Wat een kinderachtig gekleuter zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
zo is er ook een kinderfototopic. Soms voelt een moeder zich benadeeld, omdat op de foto's van haar kindje niet onmiddellijk wordt gereageerd. "Waarom zegt niemand dat dit een lieve foto of een mooi kindje is, op de foto van mama X werd veel meer gereageerd"
Wij wilden een nieuwe SC van de hekkesluiterquote:
Namen? Wie het kliekje van OUD zijn?quote:
Ja pcies, kregen we ook nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij wilden een nieuwe SC van de hekkesluiter.
Een spuuglelijk kind is toch gewoon 'wat een leuke foto 'quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan doe ik het maar even
[..]
Wat een kinderachtig gekleuter zeg![]()
EN als iemand gewoon een spuuglelijk kind heeft, en je kiest er maar voor om "dan maar helemaal niet" te reageren, dan heb je het ook gedaan natuurlijk
Beetje jammer iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja pcies, kregen we ook nietLakse kutfransozen altijd
Goed zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:34 schreef petitlapin2 het volgende:
ok, hekkesluiter maakt nieuw topic aan, ik zal het onthouden!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Namen? Wie het kliekje van OUD zijn?
Hoe moet ik dat nou weten?
Hoiquote:
Hee, ook de weg weer gevondenquote:
Sinds nu. Sue me.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:39 schreef Bengeltje het volgende:een TT. sinds wanneer mag dat weer?
WEER een andere avaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:40 schreef es70 het volgende:
Ik zou eigenlijk nuttige dingen moeten doen. Ik heb er alleen geen zin in
.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
HOI YNSKE!!!!![]()
![]()
HEE JONGES MOET JE KIJKEN WIE ER OOK IS
Ja, maar ik vind 't niksquote:
Mwoa, weinig weet je nog, ik werd zwaar onderbetaald en zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, wat kan ik aan je verdienen?
Het is niet heel lastig. Hint 1: alles wat boven de rivieren woont. Oh fuck, dat doe ik tegenwoordig ook. Uhm, toevoeging, in een straal van 50 km.quote:
dat gevoel heb ik al de hele dagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:40 schreef es70 het volgende:
Ik zou eigenlijk nuttige dingen moeten doen. Ik heb er alleen geen zin in
.
En mijn kittige kitten vind je ook al niks, jij bent niet snel tevreden he... Zo danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. DOe die trol maar weer
boven de rivieren ?? Ik ken Nederland aardrijkskundig niet zo goed...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef Pheno het volgende:
Het is niet heel lastig. Hint 1: alles wat boven de rivieren woont. Oh fuck, dat doe ik tegenwoordig ook. Uhm, toevoeging, in een straal van 50 km.
Oh, ik ben zelf ook een half jaar niet eens op fok geweest, dus alles meegekregen heb ik ook niet. Het valt wel op dat ik daarmee begonnen bent rond oktober. De maand dat Ynske maar ook weg is gegaan. Ondertussen heb ik wel door wat er speelt, maar dat ga ik niet zeggen. Om privacy redenen van Ynske en andere gegadigden. Ik hoop op je begrip.
En anders maar geen begrip, ik zal er niet nog slechter van slapen
1 kittige kitten in mijn leven is wel genoeg jahquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:55 schreef es70 het volgende:
[..]
En mijn kittige kitten vind je ook al niks, jij bent niet snel tevreden he... Zo dan.
Heb je wel wat gekregen voor die benauwdheidquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb het door. Als ik trap loop krijg ik het benauwd
Nou word ik toch wel nieuwesgierig hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef Pheno het volgende:
[kwek] Ik hoop op je begrip.
Dat is een kwestie van google mapsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
boven de rivieren ?? Ik ken Nederland aardrijkskundig niet zo goed...![]()
en al respecteer ik de privacy, curieus ben ik wel![]()
![]()
Pak de liftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb het door. Als ik trap loop krijg ik het benauwd
Of blijf op de begane grondquote:
Ja, een verwijzing naar de cardioloogquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je wel wat gekregen voor die benauwdheid.
Mijn treintje ook niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
Ik zie toch bijna geen avatars. We hebben hier een webfilter die al die photoemmers en kleine plaatjes servers filteren. Oftewel, ik zie niets
En je zou 3x dood kunnen zijn voordat je daar terecht kunt zekerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, een verwijzing naar de cardioloog
Nou ja, zoveel mis je daar nou ook weer niet aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
Ik zie toch bijna geen avatars. We hebben hier een webfilter die al die photoemmers en kleine plaatjes servers filteren. Oftewel, ik zie niets
Hangt er een beetje vanaf, lijkt me niet dat we tot diep in de nacht gaan kroegtijgeren of zo. Kuuk is net herstellende, Marc is gammel....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:07 schreef Ynske het volgende:
hoe laat gaan jullie t maken denken jullie?
daarom en aangezien ik tot 23 uur sta ingepland, zijn jullie naar alle waarschijnlijkheid al weg voor ik in de auto kan stappenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, dat is wel erg vlot geconcludeerd natuurlijk. Wie weet wordt het wel erg gezellig en zo, maar de meestel moeten nog wel naar huis ook
Mwoa, het is wel beter gewordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:13 schreef es70 het volgende:
@Fles: Zit je bril eigenlijk nog okay, of kon deze opticien er ook weer niks van.
Morgen is zeker een feesdag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:25 schreef Ynske het volgende:
Morgens is het een feestdag!
11.08 - Hemelvaart: Laylat-ul-Mi'raj
Gatver.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:31 schreef Ynske het volgende:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=R7sphQ1drxw
Behoorlijk genantquote:
quote:
niet hier op t werk iigquote:
Nou ja, er moet toch af en toe wat eten in die kinderen gegooid worden en dat soort nuttigheden enzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:27 schreef Ynske het volgende:
Gezelligheid ten top
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, er moet toch af en toe wat eten in die kinderen gegooid worden en dat soort nuttigheden enzo.
Pannen zijn inmiddels leeg, ik heb alleen nog gehaktballen. Broodje bal dan maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]wil je ook wat voro mij maken?
echt stom als ik op t werk t eten al ruik, krimt mijn maag
en als ik t eet krijg ik van die stomme steken in mijn maag
Ben je toch flink nuttig bezig geweest vandaag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, er moet toch af en toe wat eten in die kinderen gegooid worden en dat soort nuttigheden enzo.
hier een feest bouwenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook niet.![]()
Wat gaan we daaraan doen?
Gewerkt, boodschappen gedaan, gekookt, wasjes gedraaid... Al met al best nuttig bezig geweest vandaag iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je toch flink nuttig bezig geweest vandaag.
Ik weet niet hoe, verzin eens hoe.quote:
Als ik zou weten wat het is, kon ik je misschien helpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef es70 het volgende:
Okay... Ik moet kiezen tussen Portobello Market en Camden Market en ik weet het niet. Iemand een idee
.
aaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:58 schreef es70 het volgende:
Markten dames, markten in Londen om precies te zijn...
Google is my friend, maar kan me hier ook niet helpen een besluit te nemen.
7th heaven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaaaaaaah
dan zou ik kiezen voor de Camden
wil je zeker ook nog weten waarom he, omdat dat klinkt als Matt Camden en dat een niet slecht uitziende vent is
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik niet, maar die serie ken ik wel.![]()
Leuke knul idd.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik niet, maar die serie ken ik wel.![]()
Leuke knul idd.
John Stamosquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
Es vind je hem ook wel wat ? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:19 schreef es70 het volgende:
[..]
John Stamos.
Gaat alleen qua leeftijd de verkeerde kant op: born August 19, 1963.
Ik heb ze liever wat jonger.
Ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
En toch vind ik Hugh Jackman net iets meer hebben.
Uit de jaren 74 ofzo is beter?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd.
[afbeelding]
born 12 October 1968.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |