Wat Wilders vindt boeit me geen fuck. Dat er vervolgens een paar honderdduizend mensen achteraan lopen wel... Zie dit topic als voorbeeld!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:54 schreef R0elio het volgende:
Who cares? Het is de mening van 1 persoon.
Een mening die je hier in Nederland gelukkig mag uiten en je hoeft het er niet mee eens te zijn, het is wat die man denkt, van hem.
Islam = vredequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef Birra het volgende:
Dat die rapper Wilders wil vermoorden bevestigd precies wat Wilders wil duidelijk maken.
Ah jij bent zeker ook zo'n kortzichtig figuur net zoals wilders?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Birra het volgende:
Mensen die alles accepteren van Moslims.
Ik ben een realist.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah jij bent zeker ook zo'n kortzichtig figuur net zoals wilders?
Dan ben jij (en wilders ook niet) het niet waard om mee te discussieren.
quote:
Mijn post is inderdaad precies dat waar ik over klaag ... iedereen bemoeit er zich mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat Wilders vindt boeit me geen fuck. Dat er vervolgens een paar honderdduizend mensen achteraan lopen wel... Zie dit topic als voorbeeld!
Mensen die alles accepteren van de media.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Mensen die alles accepteren van Wilders.![]()
Kortzichtig is ie zeker met zulke uitsprakenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah jij bent zeker ook zo'n kortzichtig figuur net zoals wilders?
Dan ben jij (en wilders ook niet) het niet waard om mee te discussieren.
Erg raar jah.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:30 schreef Robin2130 het volgende:
Misschien een beetje raar hoor, maar ik heb het idee dat Wilders op Pim Fortuyn wil gaan lijken
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:32 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Adolf Wilders
Nee vertel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
daar is toch geen verklaring voor nodig.
Je kon daar mee beginnen door niet in dit topic te postenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Re het volgende:
kunnen we die vent niet gewoon doodnegeren
Voor je het weet zijn het er zeker 6 miljoen minderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
ruim 1,2 miljard moslims op aarde.
en dat bedoel ik dus met Adolf Wilders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Voor je het weet zijn het er zeker 6 miljoen minderwilders
gelukkig zijn we nog steeds vrij om te reagerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:40 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Je kon daar mee beginnen door niet in dit topic te posten
Als het aan de moslims ligt, straks neit meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig zijn we nog steeds vrij om te reageren
welke moslim?... Ik zie geen overweldigende representatie in het parlement die daarvoor gaat zorgen laat staan de Nederlandse grondwet veranderen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als het aan de moslims ligt, straks neit meer![]()
dan ben je bezig met het tegenovergestelde van wat je wiltquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig zijn we nog steeds vrij om te reageren
oh wat wil ik dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dan ben je bezig met het tegenovergestelde van wat je wilt
De holocaust gaat zich herhalen maar dit keer is de oorzaak wilders ipv hitler. Miljoenen moslims gaan dood en over 50 jaar is het opeens "och nee wat was dat erg" en dan stappen we over op de volgende bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Als je gaat roepen dat je de Tora wilt verbieden dan ben je meteen een antisemiet maar als het over de Koran of Islam gaat dan is het vrijheid van meningsuiting. Fuck off
moet je aan die hoer van z'n vriendin vragen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:52 schreef Re het volgende:
is Wilders eigenlijk besneden?
niets mis met negeren dacht ik? of de mededeling om hem te negeren... anders zou men het niet door kunnen hebben dat hij ook te negeren isquote:
Wat een levende fantasiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef thedude0 het volgende:
[..]
De holocaust gaat zich herhalen maar dit keer is de oorzaak wilders ipv hitler. Miljoenen moslims gaan dood en over 50 jaar is het opeens "och nee wat was dat erg" en dan stappen we over op de volgende bevolkingsgroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |