet ze waar ze aan toe is en in die tijd doe ik de klusjes die handiger zijn zonder Tinka in de buurt. Ze gaat smorgens altijd als ze uit bed komt nog een uurtje in de box, wat mij o.a. de gelegenheid geeft om Randy rustig uit bed te halen. Ze moppert wel, maar even later zit ze zoet te spelen.
![]()
Tegenwoordig wijst ze zodra hij beneden is naar de tv en als die aangaat staat ze daar naar te kijken vanaf de rand! Ze mag er weer uit als het ontbijt klaar is (wat ze overigens ook al precies weet!). Soms doe ik haar na haar middagslapie ook nog even in de box, maar steeds minder vaak en eigenlijk alleen als Randy nog slaapt. Ik geniet er nog maar even van want na onze vakantie zal het wel voorbij zijn omdat ze het niet meer gewend is!
Tinka is overigens ook een kampioen in-recordtijd-doekjes-uit-het-pak-trekker.
![]()
Twee seconden je kont keren staat garant voor minimaal 40 doekjes op de grond, zolang de voorraad strekt. En het ergste is ook nog dat ze wel weet dat het niet mag, want ze schatert het al uit als ze me er aan ziet komen!
En over geklets; het lijkt er op alsof na mama en papa het derde woordje in beeld lijkt te komen!
![]()
Ze kijkt altijd naar zichzelf in de spiegel in ons bed en toen ik vandaag vroeg wie dat was, zei ze "Tieka"!