Ik doe niet neerbuigend, ik constateer alleen abnormaal gedrag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Een fanatieke supporter idd. Niet zo neerbuigend aub. Ben jij uberhaupt Ajacied of bemoei je je gewoon overal mee, pretenderend dat je overal kennis van heb wat je uiteindelijk allemaal uit je FM verslaving haalt.
ja als we een goal tegen krijgen word je toch gek of niet danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar als er al staat, hoe hij normaal tegen hekken aan schopt
Dat geeft aan dat het voor hem normaal is
Ja maar om dan gelijk te gaan schoppenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja als we een goal tegen krijgen word je toch gek of niet dan
Moet je dan maar de gast naast je gaan schoppen ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar om dan gelijk te gaan schoppen
gewoon niet schoopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef ericajax het volgende:
[..]
Moet je dan maar de gast naast je gaan schoppen ofzo?![]()
Misschien word jij niet gek dan maar andere mensen wel![]()
Tis geen geweld tis gewoon frustratie uiten op iets wat tog niet boeitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
gewoon niet schoopen.
Geweld is een teken van zwakte
Ajax A1 trouwens met 1-0 verloren van AC Milan A1.
Geweld is met meer dan geringe kracht uitoefenen op personen of zaken/goederen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef ericajax het volgende:
[..]
Tis geen geweld tis gewoon frustratie uiten op iets wat tog niet boeit![]()
Als Ajax je leven beheerst, al je geld pomp je er in. uit en thuis maakt nie uit waar heen ga je mee, dan voel je je fucking moedeloos als ze weer zon kut doelpunt tegen krijgen of slecht presteren en dan wil je je frustraties uiten. Een heel herkenbaar gevoel denk ik voor fanatieke supporters ( zonder iemand te veroordelen want de teletekst supporter voelt zich op Fok! altijd verheven boven de mensen die wel een stadion van binnen zien, want dat is immers klootjesvolk).quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar om dan gelijk te gaan schoppen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als Ajax je leven beheerst, al je geld pomp je er in. uit en thuis maakt nie uit waar heen ga je mee, dan voel je je fucking moedeloos als ze weer zon kut doelpunt tegen krijgen of slecht presteren en dan wil je je frustraties uiten. Een heel herkenbaar gevoel denk ik voor fanatieke supporters ( zonder iemand te veroordelen want de teletekst supporter voelt zich op Fok! altijd verheven boven de mensen die wel een stadion van binnen zien, want dat is immers klootjesvolk).
Dan is het nog geen reden om geweld toe te passenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als Ajax je leven beheerst, al je geld pomp je er in. uit en thuis maakt nie uit waar heen ga je mee, dan voel je je fucking moedeloos als ze weer zon kut doelpunt tegen krijgen of slecht presteren en dan wil je je frustraties uiten. Een heel herkenbaar gevoel denk ik voor fanatieke supporters ( zonder iemand te veroordelen want de teletekst supporter voelt zich op Fok! altijd verheven boven de mensen die wel een stadion van binnen zien, want dat is immers klootjesvolk).
is geen geweld, maar frustratiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is het nog geen reden om geweld toe te passen
Ik kan dat absoluut niet begrijpen en misschien wil ik dat ook maar helemaal niet begrijpen.
Ik denk dat dat laatste absoluut waar is.... Als je er niet tussen zit snap je er vrij weinig van denk ik, van bepaalde denkbeelden enzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is het nog geen reden om geweld toe te passen
Ik kan dat absoluut niet begrijpen en misschien wil ik dat ook maar helemaal niet begrijpen.
slaat nergens opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef PLAE@ het volgende:
Waar gaat dit nu over. Apfel die stoeltjes stuk zou schopen?![]()
![]()
![]()
Geen idee wat jij gesnoven hebt hoor, maar als stadionbezoeker moet ik het even opnemen voor de teletekstsupporters dat het juist andersom isquote:(zonder iemand te veroordelen want de teletekst supporter voelt zich op Fok! altijd verheven boven de mensen die wel een stadion van binnen zien, want dat is immers klootjesvolk).
Doet ie nooit toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef PLAE@ het volgende:
Waar gaat dit nu over. Apfel die stoeltjes stuk zou schopen?![]()
![]()
![]()
Wilhelmsson, de eeuwige ajacied die steeds maar niet komtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:30 schreef PLAE@ het volgende:
Kallstrom en Wilhelmsson zijn eeuwige talenten toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |