Goede vraagquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:51 schreef staticdata het volgende:
nah ik denk begin september dat het bewoonbaar is, half september BoF-housewarming, dan is het begin oktober weer bewoonbaar, dan spulletjes over dus ergens eind oktober volledig erin.
die gaat een ibm machine in, zodat er gelijk query's gedraaid kunnen worden met de benodigde if statements om zo te bepalen of je door mag naar de volgende rondequote:Op maandag 13 augustus 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
Online sollicitatie bij IBM. Je CV mag alleen in .txt of .rtf worden geupload![]()
Ik heb er al eentje stiekem bijgevoegd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:05 schreef staticdata het volgende:
die gaat een ibm machine in, zodat er gelijk query's gedraaid kunnen worden met de benodigde if statements om zo te bepalen of je door mag naar de volgende ronde
Voelt goed, tijdje al niet meer gedaanquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
S....!
volgende week pasquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kevin en SWAT?Die kerel kan volgens mij echt niet rustig en tactisch spelen. BIj hem is het dood, sterf, kapot, whaaaaaaaaa
(S)Wat is datquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgende week pas
man ik pwn @ swat
ik vind BF2 nu kut, ik kon het wel aardig maar kan er geen zak meer vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
Spelen de heren nog een beetje BF2 of is jullie server rustig?
Hmm, TIP flink oefenen voor oktoberquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik vind BF2 nu kut, ik kon het wel aardig maar kan er geen zak meer van![]()
wordt zelfs door Frankieboy uit mn sokken geschoten![]()
Ik wil best vanavond een potje spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgende week pas
man ik pwn @ swat
jah, ik ga wel weer alleen single players spelen, kan ik tenminste de moeilijkheidsgraad zelf instellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef FJD het volgende:
Dan ben je echt ver over je hoogtepunt heen
gewoon weer i/o gaan spelen dat kon je welquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah, ik ga wel weer alleen single players spelen, kan ik tenminste de moeilijkheidsgraad zelf instellen![]()
@ cardinal, gelukkig kan ik [FoD] nog makkelijk hebben![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah, ik ga wel weer alleen single players spelen, kan ik tenminste de moeilijkheidsgraad zelf instellen![]()
@ cardinal, gelukkig kan ik [FoD] nog makkelijk hebben![]()
maar dat gaat ook niet meerquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
gewoon weer i/o gaan spelen dat kon je wel
Je potje met pillen is leeg, en je groothandel kan ook niet meer leverenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maarja, gelukkig zijn er ergere dingen in mn leven![]()
moet je op servers spelen waar de rondjes korter zijn dan dat jij je concentratie kan vasthouden, dan haal je telkens goudquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar dat gaat ook niet meermet een beetje mazzel begin ik aardig aan een potje, maar meestal halverwege kan ik me niet mer concentreren en ga ik een beetje zitten rommelen
![]()
maarja, gelukkig zijn er ergere dingen in mn leven![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet je op servers spelen waar de rondjes korter zijn dan dat jij je concentratie kan vasthouden, dan haal je telkens goud![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ga alleen nog maar 16 maps spelen, daar stond onze server toch ook op tijdens mn vakantie??
![]()
@ FJD/Sickert & Morph > zat net eens op SWAT te zoeken![]()
http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=28703
dat ziet er wel leuk uit, maar es op de bootlan spelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Het zal weer eens niet.
http://www.swat4.com/us/site.html
ik heb ook al tijden bf2 niet meer opgestart. ik zal ook wel weer noob zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ga alleen nog maar 16 maps spelen, daar stond onze server toch ook op tijdens mn vakantie??
![]()
@ FJD/Sickert & Morph > zat net eens op SWAT te zoeken![]()
http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=28703
hoe bedoel jequote:
Om met de woorden van een beroemde ambtenaar te spreken: Sterf!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hoe bedoel jeis er een demo uit dan?
je weet hoe snel die terugkrabbelde na een topic report hequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Om met de woorden van een beroemde ambtenaar te spreken: Sterf!
Er is geen hond die dit topic serieus neemt wat dus automatisch betekent dat elke opmerking onderling als niets anders dan een grappig toespeling gezien kan worden. Derhalve kan Sterf! niet gezien worden als daadwerkelijke doodsbedreiging maar slechts als opmerking met dezelfde strekking als "Flikker op!" of "Dat heb ik je al verteld, lamlul!".quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
je weet hoe snel die terugkrabbelde na een topic report he![]()
hee ik neem dit topic zeer serieusquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is geen hond die dit topic serieus neemt wat dus automatisch betekent dat elke opmerking onderling als niets anders dan een grappig toespeling gezien kan worden. Derhalve kan Sterf! niet gezien worden als daadwerkelijke doodsbedreiging maar slechts als opmerking met dezelfde strekking als "Flikker op!" of "Dat heb ik je al verteld, lamlul!".
![]()
Eerste hulp bij oprotten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:20 schreef FJD het volgende:
Dat heb ik nou met de EHBO!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:37 schreef staticdata het volgende:
cardinal is echt een topic killer elke keer valt het dood bij zijn post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |