Wat Wilders vindt boeit me geen fuck. Dat er vervolgens een paar honderdduizend mensen achteraan lopen wel... Zie dit topic als voorbeeld!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:54 schreef R0elio het volgende:
Who cares? Het is de mening van 1 persoon.
Een mening die je hier in Nederland gelukkig mag uiten en je hoeft het er niet mee eens te zijn, het is wat die man denkt, van hem.
Islam = vredequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef Birra het volgende:
Dat die rapper Wilders wil vermoorden bevestigd precies wat Wilders wil duidelijk maken.
Ah jij bent zeker ook zo'n kortzichtig figuur net zoals wilders?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Birra het volgende:
Mensen die alles accepteren van Moslims.
Ik ben een realist.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah jij bent zeker ook zo'n kortzichtig figuur net zoals wilders?
Dan ben jij (en wilders ook niet) het niet waard om mee te discussieren.
quote:
Mijn post is inderdaad precies dat waar ik over klaag ... iedereen bemoeit er zich mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat Wilders vindt boeit me geen fuck. Dat er vervolgens een paar honderdduizend mensen achteraan lopen wel... Zie dit topic als voorbeeld!
Mensen die alles accepteren van de media.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Mensen die alles accepteren van Wilders.![]()
Kortzichtig is ie zeker met zulke uitsprakenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah jij bent zeker ook zo'n kortzichtig figuur net zoals wilders?
Dan ben jij (en wilders ook niet) het niet waard om mee te discussieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |