Die mag er best bij voor een miljoentje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:
We zullen wel met El Hamdaoui op de proppen komen.
Goede voetballer, taktisch denk ik alleen niet sterk genoeg om op 10 te spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:
We zullen wel met El Hamdaoui op de proppen komen.
quote:Ten Cate over de situatie indien de speler vertrekt: "Als Wesley vertrekt, is dat natuurlijk doodzonde. Maar laten we niet al te dramatisch doen. Als de één gaat, dan staat de volgende speler alweer op. Zo gaat dat in het voetbal. We moeten er gewoon voor zorgen dat we er niet zwakker op worden."
wel onze beste speler. Sneijder heeft genoeg wedstrijden voor ons gewonnen afgelopen seizoen. Zonder hem zouden we 2 of 3 plaatsen lager zijn geeindigd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:08 schreef Fides het volgende:
Jongens, tis Sneijder maar. Onder 5 jaar Sneijder zijn we in 5 jaar 1x kampioen geworden. Ik vond het verlies van van der Vaart, Zlatan en Chivu schokkender dan van Sneijder. Het is niet dat onze nieuwe verlossers ons verlaat.
Als Ajax 10 miljoen biedt dan kan AZ moeilijk anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:08 schreef Luco het volgende:
Alsof AZ Ryan Bonk Donk aan Ajax verkoopt? Ze doen al moeilijk met Koevermans naar Feyenoord...
erbij inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Die mag er best bij voor een miljoentje.
Dat maakt met het playoffs systeem toch niets uit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
wel onze beste speler. Sneijder heeft genoeg wedstrijden voor ons gewonnen afgelopen seizoen. Zonder hem zouden we 2 of 3 plaatsen lager zijn geeindigd.
SBS6quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef Devrim_ het volgende:
Welke zender zend morgen de wedstrijd uit? (waar is eigenlijk dat topic met alle wedstrijden + kanalen van de komende dag?)
Ja, maar, Wij zijn Ajax!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat lijkt gemakkelijker dan het is hoor...
canvasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef Devrim_ het volgende:
Welke zender zend morgen de wedstrijd uit? (waar is eigenlijk dat topic met alle wedstrijden + kanalen van de komende dag?)
als je kampioen wilt worden wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat maakt met het playoffs systeem toch niets uit.
Nee, maar je zegt dat we zonder wesley 2 of 3 plaatsen lager waren geeindigd.quote:
Modric heeft Bayern Munchen geweigerd, omdat hij nog bij Dinamo wil blijven en het alleen voor Arsenal wil inruilen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:13 schreef Chivu het volgende:
Trouwens, iedereen zegt dat die Modric zo onhaalbaar is en zo'n groot talent. Waarom haalt Real hem dan niet? Gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.
De Johan Cruijff Schaal '07: Op zaterdag met nieuwe sterren!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hmm..dacht ik al maar ik kon niks vinden op de site.
Niemand kent die hele gozer. Al die zogenaamde kenners spelen gewoon FM.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:13 schreef Chivu het volgende:
Trouwens, iedereen zegt dat die Modric zo onhaalbaar is en zo'n groot talent. Waarom haalt Real hem dan niet? Gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.
Ik heb aardig wat wedstrijden van hem gezien hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niemand kent die hele gozer. Al die zogenaamde kenners spelen gewoon FM.
Toch knap dat 'ie al 16 interlands heeft. Nee, ik ken 'm ook niet, maar hij moet toch wel wat kunnen als 'ie 16 keer in 't nationale team heeft gestaan voor z'n 22e.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niemand kent die hele gozer. Al die zogenaamde kenners spelen gewoon FM.
Zo kan je dat niet zeggen. Als hij wat vaker de combinatie had gezocht ipv geschoten had we misschien ook wel meer wedstrijden gewonnen. De 10 van Ajax hoort ook gewoon de beste speler te zijn. Maar bij mij komt Sneijder niet in het rijtje fantastische nummer 10's met Bergkamp, Litmanen etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
wel onze beste speler. Sneijder heeft genoeg wedstrijden voor ons gewonnen afgelopen seizoen. Zonder hem zouden we 2 of 3 plaatsen lager zijn geeindigd.
En hij heeft op het Wk in Duitsland meegespeeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Toch knap dat 'ie al 16 interlands heeft. Nee, ik ken 'm ook niet, maar hij moet toch wel wat kunnen als 'ie 16 keer in 't nationale team heeft gestaan voor z'n 22e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |