Pessimisme = realismequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:48 schreef notunreal het volgende:
Waarom allemaal zo pessimistisch?
Amen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:40 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het doodzonde voor Ajax, maar gun Wesley een mooie transfer, ook al zijn de bedragen natuurlijk absurd.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zei 4 uur bieren, dit wist ik al allemaal
Maar officieel is Sneijder nog steeds Ajacied dus
Die kwam alleen voor een portie ''Joodse'' Gyros.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe is het afgelopen met dat vage gerucht over Samaras?
voetbalzonequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die kwam alleen voor een portie ''Joodse'' Gyros.
Ik heb liever Stekelenburg op 10.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef soccerbrain het volgende:
Boussoufa is niet goed genoeg....gewoon Suarez op tien...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef soccerbrain het volgende:
Boussoufa is een betere voetballer dan Suarez, hij is weliswaar ook 3 jaar ouder, maar nu nog wel een stuk beter. Boussoufa is al speler van het jaar geworden in Belgie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef soccerbrain het volgende:
En Sonck ooit topscorerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef Fides het volgende:
[..]
Boussoufa is een betere voetballer dan Suarez, hij is weliswaar ook 3 jaar ouder, maar nu nog wel een stuk beter. Boussoufa is al speler van het jaar geworden in Belgie.
Ja in België.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef Fides het volgende:
[..]
Boussoufa is een betere voetballer dan Suarez, hij is weliswaar ook 3 jaar ouder, maar nu nog wel een stuk beter. Boussoufa is al speler van het jaar geworden in Belgie.
Ja Maduro op 10...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef peaceman het volgende:
misschien zien we wel een herboren Maduro opstaan
Het is in elk geval een middenvelder... dit itt Suarez!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |