te laatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
sepo
ik shrokquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
Zijn familie zal je komen opzoeken!
[afbeelding]
Ik vind het inderdaad ook een grote SPLATSquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
komt er sperma uit doodgeslagen wespen?![]()
blijkbaar...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
komt er sperma uit doodgeslagen wespen?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
Zijn familie zal je komen opzoeken!
[afbeelding]
wat maikel dijks zegtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:42 schreef Ziewoarut het volgende:
Mensen die panisch worden van een wesp![]()
.. en vervolgens een dood insect als jachttrofee presenterenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:42 schreef Ziewoarut het volgende:
Mensen die panisch worden van een wesp![]()
Dijcks met D i j c k s hè.quote:
heb je de sperma al van de zool geveegd?quote:
Daar loop je toch niet op rond mag ik hopen hèquote:
nee, heb gewoon voor de foto een papiertje eronder geplakt ... en nu staat 'ie buitenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je de sperma al van de zool geveegd?
nee, check de edit:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar loop je toch niet op rond mag ik hopen hè.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:47 schreef immortalsean het volgende:
het moordwapen:![]()
[afbeelding]
edit: een ouwe schoen (zonder poep erin), welke ik ooit eens aan heb gehad tijdens het verven.
ik zie daar een doos van een Xbox ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:47 schreef immortalsean het volgende:
[afbeelding]
edit: een ouwe schoen (zonder poep erin), welke ik ooit eens aan heb gehad tijdens het verven.
of je moet ff beter na denken voor je je naam op het internet tieft ^-^quote:
Jij klikt op mijn profielquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:58 schreef amvrosios het volgende:
[..]
of je moet ff beter na denken voor je je naam op het internet tieft ^-^
yep, van de originelequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:52 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik zie daar een doos van een Xbox ?
en je hebt 'm daarna op die barbeque daar achter geroosterd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:43 schreef heixei het volgende:
Je moet ze niet doodmaken, maar gijzelen en dan losgeld vragen!
Kijk, zo:
[afbeelding]
Zoooooooooo jij leeft op grote voet....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:47 schreef immortalsean het volgende:
[afbeelding]
-edit-ai verkeerde film...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zoooooooooo jij leeft op grote voet....May the Swarm be with you...
Hoeveel brengt dat nou op?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:43 schreef heixei het volgende:
Je moet ze niet doodmaken, maar gijzelen en dan losgeld vragen!
Kijk, zo:
[afbeelding]
Nou, uiteindelijk bleek dat de wesp duidelijke signalen had afgegeven het touwtje in handen te hebben... dus hebben we hem uiteindelijk maar losgelaten.quote:
't stinkt wel daarentegen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:37 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja, want stierenmest steekt niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |