huh, ik zou toch zweren dat ik gister een vuige pr0ntitel onder mn naam zag in blauw....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk als je dan een nummer zo noemt.....![]()
Daar doen we het voorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nouja heb iig FJD weer laten klappen van het lachen![]()
Nope, gewoon IE.. en had het alleen gisteravond. Fok trok 100%, uber lag en IE vastnaaiers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:45 schreef FJD het volgende:
Baus, je had het er toch over dat FOK! zo traag was? Je gebruikt zeker ook Firefox?
Op bepaalde momenten staat mn CPU usage op 100% en zodra ik de tabbladen van FOK! wegklik is het weer normaal...
Kijkers weten hoe geniaal deze quote is!quote:Karen: We should spend some time together.
Rosario: I don't drink.
Verbaast me niets als je naar de rest van de inwoners kijkt..quote:
Zeker heerlijk drie weken in de italiaanse zon gezetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
cardinal is terug!!goede vakansie gehad??
het genoegen is geheel aan uw kantquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:35 schreef Cardinal_NL het volgende:
In ieder geval goed om weer terug te zijn.![]()
Wat is dat??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
Oh ja en in het kader van terug zijn:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er uit dat het lekker druk gaat worden
Dat is niet zo iets als een oneindige kelderklus maar dan andersquote:
Wordt wat lastig gamen, maar als wij te snel lopen wachten wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:40 schreef jpjedi het volgende:
tvp van ons.![]()
We hebben eindelijk internet in het appartement!!![]()
![]()
Enkel we hebben het allerzwaarste ADSL2 abbo met wel 64 kbyte/sec![]()
![]()
![]()
Bij customer care wist men te vertellen dat over drie maanden wimax de lucht in gaat met veel hogere snelheden. (3 Indiase maanden is 19 NL maanden.)
das iig snel genoeg om te gamen!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:40 schreef jpjedi het volgende:
tvp van ons.![]()
We hebben eindelijk internet in het appartement!!![]()
![]()
Enkel we hebben het allerzwaarste ADSL2 abbo met wel 64 kbyte/sec![]()
![]()
![]()
Oohja, in het kader van een hoop gemist hebben..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
Oh ja en in het kader van terug zijn:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er uit dat het lekker druk gaat worden
quote:
hee, ik zeg net precies het tegenovergestelde, zijn ze weer helemaal in de warquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
Wordt wat lastig gamen, maar als wij te snel lopen wachten wel.![]()
Oneindig eindigt in dit geval dit weekend..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat is niet zo iets als een oneindige kelderklus maar dan anders![]()
[..]
Wordt wat lastig gamen, maar als wij te snel lopen wachten wel.![]()
Die gaat wel weg..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:02 schreef FJD het volgende:
Kut. Sneijder gaat niet naar Real Madrid
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:18 schreef wijsneus het volgende:
[..]
...
Maar gewoon twee planken te hoog bouwen - ik heb ook geen idee waarom. Nu hebben ze een probleem met mij.
Ik snap er geen bal van. Echt niet.
Rustig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:55 schreef FJD het volgende:
Hoolie in de house! Hoe was je vakantie?
Jah, heerlijk. Op 2 dagen na, toen was het regenachtig.quote:Lekker weertje gehad?
Eerst inlezenquote:Ga je eens inschrijven voor de BootLAN
Laat hem nog ff nagenieten van z'n vakantie..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey HoolieGoede vakantie gehad?
Wat vind je van de verkoop van Drenthe?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Rustig.
Veel geslapen en bier gedronken.
1 dagje naar Barcelona; stinkstad met een schattig stadionnetje (al is het niet De Kuip).
[..]
Jah, heerlijk. Op 2 dagen na, toen was het regenachtig.
[..]
Eerst inlezen
Daarmee beginnen aub..quote:
1)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed. Het was verkopen of hopen dat'ie die abitragezaak verloor zodat'ie kon wegrotten op de tribunne.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey HoolieGoede vakantie gehad?
Half september komt onze container met huisraad aan, inclusief pcquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef BugWorks het volgende:
Komen er nog een paar spelen op de BoF server nu? Hebben nog een paar man nodig en hij draait
je hebt weer internetquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Half september komt onze container met huisraad aan, inclusief pc![]()
The Sopranosquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:40 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
kom zo ook ffies knallen![]()
mn geheugen zit vol,dus ben nu eerst bezig met backup te maken van 30 gig sopranos afleveringen,nog 7 te gaan,dus dat duurt nog wel even![]()
TS gegevens please!
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoogachtend, Neger R. de Vries..... hahahaTriest
ik zat in tram vijf en mn lul stond stijf want naast me zat een lekker wijfquote:
Hey homo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |