Dat zou op zich een goed plan kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat ik eens beginnen met onder de douche te springen
Ik heb me om half 8 nog een keer omgedraaid, was echt nog te moe om op te staan toenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:07 schreef Pheno het volgende:
Heb wat liggen lezen in bed. Ben altijd verdomd vroeg wakker
foto'squote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, was heel gezellig, leuke foto's ook
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
Ja, een beetje mijn oranje poten posten
Iddquote:
Er zijn ook hele mooie die je plat tegen de muur kan hangen, is dat niet leuker?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb "mijn" klok gevonden.![]()
Altijd al een soort stationsklok willen hebben, nu heb ik me toch twee mooie gevonden.
[afbeelding] of deze
[afbeelding]
Jahwel, maar bed ligt lekkerder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
Verwarming geen optie?
Die wil ik juist niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn ook hele mooie die je plat tegen de muur kan hangen, is dat niet leuker?
Dan zijn deze wel leuk jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die wil ik juist niet.![]()
Standaard.
Ja, gehak. Het is gewoon niet mijn plekje. Ik kom er dan ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:31 schreef leonieke het volgende:
Wat een gehak op OUDIk hoop dat jullie niet zo denken over alle OUD-posters
Maar goeiemorgen
Fucking holbewonersquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:03 schreef JDude het volgende:
Oh, Fles!
We hadden gisteren echt gelijk over die perrontoegang-controleurs.
In Breda stonden ze weer hoor! Net toen we er langs liepen, de een tegen de ander:
"Maar in Gilze-Rijen is toch helemaal geen station?"
Wel MSN baar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |