Geen Spanjaarden die 3,5 miljoen verdienen bij Real (als t niet meer is) en gewoon nog regelmatig in de basis staan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
nee.. dat Spanjaarden niet willen komen is wel gebleken![]()
Aissati is niet blessure gevoelig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
mwah is die jong niet te blessure gevoelig? en sowieso laat PSV niet 1 van hun beste spelers naar hun concurrent gaan, droom maar verder
ow dus omdat er een paar spanjaarden komen wil nu elke spanjaard komen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
nee.. dat Spanjaarden niet willen komen is wel gebleken![]()
quote:Ten Cate: "Ik stel Sneijder woensdag gewoon op"
10 augustus 2007
Real Madrid zal moeten opschieten, als het Wesley Sneijder over wil nemen van Ajax. Als de middenvelder woensdag voor de Amsterdamse club in actie komt tegen Slavia Praag, mag hij na een eventuele transfers immers niet meer voor Real Madrid uitkomen in de Champions League. En Ajax-coach Henk ten Cate gaat Sneijder, als hij er nog is, woensdag absoluut opstellen, zo meldt hij.
"Real Madrid zal haast moeten maken", zegt de coach van de Amsterdamse club. "Want wij stellen Wesley anders woensdag gewoon op tegen Slavia Praag."
Ten Cate houdt er overigens wel rekening mee dat Sneijder voor woensdag vertrokken is. Dat is heel jammer, maar geen drama, vindt de coach. "We moeten ook niet dramatisch over een vertrek van Sneijder doen. Je mag ook trots zijn dat je zo'n hoog bedrag krijgt voor iemand uit de eigen jeugdopleiding. Laten we er nu vooral voor zorgen dat we niet zwakker worden. We hebben een schaduwelftal met vervangers. Ajax blijft daarom absoluut kanshebber voor de titel", zegt hij.
Ten Cate nam deze zomer al afscheid van Ryan Babel, Tom de Mul en Kenneth Perez. De bekerwinnaar ontving ruim 24 miljoen euro voor het drietal. Ajax investeerde tot dusver "slechts" voor 10 miljoen euro aan nieuwe spelers. Luis Suarez kostte het meeste geld. Hij kwam voor 8 miljoen euro over van FC Groningen
Ehh.... Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Diego van Werder Bremen kunnen we die niet krijgen voor 15 miljoen?
iig niet bij voorbaat nee zeggen. al weet ik verder niets van Guti persoonlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
ow dus omdat er een paar spanjaarden komen wil nu elke spanjaard komen?![]()
Haha, wat zijn dat nu ineens voor bedragen. Dat Real 25 biedt wil niet zeggen dat wij meteen al ons geld in containers komen afleveren voor die spelers.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
12,5 vind ik wat teveel voor hem. Liever 17,5 voor Aissati dan 12,5 voor De Guzman.
Die zal wat hogere eisen hebben dan een Gabriquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:57 schreef BigFire het volgende:
[..]
iig niet bij voorbaat nee zeggen. al weet ik verder niets van Guti persoonlijk.
Voor minder krijgen we ze echt niet hoor, realistisch gezien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, wat zijn dat nu ineens voor bedragen. Dat Real 25 biedt wil niet zeggen dat wij meteen al ons geld in containers komen afleveren voor die spelers.
Henk Ten Cate blufquote:
Engelaar wordt heus niet gehaald voor op '10' hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, wat zijn dat nu ineens voor bedragen. Dat Real 25 biedt wil niet zeggen dat wij meteen al ons geld in containers komen afleveren voor die spelers.
Nee, ik baal hier behoorlijk van. Zeker als we met zo'n klootviool als Engelaar de competitie inmoeten, dat zou een gigantische nachtmerrie zijn.
Hoezo bluf? Tuurlijk stelt Ten Cate Sneijder op. Wij willen de champions league halen toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Henk Ten Cate bluf
Die wil de transfer gewoon in een stroomversnelling brengen....
Hoevaak hebben we al gezien dat ze speler toch niet speelde... en dan 3 dagen later een transfer maakte.
Suerez zou ook de seizoensstart missen en volgens de geruchten is hij woensdag gewoon speelklaar
Zou anders knap stom zijn om hem niet op te stellen. Ik hoop dat ie opgesteld wordt en pas in de winter/volgend jaar verkocht wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Henk Ten Cate bluf
Die wil de transfer gewoon in een stroomversnelling brengen.
Hoevaak hebben we al gezien dat ze speler toch niet speelde... en dan 3 dagen later een transfer maakte.
Suerez zou ook de seizoensstart missen en volgens de geruchten is hij woensdag gewoon speelklaar
Waarom zou hij dat in hemelsnaam willen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Henk Ten Cate bluf
Die wil de transfer gewoon in een stroomversnelling brengen....
http://nl.youtube.com/watch?v=ASB2sSnZAAUquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Guti is zon mooiboy
Gewoon overhalen met een paar pakken Ajax koffie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die zal wat hogere eisen hebben dan een Gabri![]()
Het is natuurlijk wel bedoeld om de druk op Real op te voeren, maar ik twijfel er niet aan dat ie m echt opstelt als het voor woensdag niet rond is. En terecht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat in hemelsnaam willen?![]()
Dat van die transfer in stroomversnelling brengen was als grap.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat in hemelsnaam willen?![]()
Rightquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie het liefst Diego van Werder komen. Die is vast wel haalbaar voor 15 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |