abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52431860
Het huisje is van mijn moeder, ooit gekocht voor mijn broertje en zusje.
Wat lief van Emma
pi_52431930
Dat is helemaal geweldig, ik ben verzot op dat soort familiestukken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52432016
Hihi Jelief, dat doet mijn dochter ook, zo schattig ze giet ook wel eens een hele beker over de pop heen, das ook 'dinkuh' tenslotte

Wat een lief huisje owlet . Had je nog een leuk jurkje kunnen vinden voor Ronja voor de bruiloft?

PV, ik snap het. Ik heb ook geen open keuken en dat vond ik wel lastig eerst ook ivm haar zien. Maar goed, meestal bleek ze dus gewoon naar de keuken te komen als ik kookte en ging ze op de gang spelen. Zag ik haar alsnog. In feite gaat ze eigenlijk al maanden gewoon door het huis mee (kan alleen nog niet zelf de trap op en af, dan til ik haar mee en dan speelt ze daar verder). De box is eruit sinds eh.. dat ze een maand of 14 was? Maar ze zat er nooit in.
Ik zou het gewoon proberen met Ken op de vloer, kijken wat hij doet

Ik heb trouwens ook zo'n schoonmakerig kind, verzot op de stofzuiger en stofdoeken en bezems enzo. Van wie ze het heeft?? Niet van mij in elk geval
Variety is the spice of life
pi_52432202
Dinkuh! Dat zegt Emma ook! En dan ook nog wel eens op een wat dringende toon. Het is ook dinkuh of sap of watuh (wat verdacht veelklinkt als buituh). Ze zei vanmiddag kaat kaat kaat. Bleek dat ze kant bedoelde als in 'andere kant'
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52432263
Jelief Wat schattig van Emma

Anna ging een pop een flesje geven toen ze bij mijn schoonouders was.

Tijdens het stofzuigen gaat ze op de stofzuiger klimmen of op de slang liggen. Dat vind ik echt vervelend. Even is dat wel grappig, maar ik vind het zo eng en ben bang dat ze er hard afvalt of dat ik over haar heen rijdt. Ze komt ons ook vaak niet achterna, maar gaat juist naar een andere kamer. Ons huis is misschien ook genoeg niet baby/dreumes vriendelijk genoeg. Ik ben echt bang dat ze de strijkplank omtrekt, of een stekkerblok lost trekt, aan het gas van de kachel zit of de krabpaal van de katten opeet. Daarom ben ik wel erg blij dat ze het leuk vindt in de box.

Op het kdv ging ze trouwens steeds achter de bezem aan toen de leidster aan het vegen was. Ze werd boos toen ze geen kruimels op mocht eten. En ze had net twee boterhammen op.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52432309
Kendahl is bang van de printer.....
edit: trouwens ook van de stofzuiger...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52432471
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:03 schreef Jelief het volgende:
Dinkuh! Dat zegt Emma ook! En dan ook nog wel eens op een wat dringende toon. Het is ook dinkuh of sap of watuh (wat verdacht veelklinkt als buituh). Ze zei vanmiddag kaat kaat kaat. Bleek dat ze kant bedoelde als in 'andere kant'
Haha

Zo grappig he, dat gepraat. Net op de bank voor het slapen gaan kreeg ze nog een banaan. Zegt ze met vol gepropte mond en innig tevreden: 'lekker he?'

Dat heeft ze dus nog nooit eerder gezegd!
pi_52432551
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef nebelung het volgende:

[..]

Haha

Zo grappig he, dat gepraat. Net op de bank voor het slapen gaan kreeg ze nog een banaan. Zegt ze met vol gepropte mond en innig tevreden: 'lekker he?'

Dat heeft ze dus nog nooit eerder gezegd!
Geweldig is dat!

edit: wij hebben trouwens een dvd met een aantal Tik Tak afleveringen Kendahl vindt het supertof!
pi_52434320
Leuk al dat geklets he. En dan af en toe iets verstaanbaars ertussen. Vandaag ook voor het eerst lekkur. Als in, lekkere rozijntjes. En met de vormenstoof oid speelt ze vals. Daar zit aan de zijkant een opening waar ze emt haar handje in kan. Bedoeld om de blokjes eruit te halen natuurlijk. Maar Kim stopt ze er zo in. Af en toe op de juiste manier. Maar ze snapt het nog niet zo goed en heeft er dan geen geduld voor. Wel grappig om te zien.
Kim is stapelgek op de stofzuiger. Ze vliegt er opaf. Wil zelf ook meehelpen. Of gaat juist op de bank zitten en toekijken. Ook hier een poetser. Sinds een paar dagen ail ze ook schoonmaken. Ligt er een miniscuul kruimeltje. Mama bahbah, sjoon? Dan moet ik een doekje pakken en maakt ze het driftig schoon. Zo lief om te zien. Ze snapt ook wel aardig wat. Zoals naar de keuken gaan, prullenbak, luier weggooien (in de diaper champ) drinken, gaat ze naar de koelkast etc. Ook grappig, soms krijgt ze een potje en nu denkt ze dat ze iets te eten krijgt als de magnetron piept. En als de kookwekker gaat roept ze piep piep, klaaa.

beetje lang verhaal, sorry
pi_52437700
Ingrid... als je zo'n stukkie al lang noemt... als ik in telegramstijl schrijf, is mijn gemiddelde post al langer! Dusss.. ga er maar voor zitten, hier komt mijn post!
Tinka propt alle vormpjes altijd door het rondje heen... tot de sterren aan de beurt zijn, want die blijven kennelijk altijd klem zitten!

PV, ik hanteer vaste tijdstippen voor de box. Zo weet ze waar ze aan toe is en in die tijd doe ik de klusjes die handiger zijn zonder Tinka in de buurt. Ze gaat smorgens altijd als ze uit bed komt nog een uurtje in de box, wat mij o.a. de gelegenheid geeft om Randy rustig uit bed te halen. Ze moppert wel, maar even later zit ze zoet te spelen. Tegenwoordig wijst ze zodra hij beneden is naar de tv en als die aangaat staat ze daar naar te kijken vanaf de rand! Ze mag er weer uit als het ontbijt klaar is (wat ze overigens ook al precies weet!). Soms doe ik haar na haar middagslapie ook nog even in de box, maar steeds minder vaak en eigenlijk alleen als Randy nog slaapt. Ik geniet er nog maar even van want na onze vakantie zal het wel voorbij zijn omdat ze het niet meer gewend is!

Tinka is overigens ook een kampioen in-recordtijd-doekjes-uit-het-pak-trekker. Twee seconden je kont keren staat garant voor minimaal 40 doekjes op de grond, zolang de voorraad strekt. En het ergste is ook nog dat ze wel weet dat het niet mag, want ze schatert het al uit als ze me er aan ziet komen!

En over geklets; het lijkt er op alsof na mama en papa het derde woordje in beeld lijkt te komen! Ze kijkt altijd naar zichzelf in de spiegel in ons bed en toen ik vandaag vroeg wie dat was, zei ze "Tieka"!
pi_52444288
Ja, zo probeer ik het ook wel te doen. Hij pikt het gewoon niet. En hij is superslim: als ik even ga zitten om lucht te happen wil hij er meteen uit. Onder het motto: nu tijd voor mij!
pi_52444967
Sara kwam net naar me toe, wees naar haar achterhoofd en zei: au. Ze wou wat knuffels en kusjes en het was weer goed. Zie ik daarnet ineens dat het onder haar oog helemaal blauw en dik wordt! Ze is dus ergens tegenaan geknald
Loopt ze net door de kamer, kijkt de andere kant op en loopt zo ook nog eens keihard met haar hoofd tegen de kinderstoel, ben bang dat haar voorhoofd nu ook blauw wordt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:10:12 #88
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52445081
Tieka

saar arm smurfje

kim kletsmajoortje

PV hoop dat je een voor jullie werkende oplossing vind
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_52447989
Tieka lief klinkt dat.

Saartje toch!

Kim hoorde vanmorgen op tv, ik weet niet meer waar, dat er tegen iemand Kim werd gezegt.
Ze wees helemaal blij naar zichzelf. Ikkkeh. Vind het toch wel knap.

Hoe is het met Arwen?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:16:32 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52456959
lief dat je vraagt, maar ik zeg niet voor niets niks
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_52465213
Eigenlijk zijn onze kindertjes met driftbuien best lief
Vergeleken bij dit dan: http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52465346
das toch niet echt??
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_52465412
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef pinquit het volgende:
das toch niet echt??
Vind het er nep uitzien.

Kim kan het beter.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:13:15 #94
108648 cattie
lieve moeder
pi_52473700
Aah, arme Sara..

Tinka en Kim, wat leuk dat ze allebei al met hun naam bezig zijn!

Ive heeft vanmorgen mij weer regelmatig afgewezen. Bij papa was alles goed en bij mij was niets goed. Hebben jullie dreumessen dat ook wel eens? Ik weet dat ik me er niets van aan moet trekken en dat het waarschijnlijk niets betekent, maar het voelt soms wel erg rot.
pi_52473730
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:13 schreef cattie het volgende:
Aah, arme Sara..

Tinka en Kim, wat leuk dat ze allebei al met hun naam bezig zijn!

Ive heeft vanmorgen mij weer regelmatig afgewezen. Bij papa was alles goed en bij mij was niets goed. Hebben jullie dreumessen dat ook wel eens? Ik weet dat ik me er niets van aan moet trekken en dat het waarschijnlijk niets betekent, maar het voelt soms wel erg rot.
Herkenbaar ja. Sara is nogal een papa's kindje En vooral 's morgens is het vaak papa voor en papa na.
Sara
Merel
Ukje
pi_52473755
Oh meid, mijn dochter heeft echt weken lang alleen maar naar mijn man getaald. Ik was wel ergens goed voor, daar niet van, maar papa was het helemaal.

Is helemaal over inmiddels. Ook dat gaat volgens mij in fases
pi_52473762
Hoe is het afgelopen met Sara's hoofdje Fuente?
pi_52473840
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:16 schreef nebelung het volgende:
Hoe is het afgelopen met Sara's hoofdje Fuente?
Op haar achterhoofd zit een flinke bult, en haar ene oog is blauw Ze heeft het er niet meer over, maar goed, het ziet er wel rot uit. Zal vanavond even een foto hierop gooien (manlief heeft de camera mee).
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:25:09 #99
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52473904
Zodra er iemand in de buurt is, is mama nog steeds compleet buiten beeld hier.
Oma in de buurt? dan moet oma mee plassen. Idem voor tante Karin, of juf Nadja (gister uitje met het kdv en er werd amper naar mij omgekeken). En papa natuurlijk!

Volgens mij redelijk normaal; ze ziet mij de hele dag en elke dag.. Als er dan iemand anders is, is dat veel leuker
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:06:14 #100
108648 cattie
lieve moeder
pi_52474733
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:25 schreef E.T. het volgende:
Zodra er iemand in de buurt is, is mama nog steeds compleet buiten beeld hier.
Oma in de buurt? dan moet oma mee plassen. Idem voor tante Karin, of juf Nadja (gister uitje met het kdv en er werd amper naar mij omgekeken). En papa natuurlijk!

Volgens mij redelijk normaal; ze ziet mij de hele dag en elke dag.. Als er dan iemand anders is, is dat veel leuker
Dat zou ook goed kunnen ja, dat het daaraan ligt.
Bedankt voor jullie reacties, het is fijn om te horen dat het vaker voorkomt.

1 voordeel aan het huilen op het aankleedkussen: ik heb het nu ook gezi4en, Ive krijgt een kies. Daarom zal hij wel wat huileriger zijn dan normaal. Hopelijk werkt de Chamodent weer goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')