quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:33 schreef Wennie het volgende:
]Bij 't Geertje in Zoeterwoude, wat is het daar leuk zeg!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:03 schreef owlet het volgende:
[..]
Zelfs voor hummels zoals Ronja is het al leuk en hoe ouder ze worden, hoe leuker het wordt.
![]()
Ja, ik vond het ook al zo belachelijk dat wij bij een inschrijving voor een bepaalde school ons beroep moesten invullen. Nu was dat ook wel een hele elitaire schoolquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef lcicle het volgende:
Ik ben eens op zoek gegaan naar een leuke peuter speelzaal.. Kom ik bij het aanmeld formulier op de site, moeten ze allemaal dingen weten als 'land van herkomst' 'nationaliteit' 'opleiding vader' 'diploma behaald' 'vluchteling ja/nee'..
Ik begrijp wel dat het normaal is dat ze zulke gegevens allemaal willen weten, maar ik denk dan echt: wat heeft dat nu in godsnaam met mijn kind te maken!? Blegh, kan daar niet zo goed tegen, dat men alles maar moet weten en je zo in een hokje kunnen duwen.
Kom maar hoor, misschien heb je er wat aan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:35 schreef MeNicole het volgende:
Gisteren heeft Mikael tijdens een meeting Ive gezien. En nu doet Mikael precies wat Ive doet. Zomaar nergens aan optrekken en dan gaan staan. En hij gaat ook op zijn hoofd leunenIk heb een na-aap kind. Iemand nog een kindje in de aanbieding waar Mikael mee kan meeten die al loopt
![]()
Kiijk eens in het filmpjes topicquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef dutchie het volgende:
[..]
Kom maar hoor, misschien heb je er wat aan.
Dat is wat ik nu ook ga doen inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:38 schreef nebelung het volgende:
Ik heb uiteindelijk de papieren versie 'besteld' en gewoon open gelaten wat mij niet relevant leek verder, Icicle. Heb alleen de geboortedatum van dochter, geslacht, psz en dagdelen van voorkeur en adres en telefoonnummers opgegeven. Ze hebben haar gewoon ingeschreven, niks over gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |