15 miljoen en wereldtopper in een zinquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja Van Geel mag voor 15 miljoen een wereldtopper op gaan halen als Sneijder vertrekt.
Hopen dat we morgen nog 11 spelers over hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:11 schreef Chivu het volgende:
Ik was gewoon helemaal vergeten dat die fruitschaal morgen al is...
Sneijder mocht sowieso niet meedoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hopen dat we morgen nog 11 spelers over hebben.
Met de cash die ze nu gaan vangen verwacht ik toch wel een topper ja. Niet weer een zogenaamd talent in wordingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja Van Geel mag voor 15 miljoen een wereldtopper op gaan halen als Sneijder vertrekt.
Als hij voor 24 miljoen gaat is het een lachertje. Geen cent minder dan 30 miljoen, en anders kunnen ze opbokken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hopen dat we morgen nog 11 spelers over hebben.
Maar hij is nog niet weg toch? Van Geel sleept onze extra miljoentjes nog even door het vuur.
Vergeet niet dat elke club straks weet dat Ajax de jackpot ontvangen heeft he. Als Ajax aan de deur klopt voor een middenvelder zal de prijs sowieso hoger liggen dan de waarde van die speler.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Juist, als je ook 34 over hebt voor Robben...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:22 schreef Chivu het volgende:
[..]
Als hij voor 24 miljoen gaat is het een lachertje. Geen cent minder dan 30 miljoen, en anders kunnen ze opbokken.
Duurt nog 20 dagen hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vergeet niet dat elke club straks weet dat Ajax de jackpot ontvangen heeft he. Als Ajax aan de deur klopt voor een middenvelder zal de prijs sowieso hoger liggen dan de waarde van die speler.
Komt ook nog eens bij dat de transfermarkt bijna sluit, ook dat zal de prijs niet drukken, integendeel.
Ja, zo lang is dat niet meer hoor.quote:
Zou leuk zijn. Ook voor 't moreel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:24 schreef Pritt het volgende:
Een goede tien moet toch niet zo lastig te vinden zijn, tegenwoordig wil iedereen op 10 voetballen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Aissati.
Robben is ook een betere voetballer dan Sneijder moet ik als Ajacied zeggen. Het is wel een huilerig kutkind, maar heeft zich wel op belangrijke momenten laten zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Juist, als je ook 34 over hebt voor Robben...
mwah is die jong niet te blessure gevoelig? en sowieso laat PSV niet 1 van hun beste spelers naar hun concurrent gaan, droom maar verderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:24 schreef Pritt het volgende:
Een goede tien moet toch niet zo lastig te vinden zijn, tegenwoordig wil iedereen op 10 voetballen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Aissati.
Welke momenten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:26 schreef Fides het volgende:
[..]
Robben is ook een betere voetballer dan Sneijder moet ik als Ajacied zeggen. Het is wel een huilerig kutkind, maar heeft zich wel op belangrijke momenten laten zien.
Nee, dat doet alleen Ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
mwah is die jong niet te blessure gevoelig? en sowieso laat PSV niet 1 van hun beste spelers naar hun concurrent gaan, droom maar verder
Robben is een betere voetballer, maar Sneijder heeft weer zijn eigen kwaliteiten. En is bovendien minder blessuregevoelig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:26 schreef Fides het volgende:
[..]
Robben is ook een betere voetballer dan Sneijder moet ik als Ajacied zeggen. Het is wel een huilerig kutkind, maar heeft zich wel op belangrijke momenten laten zien.
Was een saaie wedstrijd hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:28 schreef jna het volgende:
Dalijk Ajax A1 tegen Milan
Misschien zit daar nog een vervanger bij![]()
Daley Blindquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:28 schreef jna het volgende:
Dalijk Ajax A1 tegen Milan
Misschien zit daar nog een vervanger bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |