Tussen de hangouderen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:43 schreef amvrosios het volgende:
ga lekker in het bejaarde huis zitten noob
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:41 schreef Computerleek het volgende:
Ze veroorzaken uitsluitend overlast en zijn volledig ontspoord. Ze zijn gedragsgestoord, agressief en impulsief. Kortom, hangjongeren waar niemand meer wat mee kan. In de hanggroep zijn ze stoer, daarbuiten zijn het schuchtere, onzekere stumpers die niets kunnen en zichzelf niet kunnen redden en zich onder een pet proberen te verbergen. Wat moeten we met deze jeugd? Hoe krijg je ze van de straat af?
Hij? hij? Je bent zelf een hijquote:
Geaccepteerd, meneer!quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik hing heb heel wat jaren 'gehagen'.
Brazoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik hing heb heel wat jaren 'gehagen'. Om dat ik bij m'n ouders thuis niet mocht blowen, en de rest van m;n vrienden ook niet, gingen we naar het park om te voetballen en jointjes te roken. Als je klaar met school was / afgewerkt, dan ging je automatisch naar het park, omdat daar iedereen was.
Mensen die zeuren op hangjongeren zijn een stelletje jankbakken, wij hebben vroeger _nooit_ iemand overlast bezorgd, terwijl we toch met een groep van 20/30 waren.
ja vroeger toen alles nog goed wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik hing heb heel wat jaren 'gehagen'. Om dat ik bij m'n ouders thuis niet mocht blowen, en de rest van m;n vrienden ook niet, gingen we naar het park om te voetballen en jointjes te roken. Als je klaar met school was / afgewerkt, dan ging je automatisch naar het park, omdat daar iedereen was.
Mensen die zeuren op hangjongeren zijn een stelletje jankbakken, wij hebben vroeger _nooit_ iemand overlast bezorgd, terwijl we toch met een groep van 20/30 waren.
Als groepen van 20 of 30 jongeren rondhangen dan IS dat gewoon overlast. Ze zullen maar voor je deur hangen. Was het blowen eigenlijk de reden om buiten te gaan hangen? En waarom stop je er op een gegeven moment mee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Dus je pendelde van je afwerkplek naar je hangplek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Als je klaar met school was / afgewerkt, dan ging je automatisch naar het park, omdat daar iedereen was.
LOL.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:08 schreef Lod het volgende:
Dus je pendelde van je afwerkplek naar je hangplek?
Net als aanrijden en aanlopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL.
Ik denk dat hij uit Brabant komt. Afgewerkt zijn betekent hier net even iets anders.
Waarom is dat per definitie overlast? Het was een redelijk groot park, met laten we zeggen een voebalveld aan gras. Als je daar met 20 of meer man staat ben je niemand tot last. Het enige waarvoor de politie soms langs kwam was voor de troep die achtergelaten werd, waardoor we op gegeven moment gewoon een vuilniszak meenamen om daar blikjes/karton en dergelijke in te doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:07 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Als groepen van 20 of 30 jongeren rondhangen dan IS dat gewoon overlast. Ze zullen maar voor je deur hangen. Was het blowen eigenlijk de reden om buiten te gaan hangen? En waarom stop je er op een gegeven moment mee?
Wel top dat je er zo eerlijk over bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |