abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53574026
Hij was na woensdag op zijn zachtst gezegd not amused met de uitschakeling en schijnt dat Waslander te hebben laten weten. Zal wel meespelen. Moest Lopes Silva nog backen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53574460
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 03:38 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar Katwijk had maar een kansje. Goal was een mooi schot van +- 20 meter.QB was sterker, maar miste de voorhoede.
Sorry, maar QB was absoluut niet sterker. QB miste lijn, voetbalvermogen, kwam eigenlijk op alle fronten tekort tegen een Katwijk dat niets eens voluit hoefde te gaan.

@MM: ik hoorde allerlei wilde verhalen op de krom over de actie van Ravensbergen. Was het zo erg, of alleen een middelvingertje opafstand.

Katwijk kwam vandaag trouwens heel vroeg op voorsprong, maar kon (met name) in de tweede helft niets inbrengen tegen een sterker Lisse. Scheidsrechter was overigens wel een drama, met twee discutable penalty's. Doet overigens niets af aan de uitslag, onverdiend puntje voor Katwijk.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_53574577
Nou, het was zo:

Je hoorde de QB-aanhang heel de wedstrijd niet. Toen Versluis de 0-1 maakte, begon het "Johnnie rot op" enzovoort. Ze gingen ook heel cynisch doen, dus klappen voor acties van ASWH, juichen als wij de bal rondspeelden. Toen werd het plots 1-1 en gingen ze uit hun dak, waarop Ravensbergen inderdaad zijn middelvinger opstak naar de fans.

Daarop gingen ze "protesteren" en ging een aantal fans, dat eerder al met dingen gooide op de tribune, zogenaamd weg. Om later weer terug te keren.

Maar wel een apart incident. Zal wel gefilmd zijn op het schitterende QB tv.
www.thuisuiteten.nl
pi_53574668
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:07 schreef methodmich het volgende:
Zal wel gefilmd zijn op het schitterende QB tv.
Op zichzelf vind ik het QB.tv initiatief wel een compliment waard. Ik weet niet hoe het bij ASWH is, maar ik neem aan dat je ook daar niet zomaar 18-20 vrijwilligers vindt die dat even oppakken.

Er is iig wel een foto, zag ik net:

edit: Die jongen had liever bij een andere club gespeeld...
And we are vagabonds
pi_53574700
Oh zeker, QB TV is absoluut leuk. Maar ja, het blijft een pretentieuze club. Waar ze nu die 1800 fans van vandaag op VoZ vandaan haalden??
www.thuisuiteten.nl
pi_53574755
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:12 schreef methodmich het volgende:
Oh zeker, QB TV is absoluut leuk. Maar ja, het blijft een pretentieuze club. Waar ze nu die 1800 fans van vandaag op VoZ vandaan haalden??
Daar zijn ze altijd wel sterk in geweest (belastingtechnisch schijnt dat overschatten van de aantallen overigens helemaal niet handig te zijn)
And we are vagabonds
pi_53574780
Ook dat is waar, je kunt er beter 100 afhalen.

Jammer genoeg dat ASWH niet snel na de 0-1 de 0-2 maakte uit een goede kans. Van Wetten eruit was zonde, dat scheelde heeeeel veel.

Weet iemand, Lissov bijvoorbeeld, hoe lang Van Heusden nog out is? Ik speel liever tegen Samir Beeldsnijder.
www.thuisuiteten.nl
pi_53574781
QB supporters Vorig jaar ook al met van alles en nogwat van de tribune aant gooien. En nee het waren geen bananen. Jammer dat jullie er niet gewonnen hebben!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_53574952
Uit de categorie "da's lekker dan":

http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=4697&Itemid=424

Een goal door het zijnet van Capelle tegen TOGR, die gewoon telt!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:27:47 #185
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53575057
Geloof dat die meer naar voren speelde vandaag MM, kan dat?

Typerend ook, een reactie op VoetbalRotterdam:
quote:
Barendrecht miste de scherpte voorin, had 2, maar zeker 1x een 100% kans....
We zijn het gewend .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:29:23 #186
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53575090
Enigszins ontopic maar in het kader van Barendrecht-DOTO toch ook weer leuk: De ruzies bij RVVH zijn al losgebarsten heb ik gehoord . Volgens de voorzitter is het een kwestie van tijd dat Franken de laan uit gestuurd wordt .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53575196
Oh ja, Marco Nijssen en de keeper van RVVH (die is vervangen door Spelde) zijn al opgestapt wegens vriendjespolitiek. Franken laat Lems opstellen wie hij wil. Die keeper heeft de hele selectie een brief gestuurd. En Lopes Silva is normaal linksbuiten, dus kan goed dat ie nu verder naar voren speelde.
www.thuisuiteten.nl
pi_53581347
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

En Poepoog, QB beter dan Katwijk in de derby? Dat leek er in de samenvatting anders bepaald niet op.
Ach "live" wel/.
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:02 schreef Insistor het volgende:

[..]

Sorry, maar QB was absoluut niet sterker. QB miste lijn, voetbalvermogen, kwam eigenlijk op alle fronten tekort tegen een Katwijk dat niets eens voluit hoefde te gaan.
Sorry hoor hoeveel kansen had katwijk dan wel niet? één volgens mij.
  zondag 30 september 2007 @ 10:40:36 #189
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_53583917
Katwijk kreeg in de eerste helft al 3 grote kansen (Jonker, Hensen en Van Ommeren). Dit in tegenstelling tot qb dat de gehele wedstrijd één kans kreeg: de bal voorlangs. bak werd afgevlagd en derek maakte hands maar de scheidsrechter gaf aan dat het voordeel voor Katwijk was omdat Nederhand de bal kon pakken en het spel snel kon hervatten.

qb was overduidelijk de mindere ploeg maar dat is ook niet zo vreemd aangezien ze met 5 spelers startten die nog niet zeker van een plaatsje zouden zijn bij de gemiddelde 1e Klasser (van dam, timmermans, schaap, van baaren en de laatste en zeker de minste ouwehand).

Maar terug naar de afgelopen speelronde:

De veelbesproken goal bij TOGR-Capelle:
bal door zijnet
pi_53591974
Speeldag 5

Barendrecht - DOTO 3-3 (2-1)
1. 1-0 Jermaine Sandvliet 41. 1-1 Jesse Soares 45 (+4). 2-1 Giovanny dos Santos (strafschop) 49. 3-1 Giovanny dos Santos 57. 3-2 Michael van Dommelen 65. 3-3 Michael van Dommelen

Excelsior Maassluis - Noordwijk 1-5 (0-1)
11. 0-1 Celsius Grant 57. 0-2 Joost Leonard 60. 0-3 Joost Leonard 71. 0-4 Stefan Mertens 74. 1-4 Niels Redert (strafschop) 90. 1-5 Kevin van der Geest

FC Lisse - Katwijk 1-1 (0-1)
1. 0-1 Arie Jonker 67. 1-1 Michael van der Heijden
Bijzonderheid: Michael van der Laan en Kevin Winter missen een penalty voor FC Lisse

Quick Boys - ASWH 1-1 (0-0)
62. 0-1 Danny Versluis 80. 1-1 Robert-Jan Ravensbergen

Rijnsburgse Boys - Zwaluwen '30 / Henver 3-1 (2-1)
15. 1-0 Erwin van der Lugt 19. 2-0 Martijn Gootjes 24. 2-1 Ricardo Appelman 84. 3-1 Erwin van der Lugt
Bijzonderheid: Tweede helft begint een half uur te laat omdat de scheidsrechter Zwaard geblesseerd uitviel en zijn vervanger Meeuwenoord nog van thuis moest komen.

SHO - Ter Leede 0-1 (0-1)
3. 0-1 Jamal Ahaddouch

TOGR - Capelle 0-3 (0-1)
26. 0-1 Gertjan Rothman 65. 0-2 Luciano Chobin 76. 0-3 Nicky van Katwijk
Rood: Gertjan Rothman (Capelle)

STAND

1. Ter Leede 5-15
2. FC Lisse 5-10 (+7)
3. Noordwijk 5-10 (+6)
4. Rijnsburgse Boys 5-10 (+4)
5. Katwijk 5-9
6. Capelle 5-7 (+2, 8 goals gescoord)
SHO 5-7 (+2, 8 goals gescoord)
8. ASWH 5-6
9. Zwaluwen '30 / Henver 5-5 (-1, 6 goals gescoord)
10. Barendrecht 5-5 (-1, 4 goals gescoord)
11. Quick Boys 5-4 (-4)
12. DOTO 5-4 (-10)
13. Excelsior Maassluis 5-3
14. TOGR 5-1

Topscorers

1. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 5
2. Geert Bakker (SHO) 4
Michael van Dommelen (DOTO) 4
Joost Leonard (Noordwijk) 4
Glynor Plet (FC Lisse) 4

Michael van Dommelen schoot DOTO met zijn derde en vierde seizoensgoal alsnog naar een puntendeling bij Barendrecht
www.thuisuiteten.nl
pi_53594864
Hmm op www.quickboys.tv is de "vinger" weggecensureerd. Wel nog een wegwerpgebaar in beeld.

En de kans van Rory in de extra tijd ook weggehaald.
www.thuisuiteten.nl
pi_53596017
Tsja, supporters uit Katwijk....

Ze waren ook weer aan het klooien in de kantine van Lisse, simpel volk.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53624257
Mwah, dat is erg kort door de bocht!

Ravensbergen excuseert zich bij Quick Boys-fans

Trouwens, de samenvattingen op RTV West online zitten kijken, Lisse - Katwijk leek zo een terechte puntendeling.

Ter Leede mocht Waasdorp wel danken. Bakker op de lat, paar kansen gemist door toedoen van de kale keeper van Ter Leede.
www.thuisuiteten.nl
pi_53625130
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Mwah, dat is erg kort door de bocht!
Kort door de bocht? Wel heel toevallig dat het nu weer misgaat met Katwijk/QB supporters. Tuurlijk moeten de goede onder kwaden lijden maar het gebeurt wel vaak met hun.
pi_53625198
Overigens een donkere grens bij QB - ASWH, mooie testcase.
www.thuisuiteten.nl
pi_53625236
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Kort door de bocht? Wel heel toevallig dat het nu weer misgaat met Katwijk/QB supporters. Tuurlijk moeten de goede onder kwaden lijden maar het gebeurt wel vaak met hun.
Mwah... In hoeverre is dat verhaal van de Katwijk-fans echt waar dan?

En QB-publiek versus Ravensbergen is meer vermakelijk dan een misdraging waar buitenstaanders last van hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_53625395
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mwah... In hoeverre is dat verhaal van de Katwijk-fans echt waar dan?

En QB-publiek versus Ravensbergen is meer vermakelijk dan een misdraging waar buitenstaanders last van hebben.
Nee daar had ik het niet over, ik heb het over wat bijvoorbeeld vorig jaar bij ons gebeurd is met QB gasten.

En dat van die Katwijk fans heb ik van iemand die er was, je weet wel wie
pi_53625429
Dat laatste snap ik, maar er zijn meer mensen die er geweest zijn die deze versie niet onderstrepen. Maar goed, daar weet ik ook het fijne niet van.

Overigens was Kloetinge - Spakenburg ook ongezellig dit weekend!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:12:48 #199
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_53625477
F1Bas,

Je moet niet alles geloven wat je Lisse-connectie allemaal doorklept.
Ik sluit niet uit dat er wat randfiguren zijn blijven hangen maar teksten als 'Zij gingen hard zingen en onze supporters uitdagen...mag van geluk spreken dat onze supporters een hoop meer verstand hebben' uit de mond van iemand van Lisse doet geen enkel betoog goed.

Ook teksten in de trant van 'er stond 40 Katwijkers te snuiven in de wc' doen mij direct denken aan het standaard praatje van Hoek-supporters wanneer Lisse (en andere ploegen ten noorden van Rotterdam) op bezoek zijn geweest. Zeeuwse kolder natuurlijk.
pi_53625554
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:11 schreef methodmich het volgende:
Dat laatste snap ik, maar er zijn meer mensen die er geweest zijn die deze versie niet onderstrepen. Maar goed, daar weet ik ook het fijne niet van.

Overigens was Kloetinge - Spakenburg ook ongezellig dit weekend!
Oke, ik zie geen reden waarom er over zou worden gelogen maar laten we dat even in het midden dan.

Ja die blauwen liepen ook weer aardig te klooien, als ik daarover begin maakt het er niet geloofwaardiger op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')