Wat Wilders vindt boeit me geen fuck. Dat er vervolgens een paar honderdduizend mensen achteraan lopen wel... Zie dit topic als voorbeeld!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:54 schreef R0elio het volgende:
Who cares? Het is de mening van 1 persoon.
Een mening die je hier in Nederland gelukkig mag uiten en je hoeft het er niet mee eens te zijn, het is wat die man denkt, van hem.
Islam = vredequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef Birra het volgende:
Dat die rapper Wilders wil vermoorden bevestigd precies wat Wilders wil duidelijk maken.
Ah jij bent zeker ook zo'n kortzichtig figuur net zoals wilders?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Birra het volgende:
Mensen die alles accepteren van Moslims.
Ik ben een realist.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah jij bent zeker ook zo'n kortzichtig figuur net zoals wilders?
Dan ben jij (en wilders ook niet) het niet waard om mee te discussieren.
quote:
Mijn post is inderdaad precies dat waar ik over klaag ... iedereen bemoeit er zich mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat Wilders vindt boeit me geen fuck. Dat er vervolgens een paar honderdduizend mensen achteraan lopen wel... Zie dit topic als voorbeeld!
Mensen die alles accepteren van de media.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Mensen die alles accepteren van Wilders.![]()
Kortzichtig is ie zeker met zulke uitsprakenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah jij bent zeker ook zo'n kortzichtig figuur net zoals wilders?
Dan ben jij (en wilders ook niet) het niet waard om mee te discussieren.
Erg raar jah.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:30 schreef Robin2130 het volgende:
Misschien een beetje raar hoor, maar ik heb het idee dat Wilders op Pim Fortuyn wil gaan lijken
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:32 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Adolf Wilders
Nee vertel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
daar is toch geen verklaring voor nodig.
Je kon daar mee beginnen door niet in dit topic te postenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Re het volgende:
kunnen we die vent niet gewoon doodnegeren
Voor je het weet zijn het er zeker 6 miljoen minderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
ruim 1,2 miljard moslims op aarde.
en dat bedoel ik dus met Adolf Wilders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Voor je het weet zijn het er zeker 6 miljoen minderwilders
gelukkig zijn we nog steeds vrij om te reagerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:40 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Je kon daar mee beginnen door niet in dit topic te posten
Als het aan de moslims ligt, straks neit meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig zijn we nog steeds vrij om te reageren
welke moslim?... Ik zie geen overweldigende representatie in het parlement die daarvoor gaat zorgen laat staan de Nederlandse grondwet veranderen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als het aan de moslims ligt, straks neit meer![]()
dan ben je bezig met het tegenovergestelde van wat je wiltquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig zijn we nog steeds vrij om te reageren
oh wat wil ik dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dan ben je bezig met het tegenovergestelde van wat je wilt
De holocaust gaat zich herhalen maar dit keer is de oorzaak wilders ipv hitler. Miljoenen moslims gaan dood en over 50 jaar is het opeens "och nee wat was dat erg" en dan stappen we over op de volgende bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Als je gaat roepen dat je de Tora wilt verbieden dan ben je meteen een antisemiet maar als het over de Koran of Islam gaat dan is het vrijheid van meningsuiting. Fuck off
moet je aan die hoer van z'n vriendin vragen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:52 schreef Re het volgende:
is Wilders eigenlijk besneden?
niets mis met negeren dacht ik? of de mededeling om hem te negeren... anders zou men het niet door kunnen hebben dat hij ook te negeren isquote:
Wat een levende fantasiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef thedude0 het volgende:
[..]
De holocaust gaat zich herhalen maar dit keer is de oorzaak wilders ipv hitler. Miljoenen moslims gaan dood en over 50 jaar is het opeens "och nee wat was dat erg" en dan stappen we over op de volgende bevolkingsgroep.
Ja he, boehoequote:
ik gun jou ook een nekschot...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
ik zou er bepaald niet rouwig om zijn als wilers op wat voor manier dan ook sterft![]()
De Polen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef thedude0 het volgende:
[..]
De holocaust gaat zich herhalen maar dit keer is de oorzaak wilders ipv hitler. Miljoenen moslims gaan dood en over 50 jaar is het opeens "och nee wat was dat erg" en dan stappen we over op de volgende bevolkingsgroep.
Jij bent echt zo'n linkse rakker met oogkleppen op. Lang niet alle moslims zijn slecht, en Wilders schiet ook wat door maar er is ZEKER een probleem! Ga jij voor de gein eens een weekje in een "kansenwijk" wonen... kijken of je dan nog zo praat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
ik zou er bepaald niet rouwig om zijn als wilers op wat voor manier dan ook sterft![]()
Je mag die mening wel hebben, maar als politicus word je door iedereen gehoord. Wat denk je dat er zou gebeuren als Albayrak ineens zou gaan roepen dat er maar een paar honderdduizend asielzoekers naar hier moesten komen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:54 schreef R0elio het volgende:
Ik klaag over Wilders, zijn aanhangers en tegenstanders want waarom trekt iedereen zich zo aan wat 1 persoon zegt ...
Iedereen valt over hem heen, zijn 1na-laatste opmerking leverde officiele vragen van o.a. Iran op en hij jaagt telkens weer veel mensen tegen hem in het harnas.
Who cares? Het is de mening van 1 persoon.
Een mening die je hier in Nederland gelukkig mag uiten en je hoeft het er niet mee eens te zijn, het is wat die man denkt, van hem.
Wilders heeft gewoon een schijthekel aan alles wat met de islam te maken heeft, wat een trieste zak is die gozer toch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mag die mening wel hebben, maar als politicus word je door iedereen gehoord. Wat denk je dat er zou gebeuren als Albayrak ineens zou gaan roepen dat er maar een paar honderdduizend asielzoekers naar hier moesten komen?
Elke uitspraak van een politicus, hoe klein en onofficieel ook, wordt op een schaaltje gewogen. Het effect daarvan is bijvoorbeeld dat minder betrouwbare berichtgevers dan hun nieuws op minder genuanceerde wijze brengen. Voorbeeld:
Een islamiet zegt tegen Wilders: "He man jij discrimineert mij, jij hebt hekel aan mij omdat ik moslim ben"
Wilders reageert als volgt: "Ik heb helemaal niets tegen jou, of je nou islamiet bent of niet, je moet je alleen aan de geldende regels houden hier."
De dag erna kopt de krant van een journalistiek minder bedeeld dagblad: WILDERS HEEFT KRITIEK OP ISLAM
Dat kan ook wel wat minder he. Net als iedereen behandelen we iedereen normaal en iemand, die je bovendien niet eens kent, een hoer noemen past daar niet in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
moet je aan die hoer van z'n vriendin vragen.
Tuurlijk en hij heeft de plannen voor de vernietigingskampen al klaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:12 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Wilders heeft gewoon een schijthekel aan alles wat met de islam te maken heeft, wat een trieste zak is die gozer toch.
Het is overduidelijk dat onze lieve Geert gewoon alle moslims het land uit wilt schoppen. Dat zijn aanhangers zijn mening omvormen tot "uitwassen van de islam" slaat gewoon nergens op. Ik kan me nog dondersgoed herinneren dat hij tijdens de verkiezingen zat te schreeuwen dat dit een stap verder is tegen de islamisering van Nederland om vervolgens al zijn juichende en joelende volgelingen te horen. Hij heeft een schijthekel aan mohammed en hij vindt moslims minder dan varkens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ontopic: Wilders heeft geen hekel aan islamieten of allochtonen. Wel heeft hij iets tegen het onaangepaste gedrag van zovele moslims in Nederland, de criminaliteit en de uitwassen van de islam. Je moet als niet-oorspronkelijke bewoner van een land niet de boel gaan lopen verzieken, as simple as that.
Wat hij in dit verband tegen het gedrag van bovenstaande bevolkingsgroep heeft, heeft hij overigens ook tegen niet-moslims. Hij hanteert dat standpunt tegenover iedereen die hier rotzooi trapt, en daarin is hij zo'n beetje de enige integere en standvastige politicus die ons land rijk is. Want de rest van Den Haag - met links voorop - rent maar een beetje lafbekkend achter de waan van de dag aan.
We hebben ook honderdduizenden Chinezen in Nederland. Waarom hoor je daar nooit iets van als het om rotzooi gaat?
Okee, nu ga ik eens doen wat links ook altijd doet:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:28 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat onze lieve Geert gewoon alle moslims het land uit wilt schoppen. Dat zijn aanhangers zijn mening omvormen tot "uitwassen van de islam" slaat gewoon nergens op. Ik kan me nog dondersgoed herinneren dat hij tijdens de verkiezingen zat te schreeuwen dat dit een stap verder is tegen de islamisering van Nederland om vervolgens al zijn juichende en joelende volgelingen te horen. Hij heeft een schijthekel aan mohammed en hij vindt moslims minder dan varkens.
Dan zou dat betekenen dat we ons verlagen aan de moslim... want die hebben namelijk een schijthekel aan westerlingen en vinden dat homos geslacht dienen te worden gelijk de varkens!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:28 schreef thedude0 het volgende:
Hij heeft een schijthekel aan mohammed en hij vindt moslims minder dan varkens.
"wat links ook altijd doet"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, nu ga ik eens doen wat links ook altijd doet:
BRON?
Bron ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan zou dat betekenen dat we ons verlagen aan de moslim... want die hebben namelijk een schijthekel aan westerlingen en vinden dat homo geslacht dienen te worden gelijk de varkens!!
Dat is namelijk wat er verkondigd word in de moskee..
vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat kan ook wel wat minder he. Net als iedereen behandelen we iedereen normaal en iemand, die je bovendien niet eens kent, een hoer noemen past daar niet in.
Wat als een moslim je moeder een hoer noemt? Vind je dat soms leuk? Nou dan.
Fortuyn had tenminste nog klassequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:40 schreef PainDivine het volgende:
wilders is gewoon een attentionwhore die op het schip "Fortuyn" probeerd te varen
En nu video's uit een nederlandse moskee ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Check de vids http://www.telegraaf.nl/b(...)in_moskee.html?p=8,1
Dat zal niet anders zijn ben ik bang....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:49 schreef thedude0 het volgende:
[..]
En nu video's uit een nederlandse moskee ?
Met andere woorden je hebt geen flauw idee of dat ook zo gebeurd in Nederland.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zal niet anders zijn ben ik bang....
Die zijn inderdaad vaak hard en recht voor zijn raap, maar daar zijn het ook columns voor. Is Harry van Bommel soms minder hard op NN?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:37 schreef thedude0 het volgende:
[..]
"wat links ook altijd doet"!
Lees z'n trieste columns op nieuwnieuws maar eens door
Nee, slaap jij maar lekker verderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:52 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Met andere woorden je hebt geen flauw idee of dat ook zo gebeurd in Nederland.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad vaak hard en recht voor zijn raap, maar daar zijn het ook columns voor. Is Harry van Bommel soms minder hard op NN?
Feit is dat Wilders wel gelijk heeft over een aantal zaken. En ja, de zich aangesproken voelende bevolkingsgroep vindt dat niet fijn. En Wilders is wel zo'n beetje de enige die zijn rug recht houdt in de Haagse politiek en zegt waar het op staat.
"De waarheid is zelden goed voor je reputatie."
Dit is niet recht voor z'n raap maar volkomen belachelijk. Zijn haat tegen alles wat met de islam te maken heeft kent geen grenzen en het slaat gewoon werkelijk nergens op wat hij allemaal uitkraamt.quote:De islam zal bij een continuering van het huidige wanbeleid het Westen overwinnen en overheersen.
maar niet zo'n flitsend kapselquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:44 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
Fortuyn had tenminste nog klasse
Weet je dat dat van die overheersing zelfs in de koran staat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:00 schreef thedude0 het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet recht voor z'n raap maar volkomen belachelijk. Zijn haat tegen alles wat met de islam te maken heeft kent geen grenzen en het slaat gewoon werkelijk nergens op wat hij allemaal uitkraamt.
Je wilt zeggen dat je hiermee zijn haat tegen alle moslims goed kunt praten ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je dat dat van die overheersing zelfs in de koran staat?
dus jij keurt haat tegen westerlingen goed?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:03 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je hiermee zijn haat tegen alle moslims goed kunt praten ?
Nee maar zoals ik hierboven zei is er alleen maar bewijs dat zoiets gebeurd in engeland, niet in nederlandse moskeënquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:05 schreef PainDivine het volgende:
[..]
dus jij keurt haat tegen westerlingen goed?
gast, er is zat bewijs dat dat in nederland gebeurt. tuurlijk is wilders het andere uiterste en zijn ongecontroleerde uitspraken maken het er niet beter op. (maar ja na jaren bewaking en geen normaal leven meer is zijn woede wel te begrijpen)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Nee maar zoals ik hierboven zei is er alleen maar bewijs dat zoiets gebeurd in engeland, niet in nederlandse moskeën
Dat zegt duidelijk meer over jou dan over wilders. de dood gun je niemand. Toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
Het zegt inderdaad een hoop, en dan zichzelf nog een beter mens vinden ook waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:14 schreef EsDe het volgende:
[..]
Dat zegt duidelijk meer over jou dan over wilders. de dood gun je niemand. Toch?
En aangezien Engeland een land is dat lijkt op Nederland en ook veel moslims kent, denk je dat het niet ook in Nederland zal gebeuren (met Mohammed B. is het al gebeurd). Spanje heeft al aanslagen gehad, Engeland heeft ze gehad, Schotland bijna, Frankrijk heeft enorme rellen gehad. Naast radicale moslims heb je ook nog straatmarokkanen die de boel verzieken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Nee maar zoals ik hierboven zei is er alleen maar bewijs dat zoiets gebeurd in engeland, niet in nederlandse moskeën
Dan nog is dat geen reden om mensen dood te schieten. Een mening (hoe krom die ook is) mag nooit aanleiding geven tot het ombrengen van iemand. Er zijn hier wel meer bevolkingsgroepen waar niet netjes mee is omgegaan (Molukkers bijv.) maar die zijn wel normaal geïntegreerd en veroorzaken minder problemen. En Wilders hoor ik heel toevallig ook nooit wat over Chinezen oid zeggen.quote:Ach, Wilders huilt altijd dat hij bedreigd wordt maar hij bedreigt toch ook alle moslims hier. Hij beledigt gewoon een keer de verkeerde en dan wordt hij afgeschoten, en dan schreeuwt iedereen hier dat Nederland kapot gaat door de moslims. Exact hetzelfde verhaal als met Theo van Gogh. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar je kan niet iedereen lopen beledigen onder het mom van die vrijheid. Het zal wel een keer fout gaan met Wilders, het is alleen een kwestie van tijd.
Nee, en daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat jij de waarschuwing van Wilders dat de islam aan overheersing doet weglacht, en ik je vanuit de islam zelf het bewijs daarvoor lever.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:03 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je hiermee zijn haat tegen alle moslims goed kunt praten ?
Hm, ik vind dat er wel eens een einde mag komen aan het niet aflatende gedonder dat we met fundamentalistische moslims hebben. Dit is Nederland, en hier heb je je aan te passen aan Nederlandse normen en waarden - niet andersom. DAT is het waar het om gaat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:17 schreef DeX090 het volgende:
Ach, Wilders huilt altijd dat hij bedreigd wordt maar hij bedreigt toch ook alle moslims hier. Hij beledigt gewoon een keer de verkeerde en dan wordt hij afgeschoten, en dan schreeuwt iedereen hier dat Nederland kapot gaat door de moslims. Exact hetzelfde verhaal als met Theo van Gogh. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar je kan niet iedereen lopen beledigen onder het mom van die vrijheid. Het zal wel een keer fout gaan met Wilders, het is alleen een kwestie van tijd.
En andersom? Als de moslims kritiek hebben op de christenen (lees het westen)?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:30 schreef -Muse- het volgende:
Je hoeft maar KRITIEK te hebben en je bent meteen een racist en een vijand van de Islam.
Als ze een redelijk punt hebben en dat met argumenten kunnen ondersteunen kan ik het niet ontkennen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En andersom? Als de moslims kritiek hebben op de christenen (lees het westen)?
Dan worden ze doodgeknuffeld door daarvoor in het leven geroepen zijnde linkse knuffelorganisaties.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En andersom? Als de moslims kritiek hebben op de christenen (lees het westen)?
Ik dacht dat maikuuul dat was?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
laten we eerlijk zijn. wilders is verworden tot de nationale-dorpsgek. misschien dat ie ooit nog gelijk gaat krijgen, weet ik niet. maar het is leuk om als land een nationale-dorpsgek te hebben.
Das de gek van limbolandquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat maikuuul dat was?![]()
boh nee gek jij. das een relaxte peder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat maikuuul dat was?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |