Als het een kampioenschap op levert.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:01 schreef Luco het volgende:
Klote dit, echt... Daar ging nog meer creativiteit... Komend seizoen maar spelen zoals PSV afgelopen seizoen?
dan nog niet. Anti-voetbalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het een kampioenschap op levert.
Dat lijkt gemakkelijker dan het is hoor...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:01 schreef Luco het volgende:
Klote dit, echt... Daar ging nog meer creativiteit... Komend seizoen maar spelen zoals PSV afgelopen seizoen?
Het ga je goed wesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
Kwalitatief Uiterst Trieste tt. Hij is weg
Liever kampioen op zijn PSV's dan met mooi voetbal 2e wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef toma het volgende:
[..]
dan nog niet. Anti-voetbal
liever strijdend ten onder dan op zn Italiaans/PSV's
Dan heb je wel een kutseizoen is toch geen hol aan om naar te kijken. Ik word liever 2e net als vorig jaar met aantrekkelijk voetbal ( bi jvlagen)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever kampioen op zijn PSV's dan met mooi voetbal 2e worden![]()
dat is jou mening. Waar ik het dus totaal niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever kampioen op zijn PSV's dan met mooi voetbal 2e worden![]()
quote:Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!
Alom gevreesd in heel den lande,
Glorie onzer Amstelstad...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat?
Ajax hup, geen krachten sparen,
Van ons voetbal-legioen.
Een roep, die geldt, dat is je ware:
Rood en Wit wordt kampioen!
Ajax hup, rood-witte schare,
Dapp're strijders, fier en koen.
Geen club die ons kan evvenaren,
Rood en Wit wordt kampioen!
Dat verlang ik ook niet van jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef toma het volgende:
[..]
dat is jou mening. Waar ik het dus totaal niet mee eens ben.
Alsof AZ Ryan Bonk Donk aan Ajax verkoopt? Ze doen al moeilijk met Koevermans naar Feyenoord...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:05 schreef Chivu het volgende:
Dan heb je straks 54 miljoen binnen aan transfers, en 10 miljoen uitgegeven. Laten we zeggen dat de helft van de rest over zal blijven en de andere helft gebruikt zal worden om gaten te dichten, wat neerkomt op 22 miljoen nog te besteden. Daar moet je toch wel 2-3 spelers voor kunnen kopen die kwalitatief iets toevoegen? Een opvolger voor Stam (Donk), misschien een degelijke verdedigend ingestelde linksback (?) en een aanvallende middenvelder / 10.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef toma het volgende:
[..]
dan nog niet. Anti-voetbal
liever strijdend ten onder dan op zn Italiaans/PSV's
DONK.. lol!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:05 schreef Chivu het volgende:
Dan heb je straks 54 miljoen binnen aan transfers, en 10 miljoen uitgegeven. Laten we zeggen dat de helft van de rest over zal blijven en de andere helft gebruikt zal worden om gaten te dichten, wat neerkomt op 22 miljoen nog te besteden. Daar moet je toch wel 2-3 spelers voor kunnen kopen die kwalitatief iets toevoegen? Een opvolger voor Stam (Donk), misschien een degelijke verdedigend ingestelde linksback (?) en een aanvallende middenvelder / 10.
Die mag er best bij voor een miljoentje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:
We zullen wel met El Hamdaoui op de proppen komen.
Goede voetballer, taktisch denk ik alleen niet sterk genoeg om op 10 te spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:
We zullen wel met El Hamdaoui op de proppen komen.
quote:Ten Cate over de situatie indien de speler vertrekt: "Als Wesley vertrekt, is dat natuurlijk doodzonde. Maar laten we niet al te dramatisch doen. Als de één gaat, dan staat de volgende speler alweer op. Zo gaat dat in het voetbal. We moeten er gewoon voor zorgen dat we er niet zwakker op worden."
wel onze beste speler. Sneijder heeft genoeg wedstrijden voor ons gewonnen afgelopen seizoen. Zonder hem zouden we 2 of 3 plaatsen lager zijn geeindigd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:08 schreef Fides het volgende:
Jongens, tis Sneijder maar. Onder 5 jaar Sneijder zijn we in 5 jaar 1x kampioen geworden. Ik vond het verlies van van der Vaart, Zlatan en Chivu schokkender dan van Sneijder. Het is niet dat onze nieuwe verlossers ons verlaat.
Als Ajax 10 miljoen biedt dan kan AZ moeilijk anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:08 schreef Luco het volgende:
Alsof AZ Ryan Bonk Donk aan Ajax verkoopt? Ze doen al moeilijk met Koevermans naar Feyenoord...
erbij inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Die mag er best bij voor een miljoentje.
Dat maakt met het playoffs systeem toch niets uit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
wel onze beste speler. Sneijder heeft genoeg wedstrijden voor ons gewonnen afgelopen seizoen. Zonder hem zouden we 2 of 3 plaatsen lager zijn geeindigd.
SBS6quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef Devrim_ het volgende:
Welke zender zend morgen de wedstrijd uit? (waar is eigenlijk dat topic met alle wedstrijden + kanalen van de komende dag?)
Ja, maar, Wij zijn Ajax!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat lijkt gemakkelijker dan het is hoor...
canvasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef Devrim_ het volgende:
Welke zender zend morgen de wedstrijd uit? (waar is eigenlijk dat topic met alle wedstrijden + kanalen van de komende dag?)
als je kampioen wilt worden wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat maakt met het playoffs systeem toch niets uit.
Nee, maar je zegt dat we zonder wesley 2 of 3 plaatsen lager waren geeindigd.quote:
Modric heeft Bayern Munchen geweigerd, omdat hij nog bij Dinamo wil blijven en het alleen voor Arsenal wil inruilen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:13 schreef Chivu het volgende:
Trouwens, iedereen zegt dat die Modric zo onhaalbaar is en zo'n groot talent. Waarom haalt Real hem dan niet? Gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.
De Johan Cruijff Schaal '07: Op zaterdag met nieuwe sterren!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hmm..dacht ik al maar ik kon niks vinden op de site.
Niemand kent die hele gozer. Al die zogenaamde kenners spelen gewoon FM.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:13 schreef Chivu het volgende:
Trouwens, iedereen zegt dat die Modric zo onhaalbaar is en zo'n groot talent. Waarom haalt Real hem dan niet? Gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.
Ik heb aardig wat wedstrijden van hem gezien hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niemand kent die hele gozer. Al die zogenaamde kenners spelen gewoon FM.
Toch knap dat 'ie al 16 interlands heeft. Nee, ik ken 'm ook niet, maar hij moet toch wel wat kunnen als 'ie 16 keer in 't nationale team heeft gestaan voor z'n 22e.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niemand kent die hele gozer. Al die zogenaamde kenners spelen gewoon FM.
Zo kan je dat niet zeggen. Als hij wat vaker de combinatie had gezocht ipv geschoten had we misschien ook wel meer wedstrijden gewonnen. De 10 van Ajax hoort ook gewoon de beste speler te zijn. Maar bij mij komt Sneijder niet in het rijtje fantastische nummer 10's met Bergkamp, Litmanen etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
wel onze beste speler. Sneijder heeft genoeg wedstrijden voor ons gewonnen afgelopen seizoen. Zonder hem zouden we 2 of 3 plaatsen lager zijn geeindigd.
En hij heeft op het Wk in Duitsland meegespeeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Toch knap dat 'ie al 16 interlands heeft. Nee, ik ken 'm ook niet, maar hij moet toch wel wat kunnen als 'ie 16 keer in 't nationale team heeft gestaan voor z'n 22e.
15 miljoen en wereldtopper in een zinquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja Van Geel mag voor 15 miljoen een wereldtopper op gaan halen als Sneijder vertrekt.
Hopen dat we morgen nog 11 spelers over hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:11 schreef Chivu het volgende:
Ik was gewoon helemaal vergeten dat die fruitschaal morgen al is...
Sneijder mocht sowieso niet meedoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hopen dat we morgen nog 11 spelers over hebben.
Met de cash die ze nu gaan vangen verwacht ik toch wel een topper ja. Niet weer een zogenaamd talent in wordingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja Van Geel mag voor 15 miljoen een wereldtopper op gaan halen als Sneijder vertrekt.
Als hij voor 24 miljoen gaat is het een lachertje. Geen cent minder dan 30 miljoen, en anders kunnen ze opbokken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hopen dat we morgen nog 11 spelers over hebben.
Maar hij is nog niet weg toch? Van Geel sleept onze extra miljoentjes nog even door het vuur.
Vergeet niet dat elke club straks weet dat Ajax de jackpot ontvangen heeft he. Als Ajax aan de deur klopt voor een middenvelder zal de prijs sowieso hoger liggen dan de waarde van die speler.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Juist, als je ook 34 over hebt voor Robben...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:22 schreef Chivu het volgende:
[..]
Als hij voor 24 miljoen gaat is het een lachertje. Geen cent minder dan 30 miljoen, en anders kunnen ze opbokken.
Duurt nog 20 dagen hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vergeet niet dat elke club straks weet dat Ajax de jackpot ontvangen heeft he. Als Ajax aan de deur klopt voor een middenvelder zal de prijs sowieso hoger liggen dan de waarde van die speler.
Komt ook nog eens bij dat de transfermarkt bijna sluit, ook dat zal de prijs niet drukken, integendeel.
Ja, zo lang is dat niet meer hoor.quote:
Zou leuk zijn. Ook voor 't moreel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:24 schreef Pritt het volgende:
Een goede tien moet toch niet zo lastig te vinden zijn, tegenwoordig wil iedereen op 10 voetballen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Aissati.
Robben is ook een betere voetballer dan Sneijder moet ik als Ajacied zeggen. Het is wel een huilerig kutkind, maar heeft zich wel op belangrijke momenten laten zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Juist, als je ook 34 over hebt voor Robben...
mwah is die jong niet te blessure gevoelig? en sowieso laat PSV niet 1 van hun beste spelers naar hun concurrent gaan, droom maar verderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:24 schreef Pritt het volgende:
Een goede tien moet toch niet zo lastig te vinden zijn, tegenwoordig wil iedereen op 10 voetballen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Aissati.
Welke momenten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:26 schreef Fides het volgende:
[..]
Robben is ook een betere voetballer dan Sneijder moet ik als Ajacied zeggen. Het is wel een huilerig kutkind, maar heeft zich wel op belangrijke momenten laten zien.
Nee, dat doet alleen Ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
mwah is die jong niet te blessure gevoelig? en sowieso laat PSV niet 1 van hun beste spelers naar hun concurrent gaan, droom maar verder
Robben is een betere voetballer, maar Sneijder heeft weer zijn eigen kwaliteiten. En is bovendien minder blessuregevoelig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:26 schreef Fides het volgende:
[..]
Robben is ook een betere voetballer dan Sneijder moet ik als Ajacied zeggen. Het is wel een huilerig kutkind, maar heeft zich wel op belangrijke momenten laten zien.
Was een saaie wedstrijd hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:28 schreef jna het volgende:
Dalijk Ajax A1 tegen Milan
Misschien zit daar nog een vervanger bij![]()
Daley Blindquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:28 schreef jna het volgende:
Dalijk Ajax A1 tegen Milan
Misschien zit daar nog een vervanger bij![]()
Nederland-Tsjechie tijdens het EK04. Beslissende strafschop tegen Zweden. Meerdere goede wedstrijden in de Champions League etc. Robben is gewoon meer waard dan Sneijder, ook vanwege de schaarste aan goede vleugelspelers.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Welke momenten?
Afgezien van een goaltje tegen de Serven.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Motta gaat naar AZ
Namen wil ik horen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Geel gaat een hele goede halen zegt mijn gevoel. Hopelijk presenteren we hem nog dit weekend.
quote:De geruchten rond de transfer van Wesley Sneijder van Ajax naar Real Madrid circuleren flink. De Ajacieden vragen 30 miljoen voor de middenvelder, Real biedt 24 miljoen.
Ajax zou bijvoorbeeld eventueel wel bereid zijn om een financiele vergoeding plus een middenvelder van Real te krijgen voor Sneijder. Zo zou Guti naar Ajax mogen verkassen, de speler is overbodig geworden bij de Spaanse landskampioenen.
12,5 vind ik wat teveel voor hem. Liever 17,5 voor Aissati dan 12,5 voor De Guzman.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:45 schreef Longmen het volgende:
Kunnen we Jonathan de Guzman niet halen bij Fey voor 12,5 ofzo.
wel een goeie speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |