Dus je moeder is echt een hoer??quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
* Ey, je moeder.. Dat is een hoer!
** Hoe weet je dat? Staat de jouwe een raam verder?
* Ey, je moeder.. Dat is een hoer!
** Hoe weet je dat? Is je vader er net overheen geweest?
* Ey, je meder.. Dat is een hoer en m'n vader heeft haar geneukt voor 10 Euro.
** Dan is'ie nog afgezet ook.
Oftewel; over m'n moeder kan je zeggen wat je wil
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
[IJsmuts] Sta ik zo voor het raam van de moeder van Keltie, zeg ik tegen dr pimp, Ey, wat moet dat kosten![]()
[Pimp van Keltie's moeder] Mmm 5 euro!![]()
**IJsmuts betaald vijf euro en schopt Keltie's Moeder in elkaar**
[Pimp van Keltie's moeder] Ey, Mn hoer!! Wat doe je??!!![]()
[IJsmuts] Ik had dr toch voor betaald!![]()
[IJsmuts] l0ll3rPWND!!!!!!![]()
ik lees hem net nog eens terug, maar hij is bets wel briljantquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik lees hem net nog eens terug, maar hij is bets wel briljant![]()
![]()
Hij is redelijk gejat, dat maakt m leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik lees hem net nog eens terug, maar hij is bets wel briljant![]()
![]()
Redelijk?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is redelijk gejat, dat maakt m leuk
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is redelijk gejat, dat maakt m leuk
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
is dat zo, toch niet van FOK! ??!!
Had het idd gelezen...quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:44 schreef BugWorks het volgende:
Misschien wel een belangrijk nieuwsfeitje voor een enkeling hier i.v.m. een nieuwe pc:
Ophef rond DirectX 10.1
Leuke (matige) grap voor op de rommelmarktquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
is dat zo, toch niet van FOK! ??!!
Ik had toch al besloten om te wachten op de nieuwe Nvidiaquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:44 schreef BugWorks het volgende:
Misschien wel een belangrijk nieuwsfeitje voor een enkeling hier i.v.m. een nieuwe pc:
Ophef rond DirectX 10.1
en wat is de link naar lies der wablogquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:57 schreef jpjedi het volgende:
Vandaag weer apenshow gehad..6 apen rondrennen in de tuin en ze hebben nog nieuwe planten gesloopt ook.Bij de buren zaten er twee in de woonkamer..hoop gegil en gedoe voor ze eruit waren. Ze liepen op hun gemakje naar buiten en lijken niet weg te jagen. Je bent erg onder de indruk als ze gaan blazen en hun gebit laten zien.
foto`s op weblog van Lies.
We hebben ons verwend met een nieuw bankstel, tafel en kast komt nog. LCD`s hangen morgen en we hebben een Onkyo geluidset gekocht icm met een PS3 dus we kunnen blazen hier. Mijn buurman heeft dezelfde gehaald dus we fixen veel samen. Hij heeft een beamer voor zijn cricketwedstrijden. Typische welvarende Indiër, doet geen flikker en heeft enkele bedrijfjes in de stad.
Mochten er mensen geďnteresseerd zijn in een vakantie tussenstop in India dan ben je altijd welkom. Er is op 30 km een reservaat met tijgers en olifanten waar je een weekendje kunt boeken voor 50 euro inclusief overnachting bij kampvuur, jeeptour van een hele dag, eten, begeleiding. http://www.junglelodges.com In het noorden kun je een treinreis maken over een pas aangelegd stuk spoorweg met een gemiddelde hoogte van 6000 meter tegen de Tibetaanse grens. Bangalore is trouwens een mooie tussenstop voor naar de Maladiven..dat is 2 uur vliegen vandaan en kost maar 200 euro voor retourtje vanaf Bangalore. 500 voor ticket plus drie nachten in beachresort.![]()
We hebben al een chauffeur en morgen begint de kokkin voor een proefperiode.(40 euro per maand.
)
Irritant is wel dat 7 dagen per week van vroeg tot laat mensen als monteurs voor internet, electriciteit en kabeltv aanbellen maar na een halve dag eigenlijk niets hebben gedaan! Heb al moeten uitleggen hoe je een gaatje boort in tegels en hoe je elektriciteit netjes aanlegt ipv de contactdozen te slopen en open te laten hangen.![]()
Morgen de eerste echte dag vol aan de slag..heb er zin in mensen.
Groeten uit Bangalore.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Leuke (matige) grap voor op de rommelmarkt![]()
http://zerosiz.web-log.nl/quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
en wat is de link naar lies der wablog
ik denk dat ik mn nieuwe pc serieus laat glippen om volgend zomer eens te komen koekeloerenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:57 schreef jpjedi het volgende:
Mochten er mensen geďnteresseerd zijn in een vakantie tussenstop in India dan ben je altijd welkom. Er is op 30 km een reservaat met tijgers en olifanten waar je een weekendje kunt boeken voor 50 euro inclusief overnachting bij kampvuur, jeeptour van een hele dag, eten, begeleiding. http://www.junglelodges.com In het noorden kun je een treinreis maken over een pas aangelegd stuk spoorweg met een gemiddelde hoogte van 6000 meter tegen de Tibetaanse grens. Bangalore is trouwens een mooie tussenstop voor naar de Maladiven..dat is 2 uur vliegen vandaan en kost maar 200 euro voor retourtje vanaf Bangalore. 500 voor ticket plus drie nachten in beachresort.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kevin heeft een Xbox 360 gekocht!Wie koopt nou zo een kutconsole die crasht
![]()
of ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
kreeg een lame arm van de wii
aangezien die nu is omgebouwd heb ik alle spellen al
en wil eens kijken of er nog wat is
nee joh gekkie heb het voor jou gedaan fer haalt er ook 1 strak fifa08 mp over xbox live met zn 3e(4 als nog een n00b dat achterlijke ding koopt
)
LOLquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik denk dat ik mn nieuwe pc serieus laat glippen om volgend zomer eens te komen koekeloeren![]()
hijs van men broer maar speel der zelf ook opquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb jij er ook een! nee!!
*uit het raam smijt*
*proest*quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef Sickert het volgende:
nee joh gekkie heb het voor jou gedaan fer haalt er ook 1 strak fifa08 mp over xbox live met zn 3e(4 als nog een n00b dat achterlijke ding koopt
)
quote:Je selecteert éénmalig 18 spelers: van elke club 1. In totaal moet je 2 doelmannen, 6 verdedigers, 5 middenvelders en 5 aanvallers selecteren. De spelers hebben geen kostprijs, je hebt dus ook geen budget nodig.
nadat je me geholpebn hebt met mn voetbalpoulequote:Op maandag 13 augustus 2007 08:01 schreef ursel het volgende:Ik ga voor de verandering weer eens werken..
Ey, dis best een mooi spelquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:04 schreef ursel het volgende:
Geen budget..
Wat een kut spel..
Vanavond kijk ik wel ff voor je..
Wou alleen ff melden dat je Sneijder niet moet nemen.. Die is vertrokken..
heb je al in je nieuwe stoel gezeten ??quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb je al in je nieuwe stoel gezeten ??![]()
ik kijk nooit voetbal ventquote:
taart!! en boefje is volgens mij ook een dezer dagen jarigquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:31 schreef FJD het volgende:
Morgen jarigen daarna verhuizen naar ons nieuwe huis
23 HOMO's op een groen gras veld van twee kontjes hoog en jij kijkt nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik kijk nooit voetbal vent![]()
Was echt geweldig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:31 schreef FJD het volgende:
SWAT4
Zo geniaal, totdat Frank me doodschoot tenminsteZal nu wel weer een weekje duren voor ik kan gamen. Morgen jarig
en daarna verhuizen naar ons nieuwe huis
Ik zeg terugblazen en je gebit laten zienquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:57 schreef jpjedi het volgende:
Vandaag weer apenshow gehad..6 apen rondrennen in de tuin en ze hebben nog nieuwe planten gesloopt ook.Bij de buren zaten er twee in de woonkamer..hoop gegil en gedoe voor ze eruit waren. Ze liepen op hun gemakje naar buiten en lijken niet weg te jagen. Je bent erg onder de indruk als ze gaan blazen en hun gebit laten zien.
foto`s op weblog van Lies.
Vandaar dat het ook zo goedkoop is. Je betaalt een paar euro en dan heb je nog nietsquote:We hebben al een chauffeur en morgen begint de kokkin voor een proefperiode.(40 euro per maand.
)
Irritant is wel dat 7 dagen per week van vroeg tot laat mensen als monteurs voor internet, electriciteit en kabeltv aanbellen maar na een halve dag eigenlijk niets hebben gedaan! Heb al moeten uitleggen hoe je een gaatje boort in tegels en hoe je elektriciteit netjes aanlegt ipv de contactdozen te slopen en open te laten hangen.![]()
Vandaag weer de eerste dag, maar ik heb er geen zin inquote:Morgen de eerste echte dag vol aan de slag..heb er zin in mensen.
kan je beter eerst vragen, wanneer is je huis afquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:35 schreef FJD het volgende:
Zomervakantie he![]()
Wanneer is je housewarming
Dan zou een ieder juist meer tijd hebben om te postenquote:
Wanneer is je huis af?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:43 schreef staticdata het volgende:
kan je beter eerst vragen, wanneer is je huis af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |