Nederland-Tsjechie tijdens het EK04. Beslissende strafschop tegen Zweden. Meerdere goede wedstrijden in de Champions League etc. Robben is gewoon meer waard dan Sneijder, ook vanwege de schaarste aan goede vleugelspelers.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Welke momenten?
Afgezien van een goaltje tegen de Serven.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Motta gaat naar AZ
Namen wil ik horen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Geel gaat een hele goede halen zegt mijn gevoel. Hopelijk presenteren we hem nog dit weekend.
quote:De geruchten rond de transfer van Wesley Sneijder van Ajax naar Real Madrid circuleren flink. De Ajacieden vragen 30 miljoen voor de middenvelder, Real biedt 24 miljoen.
Ajax zou bijvoorbeeld eventueel wel bereid zijn om een financiele vergoeding plus een middenvelder van Real te krijgen voor Sneijder. Zo zou Guti naar Ajax mogen verkassen, de speler is overbodig geworden bij de Spaanse landskampioenen.
12,5 vind ik wat teveel voor hem. Liever 17,5 voor Aissati dan 12,5 voor De Guzman.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:45 schreef Longmen het volgende:
Kunnen we Jonathan de Guzman niet halen bij Fey voor 12,5 ofzo.
wel een goeie speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |